Zaawansowany Marketing i Sprzedaż dla Księgowych w Biurze Rachunkowym
Zaawansowany Marketing i Sprzedaż dla Księgowych w Biurze Rachunkowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorcy, członkowie zarządów,
- Menadżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój, obsługę klineta irozwój relacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych,
- Wszyscy pracownicy chcący poszerzyć swoje umiejętności,
- Właściciele firm, kadra menagerska,
- Osoby odpowiedzialne za innowacje i rozwój w przedsiębiorstwach,które prowadzą do wprowadzenia informacji na temat najnowszychtrendów
- Szkolenie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych - bezwzględu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, żekażdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Zaawansowany Marketing i Sprzedaż dla Księgowych w Biurze Rachunkowym" jest wyposażenie uczestników w zaawansowane umiejętności i strategie marketingowe oraz sprzedażowe, które pozwolą im na skuteczniejsze pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z obecnymi. Szkolenie ma na celu nauczenie, jak efektywnie promować usługi biura rachunkowego, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe, techniki sprzedaży oparte na zaufaniu i wartości, a także jak budować silEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:-Rozumie kluczowe pojęcia i teorie zaawansowanego marketingu i sprzedaży, -Ocenia efektywność różnych strategii marketingowych. | Kryteria weryfikacji Zapoznaje się z najnowszymi trendami i strategiami, które mają zastosowanie w dynamicznie zmieniającym się rynku,-Analizuje przykłady udanych strategii marketingowych w różnych branżach. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętności:-Identyfi kuje narzędzia i technikimarketingu cyfrowego, które mogą byćstosowane w biurze rachunkowym, -Personalizuje komunikację marketingową w celu zwiększenia zaangażowania klientów | Kryteria weryfikacji -Poznaje narzędzia i techniki marketingu cyfrowego odpowiednie dla biur rachunkowych, ucząc się, jak skutecznie je stosować w celu zwiększenia widoczności i pozyskiwania klientów.-Tworzy skuteczne kampanie marketingowe. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kompetencje:-Monitoruje i ocenia postępy kampanii marketingowych, -Buduje profile klientów na podstawie zachowań i preferencji. | Kryteria weryfikacji -Wykorzystuje media społecznościowe jako kanał sprzedażowy i marketingowy,-Personalizuje komunikację marketingową w celu zwiększenia zaangażowania klientów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
-Wprowadzenie do zaawansowanego marketingu i sprzedaży
-Strategie marketingowe – Jak być skutecznym?
-Wykorzystanie marketingu cyfrowego w biurze rachunkowym
-Skuteczny e-mail marketing i automatyzacja
Dzień 2
-Wykorzystanie danych w marketingu
-Personalizacja i segmentacja – klucz do sukcesu
-Zaawansowane techniki sprzedaży dla księgowych
-Narzędzia wspierające sprzedaż i marketing
Szkolenie kierowane jest :
dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miałokazję pogłębić swoją wiedzę.
W harmonogramie uwzględniono godziny zegarowe, natomiast kurs opiera się na 45-minutowych godzinach lekcyjnych- stąd rozbieżnośćpomiędzy liczbą godzin w harmonogramie a ogólną liczbą godzin kursu.
1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
Po skończonym szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta walidujaca.
Osoba walidująca to Jolanta Cadera
Przerwy nie są wliczane są w czas szkolenia.
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Całość nagrania zostanie zarchiwizowana i umieszczona na dysku zewnętrznym w celu kontroli i audytu.
1. Prezentacja powerpoint celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia drogą mailową.
2. E-materiały w formacie PDF.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgodyTrenera i Uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do zaawansowanego marketingu i sprzedaży | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Strategie marketingowe –Jak być skutecznym? | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Wykorzystanie marketingu cyfrowego w biurze rachunkowym | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Skuteczny e-mail marketing i automatyzacja | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Wykorzystanie danych w marketingu | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Personalizacja isegmentacja –klucz do sukcesu | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Zaawansowane techniki sprzedaży dla księgowych | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 przerwa | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Narzędzia wspierające sprzedaż i marketing | Prowadzący Marcin Wrzoskiewicz | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 730,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 730,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto233,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Wrzoskiewicz
wiedzę i umiejętności związane z zarządzaniem firmą, zarządzaniem procesami i jakością,
budowaniem zespołu oraz sprzedażą. Jest trenerem biznesu oraz wieloletnim praktykiem biznesu
na różnych szczeblach.
Przez ponad 15 lat wspiera rozwój managerów i specjalistów różnych branż, głównie w małych i
średnich przedsiębiorstwach, poprzez różnorodne formy szkoleń stacjonarnych, field coaching,
doradztwo, indywidualny coaching biznesowy i rozwojowy oraz szkolenia online. Realizuje wiele
projektów sprzedażowych zarówno jako trener, jak i przedsiębiorca.
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą, zarządzania procesami i jakością, budowania zespołu, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej oraz
radzenia sobie ze stresem. Pracuje jako wykładowca i trener w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi oraz w FPD SP. Z O.O.
Trener posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla dorosłych w ostatnich 2 latach (24 miesięcy) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Jest certyfikowanym konsultantem metody Insights Discovery oraz posiada certyfikat ACC ICF jako coach. Jest również akredytowanym coachem i mediatorem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają nagranie ze szkolenia oraz materiały przygotowane przez Trenera wysłane na adres e-mail.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie zapośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty odofi nansowanie.
Przed podpisaniem umowy o dofi nansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia idostępności wolnych miejsc. Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostkiwyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofi nansowanie wynosi conajmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usługoraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgodyTrenera i Uczestników.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie, potwierdzające że ukończyli szkolenie.
Forma świadczenia usługi :
Zdalna w czasie rzeczywistym - prowadzona na żywo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione, aby uczestniczyć w szkoleniu na ClickMeeting.:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych ofi cjalnych wersji GoogleChrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziejzaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes AppStore lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jestposiadanie zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Państwa urządzenie i nie powinnybyć one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.