Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)
Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się przygotowaniem reklamy lub prezentacji swojej marki w social-mediach
- osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie
- pracowników firmy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pozycjonuje swoją markę w Internecie | Kryteria weryfikacji wymienia narzędzia pozycjonowania marki w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dokonuje segmentacji rynku z wykorzystaniem dostępnych narzędzi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje teorie i zasady storytellingu | Kryteria weryfikacji Omawia jak emocje wpływają na proces decyzyjny konsumentów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki narracyjne i pisarskie w kontekście marketingowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje najlepsze praktyki w tworzeniu historii marki i jej komunikowaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje się do założeń architektury marki | Kryteria weryfikacji opisuje relacje różnych marek, submarek, produktów, usług | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje typologie architektury marki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje insighty konsumenckie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje motywy zakupu i powody zakupu usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się stosuje narzędzia marketingowe - USP i ESP | Kryteria weryfikacji charakteryzuje poznane narzędzia marketingowe - USP i ESP | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje punkty styku z marką (touchpointy) oraz analizę swot proponowanych usług | Kryteria weryfikacji wymienia punkty styku marki w swoich działaniach marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę swot oferowanych usług | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje narzędzie marketing mix | Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia 4p | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia 4c | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje założenia marketing 360 | Kryteria weryfikacji charakteryzuje założenia marketing 360 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje elementy PR w strategii marketingowej firmy | Kryteria weryfikacji charakteryzuje elementy PR wpływające na marketing firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się buduje relacje z klientem | Kryteria weryfikacji wykorzystuje poznane metody i techniki marketingu do budowania relacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się profilują swoją komunikację w social-mediach | Kryteria weryfikacji charakteryzuje swoją grupę docelową w branży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się szuka inspiracji do tworzenia postów w social-mediach | Kryteria weryfikacji wykorzystuje kreatywne techniki tworzenia postów i treści w social-mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się opracowuje miesięczny harmonogram publikacji | Kryteria weryfikacji tworzy harmonogram publikacji w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)" przygotowuje uczestnika do pozycjonowania swojej marki w Internecie we właściwym segmencie rynkowym poprzez zdobycie kompetencji wykorzystywania nowoczesnych narzędzi marketingowych do osiągania celów sprzedażowych.
Szkolenie "Budowanie strategii komunikacji marki z wykorzystaniem narzędzi social-media (Facebook)" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się przygotowaniem reklamy lub prezentacji swojej marki
- osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w swoim przedsiębiorstwie
- pracowników firmy
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program szkolenia
Dzień 1 - 02.10.2024 - Ziemowit Sosiński
- Pozycjonowanie i segmentacja marki
- Storytelling czyli historie, które sprzedają
- Architektura marki
- Insighty konsumenckie
- Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition
- Punkt styku z marką (Touchpoints)
- Analiza SWOT
- Formuła 4P vs formuła 4C
- Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni
- Formuła: Content, Client, Chanel
- Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla)
- Elementy PR w budowaniu komunikacji marki
Dzień 2 - 03.10.2024 - Agnieszka Kacprzyk
- Zdobywanie naturalnych zasięgów – podstawy funkcjonowania w social-mediach
- Budowanie profilu w oparciu o archetypy marki
- Rodzaje postów i ich funkcje
- Burza mózgów – kreatywne poszukiwanie tematów do publikacji i angażowania klienta w interakcję
- Tworzenie harmonogramu publikacji w social-mediach
- Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Pozycjonowanie i segmentacja marki Storytelling czyli historie, które sprzedają Architektura marki | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Insighty konsumenckie Unique Selling Proposition i Emotional Selling Proposition Punkt styku z marką (Touchpoints) | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Analiza SWOT Formuła 4P vs formuła 4C Koncepcja marketingu zintegorowanego 360 stopni | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Formuła: Content, Client, Chanel Niestandardwoe formy komunikacji marketingowej (Event, Ambient, Guerilla) Elementy PR w budowaniu komunikacji marki | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Zdobywanie naturalnych zasięgów – podstawy funkcjonowania w social-mediach Budowanie profilu w oparciu o archetypy marki | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Rodzaje postów i ich funkcje | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Burza mózgów – kreatywne poszukiwanie tematów do publikacji i angażowania klienta w interakcję | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Tworzenie harmonogramu publikacji w social-mediach | Prowadzący Agnieszka Kacprzyk | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Kacprzyk
Pisarka, dziennikarka, blogerka, trenerka, właścicielka firmy copywriterskiej „Słowo Daje”. W swojej karierze zawodowej pracowała w teatrze, wydawnictwie, galerii fotografii, agencji reklamowej oraz w firmie eventowej. Od 20 lat pisze teksty reklamowe na zlecenie oraz na własny użytek, pisze teksty marketingowe i sprzedażowe. Prowadzi fanpage, strony www, blogi. Pomaga budować wizerunek firmy poprzez copywriting i storytelling, układa scenariusze klipów, filmów korporacyjnych i reklamowych.
Trenerka, która od 20 lat pisze teksty reklamowe, marketingowe i sprzedażowe. Tworzy treści video-marketingowe, grafiki pod treści online oraz inspiruje do spójnego wizerunku i identyfikacji marki w sieci, zajmuje się marketingiem i sprzedażą, szkoli w obszarach transformacji cyfrowej organizacji, strategii i procesów sprzedażowych, technik sprzedaży wykorzystując platformy social-media.
Trenerka, która posiada ponad 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 2 lat.
Ziemowit Sosiński
Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami i przede wszystkim w pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak : nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
e-mail: ziemowit.sosinski@akademiakompas.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie Zoom. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dwa dni przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 2 dni przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 03.10.2024 w godzinach 15:10-15:30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Dzień 2 - 03.10.2024 - Dąbrowszczaków 39/216, Olsztyn
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami