Podstawy obsługi social mediów. Szkolenie.
Podstawy obsługi social mediów. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- właścicieli firm chcących zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu podstaw obsługi social mediów,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- wszystkich osób, chcących zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności odnośnie podstaw obsługi social mediów,
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnej obsługi social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn) na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - posługuje się wiedzą o najważniejszych funkcjonalnościach social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin) | Kryteria weryfikacji - opisuje najważniejsze funkcjonalności social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - zakładają konta na social mediach | Kryteria weryfikacji opisują jak założyć konto na social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ma świadomość jak bezpiecznie korzystać z social mediów | Kryteria weryfikacji opisuje jak bezpiecznie korzystać z social mediów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) ora z Internetu.
Moduł 1. FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN, TIK TOK – CZYM SIĘ CHARAKTERYZUJĄ. Moduł 2. PODSTAWY OBSŁUGI FACEBOOKA.
Moduł 3. PODSTAWY OBSŁUGI INSTAGRAMA.
Moduł 4. PODSTAWY OBSŁUGI TIK TOKA.
Moduł 5. PODSTAWY OBSŁUGI LINKEDINA.
Moduł 6 JAK BEZPIECZNIE KORZYSTAĆ Z SOCIAL MEDIÓW. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 800,00 PLN
- Koszt usługi netto1 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto90,00 PLN
- Koszt godziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sebastian Cebula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie szkolenia przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowcyh przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku koniecznościzrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest zpodatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.