Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej - szkolenie
Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące rozwinąć kompetencje w zakresie consumer insight, a w szczególności:
- brand managerowie, pracownicy agencji marketingowych i komunikacyjnych, domów mediowych, agencji badawczych, właściciele firm
- profesjonaliści pracujący z marką, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności strategiczne,
- pracownicy sektora, dysponujące co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy z marką, w komunikacji, kreacji i innych pokrewnych obszarach, które chcą się uczyć, poznawać nowe punkty widzenia.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego planowania procesu poszukiwania insightów stosując techniki ich generowania. Wyszukiwania informacji o konsumentach z pomocą narzędzi internetowych, wykorzystując metody badawcze i obserwacje. Do oceny insightów względem ich wiarygodnych kryteriów, testowania insightów z użyciem odpowiednich technik.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą i umiejetnościami z zakresu planowania procesu poszukiwania insightów oraz stosowania techniki ich generowania | Kryteria weryfikacji Samodzielnie planuje proces poszukiwania insightów oraz stosuje techniki ich generowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje metody badawcze i obserwacje, a także posługuje się narzędziami internetowymi do wyszukiwania informacji o konsumentach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia insighty pod kątem ich prostoty, istotności, emocjonalności, powszechności, wiarygodności oraz prawdziwości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki testowania insightów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji marketingowej 1h 30 min
- Definicja insightu konsumenckiego
- Przedstawienie jakie są rodzaje insightów i jak się różnicują. Jaką rolę pełnią w planowaniu komunikacji i za co odpowiadają.
- Jakie cechy powinien mieć dobry insight konsumencki.
- Najczęstsze błędy przy formułowaniu insightów.
- Etapy planowania strategii komunikacji, na których należy wdrożyć proces poszukiwania insightów.
Planowanie poszukiwań: na jakie fazy podzielić proces poszukiwania insightu jakie są ich cele i jakie przeszkody napotkamy w trakcie każdej z nich. 2 h
Narzędzia poszukiwania insightów 3 h
- Samodzielne metody poznawcze – w jaki sposób możemy sami poszukiwać insightów za pomocą prostej analizy strategicznej i researchu on-line.
- Metody płatne: Jakie płatne metody poszukiwania insightów możemy zastosować, jakie są ich rodzaje i od czego uzależnić wykorzystanie konkretnej metody.
- Wywiady pogłębione
- Dzień z konsumentem
- Badania ilościowe
Ewaluacja insightów 1h 30 min
- Mapowanie znalezionych insightów i wartościowanie ich pod kątem przydatności do dalszego wykorzystania i efektywności w komunikacji. Określanie ich impaktowości i potencjału do komunikacji
Uczestnicy poznają przykłady prawidłowo i nieprawidłowo sformułowanych insightów wraz z omówieniem skuteczności i efektywności kampanii na nich opartych.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: usługa/szkolenie nie wymaga od uczestników znajomości tematu z obszaru e-marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 100%.
Ćwiczenia praktyczne będą obejmować m.in.:
1. Wspólna dyskusja o cechach insightu
2. Wypełnianie briefu badawczego
3. Wspólna ewaluacja wcześniej przygotowanych insightów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Consumer Insight – definicja i rola w komunikacji marketingowej - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Fazy procesu poszukiwania insightu - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Fazy procesu poszukiwania insightu - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Narzędzia poszukiwania insightów - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Narzędzia poszukiwania insightów - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Narzędzia poszukiwania insightów - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Ewaluacja insightów - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Jacek Szostak | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto201,27 PLN
- Koszt osobogodziny netto163,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Szostak
Jego staż szkoleniowy w zakresie problematyki insightów to 75 godz.
Capability Development - właściciel - gru 2019 - obecnie
Publicis Groupe, Head of Capability Team - gru 2018 - maj 2020
Publicis Media, Capability Development Manager - marzec 2017 - gru 2018
Starcom, Senior Digital Communications Coordinator - 2015 - 2017
Senior Digital Planner - 2013 - 2015
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, pod warunkiem min. 80% frekwencji.
Jak również materiały filmowe pozwalające na obserwację FGI poświęconego poszukiwaniu/testowaniu insightów,
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wskazane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.