Szkolenie Social Media Manager
Możliwość dofinansowania
Szkolenie Social Media Manager
Numer usługi 2024/07/26/10220/2238748
1 193,10 PLN
brutto
970,00 PLNnetto
149,14 PLNbrutto/h
121,25 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo jest szkolenie?
-
Pracowników agencji reklamowych lub marketerów.
-
Osób, które mają zamiar pracować w social media marketingu.
-
Przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć świat social media, by lepiej kontrolować działania pracowników lub wykonawców.
-
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Szkolenie Social Media Manager" potwierdza przygotowanie do samodzielnego działania na kanałach social media, przy wykorzystaniu maksimum ich możliwości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje strategię w odniesieniu do social mediów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera kanały do danej grupy docelowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik określa specyfikację grupy i dobiera dla niej odpowiednie treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje algorytmy w social mediach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy skuteczny content do danego kanału. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zyskuje popularność wśród swoich odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik moderuje i promuje swoje kanały. | Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiednio komunikuje się z odbiorcami i reaguje na kryzysy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się przydatnymi narzędziami w pracy marketera. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ustawia skuteczne kampanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów - promocję i REKLAMY PŁATNE. Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, Lindkedinie i Twitterze.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 STRATEGIA | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 KOMUNIKACJA | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie) | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 MODERACJA | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 PROMOCJA | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Panel dyskusyjny + walidacja | Prowadzący Artur Jabłoński | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 193,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto970,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto149,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto121,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Jabłoński
Facebook & Google Ads & Social Media Marketing
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
doktora, kierunek studiów: literaturoznawstwo
2011 – 2016
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Studia podyplomowe, kierunek studiów: Project Management
2014 – 2015
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Master's degree, kierunek studiów: filologia polska
2006 – 2011
3 tysiące godzin przeprowadzonych szkoleń
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
doktora, kierunek studiów: literaturoznawstwo
2011 – 2016
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Studia podyplomowe, kierunek studiów: Project Management
2014 – 2015
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Master's degree, kierunek studiów: filologia polska
2006 – 2011
3 tysiące godzin przeprowadzonych szkoleń
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy w dniu usługi otrzymją pakiet szkoleniowy, w którego skład wchodzą:
- magazyn branżowy sprawny.marketing,
- notes,
- długopis.
Uczestnicy po szkoleniu otrzymują prezentację szkoleniową oraz certyfikat uczestnictwa.
Adres
Adres
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
dokładna lokalizacja zostanie podana wkrótce
Kontakt
Kontakt
Monika Bartnikowska
E-mail
monika.bartnikowska@sprawnymarketing.pl
Telefon
(+48) 577 331 077