Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. Szkolenie wprowadzające w Zakopanem.
Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. Główne założenia i cele. Szkolenie wprowadzające w Zakopanem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo Unii Europejskiej
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu szczególnie zachęcamy:
-pracowników administracji publicznej;
-głównych księgowych;
-kierowników działów finansowo księgowych;
-członków zespołów projektowych;
-osoby odpowiadające za realizację projektów unijnych;
-pracowników podmiotów mających zamiar aplikować o wsparcie finansowe z UE;
-osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia problematyką.Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany jest tak aby w programie mogły uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów unijnych, jak również przedstawiciele instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych z Unii Europejskiej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest kompleksowe omówienie najważniejszych założeń nowej perspektywy finansowej obejmującej Fundusze Europejskie na lata 2021-2027.W ramach 3-dniowych zajęć zostaną omówione zagadnienia:
Rozporządzenia dla polityki spójności na lata 2021-2027.
Cele Polityki UE w perspektywie finansowej 2021-2027.
Programowanie nowej perspektywy 2021-2027 – zasady.
Projekt Umowy Partnerstwa na lata 2021-2027
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
ROZPORZĄDZENIA DLA POLITYKI SPÓJNOŚCI NA LATA 2021-2027
1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu i Migracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu na rzecz Zarządzania Granicami i Wiz COM(2018)375 to tzw. rozporządzenie ramowe/ogólne/o przepisach wspólnych, określające główne zasady wdrażania funduszy polityki spójności oraz kilku innych funduszy w ramach tzw. zarządzania dzielonego. Jest to zatem najważniejszy element całego pakietu legislacyjnego dotyczącego polityki spójności.
2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności, COM(2018)
3. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), COM(2018)
4. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie przepisów szczegółowych dotyczących celu „Europejska współpraca terytorialna” (Interreg) wspieranego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz instrumentów finansowania zewnętrznego COM(2018).
CELE POLITYKI UE W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2021-2027
1. Bardziej konkurencyjna i inteligentna Europa dzięki wspieraniu innowacyjnej i inteligentnej transformacji gospodarczej.
2. Bardziej przyjazna dla środowiska, niskoemisyjna Europa dzięki promowaniu czystej i sprawiedliwej transformacji energetyki, zielonych i niebieskich inwestycji, gospodarki o obiegu zamkniętym, przystosowania się do zmiany klimatu oraz zapobiegania ryzyku i zarządzania ryzykiem.
3. Lepiej połączona Europa dzięki zwiększeniu mobilności i udoskonaleniu regionalnych połączeń teleinformatyczny.
4. Europa o silniejszym wymiarze społecznym przez wdrażanie Europejskiego filaru praw socjalnych. 5. Europa bliżej obywateli – zrównoważony i zintegrowany rozwój.
5. Łagodzenie skutków transformacji w kierunku gospodarki neutralnej dla klimatu.
PROGRAMOWANIE NOWEJ PERSPEKTYWY 2021-2027 – ZASADY
1. Cele i ogólne wsparcie
2. Podejście strategiczne
3. Programowanie
4. Monitorowanie i ocena
5. Wsparcie finansowe
6. Zarządzanie i kontrola
7. Ramy finansowe
8. Przepisy wykonawcze i uprawnienia.
PROJEKT UMOWY PARTNERSTWA NA LATA 2021-2027
1. Wyzwania i cele rozwoju Polski
2. Wybór celów polityki
3. Szczegółowe omówienie kierunków i zakresu tematycznego wsparcia finansowego UE w Polsce
4. Koordynacja i komplementarność
5. Zarys finansowania
6. Układ programów
7. Podsumowanie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. | Prowadzący Trener Semper | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. | Prowadzący Trener Semper | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Fundusze Europejskie - Nowa perspektywa finansowa 2021-2027. | Prowadzący Trener Semper | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 816,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto95,42 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Semper
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER