Komisja przetargowa w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Warsztaty praktyczne z analizą kluczowych kwestii problemowych. Elektronizacja zamówień publicznych.
Komisja przetargowa w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych. Warsztaty praktyczne z analizą kluczowych kwestii problemowych. Elektronizacja zamówień publicznych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo administracyjne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o:
- członkach Komisji Przetargowych, którzy tworzą zespół pomocniczy kierownika Zamawiającego, powoływany do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania
i oceny ofert:
- pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
- specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
- przedstawiciele administracji rządowej;
- wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych. - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie służy kompleksowemu przedstawieniu praktycznych problemów budzących wątpliwości członków Komisji Przetargowych. Prezentacja zagadnień wzbogacona zostanie o liczne praktyczne przykłady i rozwiązania rzeczywistych problemów. Istotnym elementem szkolenia będą ćwiczenia w postaci pytań i przykładów do poszczególnych punktów programu. Warsztatowa forma zajęć umożliwi uczestnikom wymianę doświadczeń, aktywny udział w dyskusjach i wypracowanie rozwiązań sytuacji problematycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji • Walidacja usługi odbędzie się poprzez arkusz ankiety ewaluacyjnej w formie 5 pytań otwartych oraz 6 zamkniętych, przekazywanej dla uczestnika w ostatnim dniu szkolenia podczas ostatniej przerwy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o:
- członkach Komisji Przetargowych, którzy tworzą zespół pomocniczy kierownika Zamawiającego, powoływany do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania
i oceny ofert:
- pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
- specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
- przedstawiciele administracji rządowej;
- wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1. Powołanie Komisji Przetargowej (odniesienie do wartości zamówień oraz trybów):
a) Skład Komisji Przetargowej. Kto nie może być członkiem Komisji Przetargowej.
b) Właściwy dobór członków Komisji Przetargowej – kluczowa decyzja.
c) Prawa i obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej.
d) Prawa i obowiązki członków Komisji Przetargowej.
e) Wyłączenia ze składu.
f) Powołanie biegłych. Rola i zadania biegłego. Kto może być biegłym?
g) Tryb pracy komisji.
h) Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej.
2. Dokumenty normatywne – „regulamin zamówień” i „regulamin pracy Komisji Przetargowej”.
a) Zakres opracowania (regulaminów).
b) Przykładowe zapisy.
c) Wzory dokumentów (załączniki).
3. Przebieg postępowania.
a) Przygotowanie postępowania (dokumentacji).
b) Udostępnianie dokumentacji postępowania – zasada jawności oraz zasada przejrzystości.
c) Czynności w trakcie postępowania (wyjaśnienia, modyfikacje, itd…).
d) Czynność otwarcia elektronicznych ofert.
e) Czynność otwarcia „papierowych” ofert – rezygnacja z elektronicznego składania ofert.
f) Ocena i badanie ofert – praktyczne aspekty postępowania z elektroniczną ofertą.
g) Wybór oferty najkorzystniejszej.
h) Środki ochrony prawnej i czynności powtórzone Komisji przetargowej.
4. Należyte dokumentowanie czynności.
a) Dokumentacja sporządzana przez Komisję Przetargową.
b) Forma dokumentacji.
c) Sztuka pisania uzasadnień i pism.
d) Oświadczenia członków Komisji Przetargowej, forma i termin ich złożenia.
e) Zadanie „odrębne” członka Komisji Przetargowej.
5. Elektroniczne aspekty postępowania.
a) Praca Komisji – elektronizacja zamówień, praktyczne możliwości i aspekty.
b) Elektroniczna oferta i dokumenty.
c) Weryfikacja dokumentów elektronicznych.
d) Bezpieczeństwo danych.
e) Komunikacja elektroniczna.
f) Elektroniczne narzędzia wspomagające Zamawiającego.
6. Indywidualne konsultacje z uczestnikami szkolenia.
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Komisja przetargowa w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Komisja przetargowa w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 660,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto103,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto84,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener SEMPER
Jest konsultantem dla różnorodnych instytucji publicznych i przedsiębiorstw prywatnych.
Były Dyrektor Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, gdzie nadzorował i koordynował procesy przetargowe na różnorodne projekty infrastrukturalne oraz usługowe.
Doradca w kancelarii prawniczej specjalizującej się w prawie zamówień publicznych, gdzie udzielał porad prawnych, analizował dokumentacje przetargowe oraz reprezentował klientów w sporach związanych z zamówieniami publicznymi.
Współautor nowelizacji ustawy o zamówieniach publicznych, wnioskując o wprowadzenie zmian mających na celu usprawnienie procesu przetargowego i zwiększenie przejrzystości.
Prowadził szereg szkoleń, warsztatów i wykładów na temat prawnych i praktycznych aspektów zamówień publicznych, dzieląc się wiedzą z szerokim gronem odbiorców.
Głęboka znajomość prawa zamówień publicznych oraz aktualnych przepisów.
Umiejętność interpretacji dokumentacji przetargowej i sporządzania wniosków ofertowych.
Doskonała zdolność analizy ryzyka i oceny zgodności procesów przetargowych z obowiązującymi regulacjami.
Znajomość praktycznych narzędzi zarządzania projektami w kontekście zamówień publicznych.
To autorytet w dziedzinie zamówień publicznych, którego obecność jako trenera na szkoleniu zagwarantuje wartościową edukację oraz praktyczne umiejętności uczestnikom.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Informacje dodatkowe
Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Adres
Adres
W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia na obiekt o tym samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami