Akademia PM (Zarządzanie Projektami)
Akademia PM (Zarządzanie Projektami)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
-
Osoby rozpoczynające pracę jako kierownicy projektów.
-
Osoby z doświadczeniem w zarządzaniu projektami, które chcą usystematyzować wiedzę i poznać nowe narzędzia
-
Członkowie zespołów projektowych.
-
Kandydaci do zdobycia certyfikacji PMP® i CAPM®.
-
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Akademia PM to cykl szkoleń od podstaw przygotowujących do pracy na stanowisku Kierownika Projektu. Skupiamy się na przekazaniu uczestnikom praktycznych umiejętności zarządzania projektem na każdym jego etapie oraz wzmocnieniu kluczowych w pracy project managera kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończeniu I modułu (Zarządzanie Projektami w Organizacjach):- Posługuje się ustandaryzowanym słownictwem związanym z zarządzaniem projektami. - Zarządza projektem zgodnie ze standardami postępowania. - Posługuje się dokumentacją do planowania projektu. - Identyfikuje interesariuszy projektu. | Kryteria weryfikacji - Definiuje podstawowe pojęcia i role związane ze sztuką zarządzania projektami.- Wymienia fazy, z jakich składa się projekt. - Przypisuje zadania do odpowiednich faz projektu. - Wskazuje elementy, które powinny znaleźć się w karcie projektu. - Wskazuje interesariuszy projektu, identyfikuje ich wpływ na projekt oraz planuje sposoby oddziaływania. - Definiuje zadania związane z zakończeniem projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończeniu II modułu (Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami):- Zarządza zakresem projektu. - Planuje jakie prace należy wykonać, by zrealizować projekt. - Zarządza harmonogramem w projekcie. - Zarządza kosztami w projekcie. | Kryteria weryfikacji - Określa zakres projektu i wykorzystuje narzędzia do kontrolowania postępów projektu. - Sporządza strukturę podziału pracy (WBS). - Szacuje czas trwania zadań i planuje terminy ich realizacji. - Wykorzystuje narzędzia do planowania budżetu i kontroli wydatków. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończeniu III modułu (Zarządzanie Ryzykiem, Jakością i Zasobami):- Zarządza ryzykiem w projekcie. - Zarządza jakością dostarczanego produktu. - Zarządza zamówieniami i relacjami z dostawcami. | Kryteria weryfikacji - Identyfikuje szanse i zagrożenia projektu oraz planuje strategie reagowania na nie. - Wykorzystuje techniki planowania jakości w projekcie. - Omawia elementy ważne w procesie wyboru dostawcy i planowania zakupów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończeniu IV modułu (Zarządzanie Zasobami, Komunikacją i Interesariuszami):- Zarządza zasobami ludzkimi w projekcie. - Organizuje komunikację w projekcie. - Zarządza interesariuszami projektu. | Kryteria weryfikacji - Identyfikuje i przypisuje role i obowiązki w projekcie do członków zespołu. - Wymienia czynniki wpływające na motywację zespołu. - Planuje kanały komunikacji w zespole zgodnie z potrzebami projektu. - Opisuje proces wyboru dostawcy. - Identyfikuje interesariuszy i planuje sposoby oddziaływania na nich. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I – Zarządzanie Projektami w Organizacjach
- Kluczowe role i odpowiedzialności w strukturze zarządczej projektu.
- Najlepsze praktyki wykorzystywane w zarządzaniu projektami.
- Modelowy cykl życia projektu i jego elementy krytyczne z punktu widzenia powodzenia projektu.
- Planowanie i symulacja realizacji przykładowych projektów.
- Przygotowanie do wdrożenia zdobytych kompetencji w środowisku organizacji.
Moduł II – Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami
- Dokładne określanie zakresu i zarządzanie nim w projekcie.
- Zaawansowane sposoby tworzenia i analizy struktury podziału pracy (WBS).
- Techniki planowania harmonogramu.
- Techniki sprawnego szacowania kosztów i budżetowania projektu.
- Narzędzia do pomiaru statusu projektu.
- Zarządzanie zmianą w projekcie.
- Szczegółowe zaplanowanie wybranych projektów.
Moduł III – Zarządzanie Ryzykiem, Jakością i Zamówieniami
- Identyfikacja i analiza ryzyk projektowych.
- Przygotowanie organizacji do stworzenia repozytorium ryzyk projektowych.
- Rozwiązania i narzędzia wykorzystywane do zapewniania i kontroli jakości produktów oraz jakości zarządzania projektem.
- Zarządzanie zamówieniami wewnętrznymi projektu.
- Zastosowanie poznanych technik i narzędzi w przykładowych projektach.
Moduł IV – Zarządzane Zasobami, Komunikacją i Interesariuszami
- Dobre praktyki związane ze współpracą w zespole projektowym.
- Dobre praktyki w zakresie budowania motywacji i egzekwowania terminowej realizacji zadań od członków zespołu projektowego.
- Style komunikacji i narzędzia wspierające jej efektywność.
- Kompetencje miękkie w codziennej pracy kierownika projektu.
- Techniki identyfikacji i oddziaływania na interesariuszy wpływające na osiągnięcie celów projektu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 774,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 760,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto136,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Akademia PM składa się z czterech modułów szkoleniowych, które można realizować, jako cykl lub dołączyć do poszczególnych, wybranych modułów.
Harmonogram szkoleń:
Moduł I – Zarządzanie Projektami w Organizacjach - 3-4 października 2024
Moduł II – Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami - 24-25 października 2024
Moduł III – Zarządzanie Ryzykiem, Jakością i Zamówieniami - 14-15 listopada 2024
Moduł IV – Zarządzane Zasobami, Komunikacją i Interesariuszami - 28-29 listopada 2024
Każdy moduł trwa 2 dni, zajęcia zaplanowane są w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. W czasie zajęć zaplanowane są 2 przerwy kawowe i jedna dłuższa przerwa na lunch (kawa, przekąski i lunch w cenie szkolenia).
Przerwy pomiędzy kolejnymi modułami umożliwiają użytkownikom wdrożenie na bieżąco zdobytej wiedzy w praktyce i skonsultowanie ewentualnych wątpliwości z trenerem podczas kolejnych spotkań. W czasie szkoleń przewidziane są dwie krótkie przerwy kawowe oraz jedna dłuższa przerwa lunchowa.
Szczegółowe informacje organizacyjne zostaną przesłane uczestnikom na 2 tygodnie przed szkoleniem.