Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. Certyfikowane szkolenie.
Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. Certyfikowane szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Zamówienia publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
- specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
- przedstawiciele administracji rządowej;
- wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych. Szczególny nacisk zostanie położony na wiedzę merytoryczną i zajęcia praktyczne bezpośrednio związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- Uczestnik definiuje wiedzę niezbędną do profesjonalnego wykonywania obowiązków na stanowisku specjalista ds. zamówień publicznych, - Omawia obowiązki i prawa zarówno dla Wykonawców jak i dla Zamawiających, które wynikają z obowiązkowej elektronizacji - Omawia aktualnie obowiązujące regulacje prawne dotyczące zamówień publicznych, | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:-Omawia zasady udzielania i ubiegania się o zamówienia publiczne - Określa rodzaje ogłoszeń w sprawie zamówień publicznych -Określa rolę i znaczenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Omawia systemem ochrony praw wykonawców | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- szkolenie trwa 3 dni (łącznie 18h) i możesz w nim uczestniczyć z dowolnego miejsca dołączając do wirtualnego pokoju konferencyjnego wykorzystując urządzenie z dostępem do internetu
- zajęcia odbywają się w godzinach 09.00-15.00 każdego dnia według harmonogramu:
Dzień 1
Godz.09:00-09:10- PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
Godz.09:10-10.30-szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
1. Wprowadzenie do zamówień publicznych.
Rynek zamówień publicznych w Polsce.
System źródeł prawa;
Pojęcie zamówienia i progi stosowania przepisów ustawy Pzp.
Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania Pzp.
Pojęcie wykonawcy.
Definicje ustawowe.
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
2. Zasady udzielania zamówień publicznych.
Zasada równego traktowania i uczciwej konkurencji, przejrzystości i proporcjonalności.
Zasada jawności postępowania.
Zasada pisemności i stosowania języka polskiego.
Zasada efektywności.
Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty.
Godz.12.00-12.20 -przerwa
Godz.12:20-13.30 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia )
3. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia - wstęp.
Planowanie postępowania.
Szacowanie wartości zamówienia.
Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca- warunki udziału, przesłanki wykluczenia z postępowania;.
Treść i publikacja ogłoszeń.
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę - praktyczne warsztaty.
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia )
4. Specyfikacja warunków zamówienia – opis potrzeb i wymagań.
Udostępnianie i przekazywanie SWZ.
Wyjaśnienia i modyfikacje SWZ.
Dzień 2
Godz.09:00-10.30-szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
5. Podstawowe tryby udzielania zamówień - krok po kroku.
Przetarg nieograniczony.
Przetarg ograniczony.
Tryb podstawowy – trzy warianty;
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
6. Pozostałe tryby w zamówieniach publicznych.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Negocjacje bez ogłoszenia.
Dialog konkurencyjny.
Partnerstwo innowacyjne
Zamówienie z wolnej ręki.
Godz.12.00-12.20 -przerwa
Godz.12:20-13.30 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia )
7. Przygotowanie oferty.
Treść oferty.
Forma, termin składania.
Prawidłowe sporządzanie i podpisywanie ofert- wady oświadczeń woli.
Pozostałe dokumenty składane przez wykonawców- kompletowanie dokumentacji.
Przygotowywanie oferty- praktyczne warsztaty.
Sprawdzanie zgodności oferty z SWZ- praktyczne warsztaty.
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-15.00 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia )
8. Proces wyboru oferty.
Otwarcie ofert.
Poprawianie omyłek w ofercie..
Kryteria oceny ofert.
Odrzucenie oferty.
Badanie i ocena ofert.
Kwalifikacja podmiotowa wykonawców – procedura odwrócona.
Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.
Dzień 3
Godz.09:00-10.30-szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
9. Umowa w zamówieniach publicznych.
Zawarcie umowy- informacje ogólne.
Klauzule zakazane i postanowienia obligatoryjne.
Waloryzacja.
Gwarancja jakości, rękojmia za wady, warunki płatności.
Zmiana umowy.
Odstąpienie od umowy.
Godz.10:30 -10.40 -przerwa
Godz. 10.40-12.00 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
10. Środki ochrony prawnej.
Odwołanie i postępowanie odwoławcze.
Postępowanie skargowe.
Przygotowujemy odwołanie- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.
Godz.12.00-12.20 -przerwa
Godz.12:20-13.30 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia )
11. Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.
Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
Odpowiedzialność wynikająca z przepisów karnych.
Godz.13.30-13.40 -przerwa
Godz.13.40-14.40 -szkolenie ( rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia )
12. Źródła informacji o zamówieniach publicznych.
Godz.14.40-14.50 -ankieta ewaluacyjna
Godz.14.50-15.00 -podsumowanie i zakończenie szkolenia
13. Podsumowanie istotnych informacji dla Zamawiających i Wykonawców w zakresie nowego prawa zamówień publicznych.
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 18-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej ( 60min. )
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 832,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto101,82 PLN
- Koszt osobogodziny netto82,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kowalewski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Usługa będzie rejestrowana w celu kontroli i audytu. Wizerunek uczestników będzie rejestrowany. Uczestnik zobowiązany jest to posiadania i używania sprawnej kamerki internetowej.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.