Zarządzanie zmianami. Leadership - zasady przywództwa: "Jak efektywnie i skutecznie przeprowadzić zmiany w funkcjonowaniu firmy oraz zespołów. Zarządzanie i współpraca w efektywnych zespołach. Motywowanie.
Zarządzanie zmianami. Leadership - zasady przywództwa: "Jak efektywnie i skutecznie przeprowadzić zmiany w funkcjonowaniu firmy oraz zespołów. Zarządzanie i współpraca w efektywnych zespołach. Motywowanie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm MŚP
Osobydelegowane oraz dedykowane do awansu.
Kadra zarządzająca.
Mendżerowie (Dyrektorzy, kierownicy).
Liderzy zespołów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu przygotowanie uczestników do samodzielnego przygotowania się do przeprowadzenia zmian w firmie, zespole. Stanie się osobą, która potrafi poradzić, sobie w sytuacji zmian, wywiera pozytywny wpływ na zespół, członków, dba o jego rozwój i konsekwentnie realizuje zadania stawiane przez firmę. Uczestnik nabędzie umiejętność wytycza zadań oraz celów wg SMART.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie umiejętności właściwego poinformowania o koniecznych zmianach i będzie potrafił je przeprowadzić, zbudowania efektownych zespołów, rozpoznawania motywatorów członków zespołu, motywowania i angażowania w proces zarządzania i wprowadzania zmian. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się opiera się na przeprowadzeniu testu PRE TEST/ POSTTEST, praktyczne zadania, ćwiczenia i warsztaty w trakcie szkolenia, oceny pracy w grupach przez trenera oraz ocenę końcową na podstawie raportu uczestnika z realizacji zadań jakie miał do wykonania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
CEL SZKOLENIA: Doskonalenie, rozwój umiejętności liderskich oraz menadżerskich niezbędnych do zarządzania zespołem w sytuacji zmieniającego się środowiska biznesowego Poznanie zasad Coachingu, delegowania i motywowania pracowników. Jak dokonać koniecznych zmian w firmie, zespole wzmacniając jednocześnie kompetencje zespołu.Efekt usługi
Efekty zostaną mierzone poprzez realizację testów (PRE TEST/ POST ”ANKIETA). Przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzenie ankiety (PRETEST) wśród uczestników biorących udział w szkoleniu m.in. z wiedzy z obszaru: zarządzania zmianą, podejmowania decyzji, planowania i ustalania priorytetów oraz wyznaczania celów i delegowania zadań. W tym celu GET Training opracuje zestaw 12-14 pytań.
Wyniki zostaną porównane z ankietą przeprowadzoną po zakończeniu szkolenia na sali (POSTTEST).
Poziom satysfakcji uczestników po szkoleniu – „EVALUATION SHEET”. Po zakończeniu szkolenia, uczestnicy oceniają poziom zadowolenia po odbytym szkoleniu (w tym stopień wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce). Ocena może być anonimowa.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W drugim dniu szkolenia na sali każdy z uczestników bieże udział w scence sytuacyjnej, której celem jest wykorzytanie w praktyce nabytych umiejetności. Pozostali iczestnicy obserwują i udzielają informacji zwrotnej na bazie otrzymanych arkuszy obserwacyjnych. Po otryzmaniu feedbacku uczestnik otrzymuje raport, arkusz z zazanzconymi obszaram do poprawy.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uczestnicy warsztatów uświadomią sobie jak ważna jest rola i zadania Menedżera i Lidera w organizacji, Właścicieli, Kierowników, Brygadzistów, Team Liderów...oraz osób zajmujących kluczowe stanowiska w firmie. Na bazie warsztatu oraz ankiety poznają cechy skutecznego Menedżera i Lidera.
Nabędą zdolności do zrozumienia działań przedsiębiorstwa w szerszej perspektywie (rynkowej, branżowej, produktowej). Efektywne podejmowanie działań ukierunkowanych ściśle na osiągnięcie konkretnych celów zawartych w analizie.
W odniesieniu do przedstawionych przez konsultanta informacji z diagnozy sformułują i zakomunikują najwyższe wartości firmy, misję, wizję oraz cele organizacji. Określą własne wartości i naucza się jak je komunikować w zespołach. Zapoznają się z tzw. trapezem kompetencji i określą własne kompetencje (Behawior Triangle).
Pozna i zastosuje w praktyce analizę strategiczną oraz SWOT przedsiębiorstwa w praktyce. Opracuje i przygotuje cele dla Liderów ich zespołów.
Uświadomią sobie z jakimi wyzwaniami muszą się zmierzyć menedżerowie i Liderzy na zajmowanych stanowiskach (np. dyrektorzy produkcji) tak, by sprostać oczekiwaniom klientom, współpracowników, zarządu i całej organizacji. W jaki sposób reagować na wymagane – szybkie zmiany. LUDZIE I INTERAKCJE PONAD PROCESY. Zapoznają się z procesem zmian: czym są zmiany, jak sobie z nimi radzić, jak im przewodzić?. Co należy zrobić by stworzyć tzw. koalicję przewodzącą zmianom oraz osiągać założone cele. Nauczą się ustalać priorytety w odniesieniu do bieżącej pracy oraz tzw. pracy projektowej. WŁAŚCIWA REAKCJA NA „WYMAGANE” (ZMIANY vs. praca codzienna, praca projektowa, jak przygotować harmonogramy)..zastosuje metodę tzw. zarzadzania przez cele (management by objectives – MBO). Będzie potrafił motywować i prowadzić trudne rozmowy z pracownikami i zachęcać do większego zaangażowania.
Dowiedzą się dlaczego klienci zmieniają dostawców? Jakie są najczęstsze przyczyny rezygnacji ze współpracy. Jakim „presjom, naciskom” są poddawani dostawcy i odbiorcy wg. zasady KLIENT TO TEŻ CZŁOWIEK.
Zapoznają się z tzw. zarządzaniem sytuacyjnym wg. Herseya Blancharda Poznają swój własny preferowany styl. Nauczą się stosować właściwy w zależności od tzw. gotowości pracownika oraz sytuacji. Nauczą się także skutecznego wydawania poleceń (zlecanie) oraz monitorowania postępów.
Zapoznają się z tzw. dysfunkcjami w zespole, czyli czynnikami, które wpływają na demotywację i destrukcję zespołu w odniesieniu do średniej kadry kierowniczej (Kierownik, Brygadzista, podwładni). Podczas warsztatu będą doskonalić własne umiejętności komunikacji w zespole, wymiany informacji, precyzowania poleceń i delegowania zadań wg. SMART/SMASH Zapoznają się tzw. matrycą delegowania oraz modelem SOS.
Bedzie potrafił wytyczyć cele krótko i długoterminowe. Zastosuj wiedzę dotyczącą zasad określania strategii organizacji oraz celów w 2025.
Zdobycie wiedzy jak przygotowywać harmonogramy działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań dla poszczególnych zespołów
Na podstawie ANKIETY motywacji poznają tzw. własne MOTYWATORY, czynniki, które wpływają na motywację osobistą oraz członków zespołu (moje motywatory, określenie celów na zajmowanym stanowisku). Poznane wyniki odniosą do wyników z grupy kierowników i brygadzistów oraz osób nominowanych.
Nauczą się ustalać zasady współpracy w zespole wg. systemu wartości szefa. Poznają czym jest MOTYW-AKCJA. Jak motywować i zjednywać sobie ludzi. (sposoby motywacji współpracowników dot. min. nowych pomysłów, pomysłów racjonalizatorskich, zwiększenia produktywności, oszczędności…)
Dowiedzą się na czym polega tzw. podejście „Agile”: otwartość, odwaga, szacunek, skupienie…TYPY ORGANIZACJI (temat zostanie rozwinięty podczas omówienia roli, zadań Menedżera i Lidera w organizacji).
Przećwiczą w jaki sposób zakomunikować wartości, misję, wizje organizacji w swoich zespołach, tak by wzmocnić własny autorytet i wzbudzić poczucie przynależności do organizacji.
Nauczą się udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej tzw. FEEDBACK na zasobach. Przećwiczą model zmiany niepożądanych zachowań oraz przeprowadza tzw. rozmowę dyscyplinującą.
-
Szczegółowy program szkolenia modelowany jest pod kokretne oczekiwania klienta (szyty na miarę).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 845,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Handziuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiedni certyfikat wraz z numerem identyfikacyjnym. Warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie zajęć w formie testu lub odegranego case study (assessment development) wspólnie z trenerem.
Ponadto uczestnicy biorący udział w szkoleniu otrzymają skrypt oraz slajdy do samodoskonalenia, oraz opracowane specjalnie na to szkolenie case study z rozmów motywacyjnych min. rozmów dyscyplinujących z pracownikami, zlecania zadań, precyzowania informacji. Otrzymają także opracowaną przez GET Training kartę kompetencji menedżerskich w celu obserwacji zachowań podczas ćwiczeń. W trakcie szkolenia będą mieli okazję zobaczyć film video ze scenkami biznesowymi dot. codziennych sytuacji z pracownikami (udzielanie pochwały, konstruktywna krytyka).
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiedni certyfikat wraz z numerem identyfikacyjnym. Warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie zajęć w formie testu lub odegranego case study (assessment development) wspólnie z trenerem.
Ponadto uczestnicy biorący udział w szkoleniu otrzymają skrypt oraz slajdy do samodoskonalenia, oraz opracowane specjalnie na to szkolenie case study z rozmów motywacyjnych min. rozmów dyscyplinujących z pracownikami, zlecania zadań, precyzowania informacji. Otrzymają także opracowaną przez GET Training kartę kompetencji menedżerskich w celu obserwacji zachowań podczas ćwiczeń. W trakcie szkolenia będą mieli okazję zobaczyć film video ze scenkami biznesowymi dot. codziennych sytuacji z pracownikami (udzielanie pochwały, konstruktywna krytyka).
Adres
Adres
Do ustalenia, na terenie całej Polski.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi