Inwentaryzacja roczna w podmiotach gospodarczych - warsztaty praktyczne.
Inwentaryzacja roczna w podmiotach gospodarczych - warsztaty praktyczne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów finansowo-księgowych oraz pracownicy innych merytorycznych komórek, którzy uczestniczą w procesie inwentaryzacji rocznej oraz ci, którzy są odpowiedzialni za jej udokumentowanie i rozliczenie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji z zakresu inwentaryzacji rocznej w podmiotach gospodarczychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa
Pracownicy działów finansowo-księgowych oraz pracownicy innych merytorycznych komórek, którzy uczestniczą w procesie inwentaryzacji rocznej oraz ci, którzy są odpowiedzialni za jej udokumentowanie i rozliczenie.
Program szkolenia
|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
1. Cele, funkcje i prawne zasady inwentaryzacji obowiązujące w jednostkach gospodarczych.
2. Obowiązki kierownika jednostki i osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie inwentaryzacji.
3. Metody inwentaryzacji oraz terminy i częstotliwość ich przeprowadzania.
4. Etapy inwentaryzacji i obowiązki osób biorących w nich udział.
5. Opracowanie dokumentacji w zakresie przeprowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji.
6. Poprawne rozliczenie wyników inwentaryzacji w księgach rachunkowych.
7. Spis z natury
• cel i istota spisu z natury
• składniki majątkowe podlegające inwentaryzacji metodą spisu z natury
• spis z natury środków trwałych z uwzględnieniem nowej KŚT-2016
• komisja inwentaryzacyjna i zespoły spisowe
• przebieg spisu z natury
• udokumentowanie faktu przeprowadzenia i rozliczenia spisu z natury
• różnice inwentaryzacyjne (zasady ewidencjonowanie i rozliczania różnic inwentaryzacyjnych)
8. Składniki majątku podlegające inwentaryzacji metodą uzgodnienia sald
9. Weryfikacja sald
• składniki majątkowe podlegające inwentaryzacji metodą weryfikacji sald
• cel i istota weryfikacji sald
• osoby odpowiedzialne za weryfikację sald
• przebieg weryfikacji sald.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Inwentaryzacja roczna w podmiotach gospodarczych | Prowadzący Trener Semper | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto971,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Semper
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Adres
Adres
Wszelkie szczegóły organizacyjne przekazujemy Uczestnikom na 7 dni przed terminem szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami