Mistrzowska Sprzedaż
Mistrzowska Sprzedaż
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorców, właścicieli firm, przedstawicieli zarządów.
Dyrektorów, menadżerów, liderów.
Sprzedawców, przedstawicieli handlowych.
Twórców, artystów, którzy chcą zaistnieć i więcej sprzedawać wytworów swojego talentu.
Ludzi szukających nowych wyzwań w życiu lub nowej profesji.
Studentów stojących u progu kariery zawodowej.
Wszystkich zainteresowanych tematyką sprzedaży, budowania relacji biznesowych.
Wszystkich tych, którzy chcą więcej zarabiać. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie nauczy jak budować skuteczne relacje na podstawie cech psychologicznych ludzi, których spotykasz. Nauczy jak ujawniać potrzeby klientów za pomocą pytań otwartych. Prezentować i mówić językiem korzyści. Wydobywać i przyjmować zastrzeżenia. Identyfikować ireagować na sygnały zakupowe, oraz finalizować sprzedaż u każdego z klientów.
Odkrywać znaczenie utrzymywania silnych relacji z klientami po sprzedaży produktów lub usług.
Nauczy jak wpływać na ludzi i łatwiej osiągać osobiste cele.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się -rozpoznanie typów osobowości- rozpoznawanie potrzeb - rozwiązywanie konfliktów | Kryteria weryfikacji .......... | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. TYPY OSOBOWOŚCI - poznaj swoich klientów! Osobowość to zespół stałych i zmiennych cech psychofizycznych, które są związane z wszystkimi działaniami, doznaniami i potrzebami osoby na poziomie fizjologicznym, charakteru, intelektu i duchowym.
2. PRZYWITANIE - Zrób doskonałe pierwsze wrażenie! W ciagu pierwszysch 60 sekund można wpłynąć na 80% relacji z klientem w dalszym procesie sprzedaży.
3. ROZPOZNAWANIE POTRZEB - Aby klient zrozumiał, że nasz produkt jest wyjątkowy! Podczas rozpoznania potrzeb klienta sprzedawca powinnien skupić sie na dwóch głownych zasadach w celu zoptymalizowania tego etapu: informacje i aktywne słuchanie.
4. PREZENTACJA - aby klient zrozumiał, że nasz produkt jest wyjątkowy! Prezentacja jest sposób przedstawienia Key Selling points - czyli unikalnych (indywidualnych) cechach produktu lub usługi dając właściwą motywację do zakupu, zmienając właściwości produktu w korzyści, w celu zaspokojenia potrzeb klienta.
5. ROZWIĄZYWANIE OBIEKCJI I ZAMKNIECIE SPRZEDAŻY - aby klient cieszył się produktem! Postaramy skupić się na naszym kliencie, na jego obiekcjach i kolejno zainspirować go do potwierdzenia zakupu oferowanego produktu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto190,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,48 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karol Draśpa
• systemy operacyjne: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista, Linux i MAC OS
• języki programowania: Pascal, C, C++,Java, tworzenie serwisów i stron WWW;
• podstawy programowania Python, shaderów RT i php
• tworzenie baz danych: MS Access, MySQL,
• obsługa: Office(Word, Excel, Outlook, PowePoint, Access, Pulisher)
OpenOffice(Writer, Calc, Draw, Impress), wiele innych programów komputerowych
• tworzenie grafiki (Corel Draw, Photoshop, Adobe After Effects CC, Affinity Designer, Adobe
Illustrator)
• Obsługa programu Cinema 4D , 3D Studio Max, Vizrt
• Obsługa programów video , iMovie, Final Cut Pro/ znajomość silników realtime, procesów
postprodukcji, formatów i aspektów obrazu
• obsługa wielu programów komputerowych 2D i 3D
• wprowadzanie IT w celu usprawnienia funkcjonowania przedsiębiorstw
• Tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych
• Zarządzanie projektami IT
wyższe, inż. informatyki / programowanie i grafika 3D
Szkolenia: Adobe, Corel, Vizrt, Cinema 4D , 3D Studio Max
12 lat doświadczenia w realizacjach informatycznych- graficznych, reklamowych. Tworzenie
grafiki do filmów i książek. Ponad 50 szkoleń z programów graficznych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zajecia odbywają sie w godzinach dydaktycznych po 45min