Negocjacje handlowe. Negocjacje z dostawcami. Jak kupować i budować długofalowe relacje z klientem. Temat: „Sztuka negocjacji handlowych. Techniki wpływu i typologia klienta w praktyce”.
Negocjacje handlowe. Negocjacje z dostawcami. Jak kupować i budować długofalowe relacje z klientem. Temat: „Sztuka negocjacji handlowych. Techniki wpływu i typologia klienta w praktyce”.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztat biznesowy opracowany dla:
Właścicieli MŚP.
Handlowców nowych oraz doświadczenych MŚP
Osób odpowiadających za sprzedaż, negocjacje nowych rowiązań lub produktów w MŚP
Menedżerów i Kupców MŚP.
Osób z działu zakupów oraz działu sprzedaży MŚP (BOK).
Osób odpowiedzialnych za umowy z dostawcami oraz zakupy,
Koordynatorów ds. zakupów. Logistycy i odbiorcy usług MŚP.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
CEL: Usługa ma na celu przygotowanie Uczestników do samodzielnego przeprowadzenia procesu sprzedaż i negocjanci poprzez wykorzystanie niezbędnej wiedzy, skutecznych technik komunikacji, technik wpływu i negocjacji. Poznanie i wykorzystanie typologii klienta w praktyce, budowanie właściwych komunikatów a tym samym zwiększenie skuteczności prowadzonych rozmów handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się poznanie i zastosowanie w praktyce skutecznych strategii i taktyk negocjacyjnych, poprawa komunikacji z klientem | Kryteria weryfikacji wyćwiczenie i zastosowanie w praktyce technik komunikacyjnych i negocjacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Zwiększenie efektywności prowadzonych rozmów handlowych a tym samym podniesienie skuteczności prowadzonych negocjacji i osiągnięcie dodatkowych oszczędności i zysków o 10%.Efekt usługi
Nabycie umjetności prowadznia skutecznych negocjacji poprez wykorzytanie efektywnej komunikacji i poznanych technik negocjacyjnych. Kryterium weryfikacji: PRETEST test przed i po warsztatach POSTTEST, case study oraz konstruktywna krytyka z obserwacji dokonanych przez pozostałych uczestników warsztatu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Warsztat oraz case study a także PRE TEST oraz POST TEST. Scenki sytuacyjne na zakończenie i potwierdzające osiagnięcie efektu usługi, certyfikat MSUES.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1. od godz. 09:00-13:00
Wprowadzenie do procesu negocjacji.
- Czynniki sukcesu w sprzedaży. Strefy wpływu.
- Sprzedaż i negocjacje jaka jest różnica.
- Czym są negocjacje? Kiedy się ich podejmować?
- Jak przygotować się do procesu negocjacji.
- Podejście, fazy i style negocjacji. Cel i efekt negocjacji.
Przerwa: od godz. 13:00-13:15
Od godz. 13:15-17:00
- Jak ważna jest siła w negocjacjacach. Jak wzmocnić swoją siłę? Przykłady praktyczne.
- Przygotowanie strategii i taktyk negocjacyjnych.
- Taktyki negocjacyjne oraz mechanizmy manipulacji w praktyce (przykłady z różnych branż).
- Sprzedaż Koncepcyjna z wykorzystaniem języka perswazji, jak ją przygotować i wykorzytać. Warsztaty.
- BATNA. Maksimum i minimum. Pole negocjacji.
Dzień 2.od godz. 09:00-13:00
- Warsztaty. Ćwiczenia praktyczne. Techniki negocjacji.
- Czym są obiekcje i jak sobie z nimi radzić?
- Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
- Techniki argumentacji i negocjacji w praktyce cd. warsztaty.
Przerwa: od godz. 13:00-13:15
Od godz. 13:15-17:00
- Czym jest Typologia Klienta? Kiedy warto ją wykorzystywać?
- Sposoby komunikacji poszczególnych typów.
- Techniki manipulacji.
- Ćwiczenia i warsztaty.
Możliwe doprecyzowanie oczekiwań przed rozpoczęciem szkolenia w celu odniesienia do rzeczywistych sytuacji (Trener prześle arkusz do wypełnienie tzw. PREWORK).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 845,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Handziuk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiedni certyfikat MSUES wraz z numerem identyfikacyjnym. Ponadto uczestnicy biorący udział w szkoleniu otrzymają skrypt oraz slajdy do samodoskonalenia opracowane study z rozmów z klientami.
W trakcie szkolenia będą mieli okazję zobaczyć film video ze scenkami biznesowymi dot. sprzedaży i negocjacji.
WAŻNE: przed warsztatmi trener prześle do uczestników specjalny PREWORK arkusz w którym poprosi uczestników o opisanie realnej swojej sytuacji z klientem na której będzie ćwiczył i przygotuje sie do negocacji.
Adres
Adres
Na terenie całej Polski, miejsce szkolenia do uzgodnienia
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi