Marketing usług medycznych w praktyce. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Certyfikowane szkolenie, forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Marketing usług medycznych w praktyce. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Certyfikowane szkolenie, forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach usług medycznych, którzy potrzebują wsparcia w zakresie doskonalenia komunikacji z pacjentem przez skuteczne działania marketingowe. Szkolenie skierowane jest do właścicieli placówek medycznych, menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, pracowników PR placówek medycznych, kierowników i specjalistów do spraw marketingu i komunikacji marketingowej obsługujących placówki medyczne oraz osób zainteresowanych zdobyciem umiejętności w zakresie zarządzania procesami usług medycznych i świadomego budowania profesjonalnego wizerunku placówki medycznej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji z zakresu marketingu usług medycznych, samodzielnego zarządzania marketingiem placówki medycznej, przeprowadzania kampanii reklamowych w mediach oraz budowania pozytywnego wizerunku organizacji. Szkolenie ma na celu doskonalenie jakości usług przez stosowanie skutecznych metod marketingowych i kierunków działania PR placówek opieki zdrowotnej a także wpływanie na zadowolenie pacjentów przez świadome budowanie relacji personeluEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach usług medycznych, którzy potrzebują wsparcia w zakresie doskonalenia komunikacji z pacjentem przez skuteczne działania marketingowe. Szkolenie skierowane jest do właścicieli placówek medycznych, menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, pracowników PR placówek medycznych, kierowników i specjalistów do spraw marketingu i komunikacji marketingowej obsługujących placówki medyczne oraz osób zainteresowanych zdobyciem umiejętności w zakresie zarządzania procesami usług medycznych i świadomego budowania profesjonalnego wizerunku placówki medycznej.
Program szkolenia
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
1.Wprowadzenie do problematyki marketingu usług medycznych
• Nowoczesny marketing - jakie daje możliwości placówce medycznej?
• PR i marketing usług medycznych
• Prawne aspekty marketingu usług medycznych
2. Rozpoznawalność pomaga czyli budowanie wizerunku w usługach medycznych
• Jak zbudować profesjonalną markę w opiece zdrowotnej
• Techniki i zasady budowania wizerunku placówki usług medycznych
3. Budowanie wizerunku osobistego menedżerów i pracowników służby zdrowia składową wizerunku placówki medycznej
• Istota budowania wizerunku pracowników służby zdrowia
• Różnice i podobieństwa w budowaniu wizerunku osoby i wizerunku organizacji
• Metody budowania wizerunku menedżera placówki medycznej
4. Branding w marketingu usług medycznych
• System identyfikacji wizualnej placówki zdrowotnej i jego rola w budowaniu wizerunku organizacji
• Procedura projektowania systemu identyfikacji wizualnej firmy
• Zasady i etapy budowania systemu całościowej identyfikacji
• Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej a system identyfikacji wizualnej
5. Kiedy przeprowadzić rebranding marki usług medycznych
• Odświeżanie i zmiana wizerunku marki
• Odświeżanie i zmiana wizerunku przedsiębiorstwa
• Ewolucja marek
6. Skuteczna strategia reklamowa w opiece medycznej
• Strategia reklamowa i marketingowa
• Planowanie, wdrażanie i analiza strategii
• Efektywna strategia komunikacji z pacjentem
• Strategiczne promowanie organizacji opieki zdrowotnej
7. Polityka wizerunkowa placówki medycznej
• Istota i cele public relations
• Strategia wizerunkowa a polityka wizerunkowa organizacji
• Działania informacyjne i public relations w praktyce
• Przepływ informacji i systemy informacyjne wewnątrz organizacji
• Marketing relacyjny w placówkach medycznych
• Komunikacja z pacjentem a budowanie dobrych relacji lekarz-pacjent
8. Content marketing usług medycznych
• Content marketing a techniki kreowania wizerunku placówki medycznej
• Mówione, pisemne i wizualne techniki kreowania treści
• Proces budowania relacji z otoczeniem i reputacji organizacji przez efektywny Content marketing w usługach medycznych
9. Istota Employer Branding w sektorze ochrony zdrowia
• Determinanty wizerunku pracodawcy
• Kapitał ludzki w organizacji
• Employer Branding i rola pracowników w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej
10. E-Public Relations placówki medycznej i współpraca z mediami - media relations
• Media i ich rola w procesie budowania wizerunku
• Polityka działań PR względem różnych mediów według określonej formy działań komunikacji zewnętrznej
• Kształtowanie korzystnej opinii mediów o organizacji zdrowotnej
• Współpraca z prasą, radiem, telewizją w celu budowania korzystnego wizerunku firmy w mediach – techniki i budowanie relacji z mediami
11.Wewnętrzne public relations w usługach medycznych
• Działania PR w komunikacji wewnętrznej w organizacji
• Model procesu skutecznej komunikacji
• Komunikacja wewnętrzna jako element budowania wizerunku
• Kultura organizacyjna jako system zachowań pracowników i reprezentantów placówki medycznej
• Spotkania służbowe jako element budowania komunikacji i wizerunku organizacji
12. Public relations w sytuacjach kryzysowych w placówce medycznej
• Pojęcie kryzysu w organizacji usług medycznych
• Źródła i przyczyny kryzysu w organizacji
• Zarządzanie wizerunkowe w sytuacji kryzysowej
• Typy sytuacji kryzysowych oraz przykłady zachowań
• Elementy planu i zasady rozwiązania sytuacji kryzysowej w placówce medycznej
• Metody działań w celu ratowania utraconego wizerunku
13.Zakończenie szkolenia
• Podsumowanie
• Przypomnienie najważniejszych zagadnień
• Wnioski końcowe
• Zadanie dla Uczestników
W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Marketing usług medycznych w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Marketing usług medycznych w praktyce | Prowadzący Ekspert SEMPER | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 586,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ekspert SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
Inwestycja
1290.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
Informacje dodatkowe
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.