Szkolenie z zakresu: Zarządzanie przedsiębiorstwem: sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie z zakresu: Zarządzanie przedsiębiorstwem: sprzedaż i obsługa klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do właścicieli i pracowników MŚP, które zajmują się sprzedażą, pełnią funkcje zarządzające procesami sprzedażowymi lub zespołami sprzedażowymi zwłaszcza:
- przedstawicieli handlowych,
- doradców klienta,
- specjalistów ds. sprzedaży,
- Key Account Managerów,
- konsultantów sprzedażowych,
- handlowców
- specjalistów i menedżerów sprzedaży
- właścicieli firm MŚP,
którzy posiadają co najmniej pół roczny staż pracy w sprzedaży produktów i/lub usług oraz chcą rozwijać kompetencje w zakresie budowania wizerunku firmy, stosowania nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, badania potrzeb klientów oraz projektowania i optymalizacji lejków i procesów sprzedażowych w celu zwiększenia efektywności działań handlowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji10-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje Uczestnika do profesjonalnego zarządzania procesami sprzedażowymi w firmie: od budowania wizerunku firmy, przez stosowanie narzędzi wspierających proces sprzedażowy i badania potrzeb klientów, po udoskonalanie schematu i lejka sprzedażowegoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe elementy budowania wizerunku przedsiębiorstwa jako usługodawcy na każdym etapie procesu sprzedaży | Kryteria weryfikacji Wymienia minimum 3 działania budujące wizerunek firmy na różnych etapach kontaktu z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje dotychczasowe praktyki sprzedażowe w kanale tradycyjnym | Kryteria weryfikacji Omawia mocne i słabe strony własnych działań sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i stosuje kluczowe elementy skutecznego kontaktu z klientem | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie techniki rozmowy i zadawania pytań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wyjaśnia i buduje model lejka sprzedaży dostosowany do własnej organizacji | Kryteria weryfikacji Samodzielnie rysuje model lejka z uwzględnieniem wszystkich etapów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje kluczowe elementy procesu sprzedaży w praktyce | Kryteria weryfikacji Dobra techniki i narzędzia do każdego etapu procesu sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera i wdraża narzędzia wspierające sprzedaż w pracy własnej lub zespołu | Kryteria weryfikacji Przedstawia propozycję zastosowania minimum dwóch narzędzi wspierających sprzedaż | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
ich weryfikacji.
walidacji.
Program
Program
Grupę docelową szkolenia stanowią:
- właściciele firmy
- pracowników pełniących funkcje zarządzające procesami sprzedażowymi lub zespołami sprzedażowymi
- pracownicy, gdzie sprzedaż odgrywa kluczową rolę
- pracowników odpowiedzialnych za podnoszenie skuteczności i efektywności działań handlowych w firmie
Usługa realizowana w godzinach zegarowych (1godzina szkolenia = 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut)
Każdy uczestnik ma zapewnione stanowisko siedzące z dostępem do biurka oraz materiałami szkoleniowymi: wydruki i artykuły piśmiennicze.
Szkolenie organizowane jest w jednej grupie liczącej do maksymalnie 12 osób.
Przerwy podczas szkolenia są wliczane do procesu kształcenia i czasu trwania usługi rozwojowej. Czas trwania przerw: 2x po 15 minut.
Walidacja jest wliczana do procesu kształcenia i czasu trwania usługi.
Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw).
Usługa realizowana jest w oparciu o metody aktywizujące uczestników tj. ćwiczenia, analiza przypadku, dyskusja grupowa,
burza mózgów.
Weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się dokonywana będzie w trakcie realizacji szkolenia na bieżąco na podstawie testów przed i po szkoleniu, zadań praktycznych dokonywane indywidualnie.
Metody walidacji: test wiedzy, obserwacja w warunkach symulowanych.
Dostawca usług zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
PROGRAM:
1. Kluczowe elementy budowania wizerunku przedsiębiorstwa jako usługodawcy w całym procesie obsługi (od pozyskania do zakończenia sprzedaży/inwestycji)
2. Analiza dotychczasowych praktyk sprzedaży w kanale tradycyjnym
3. Kluczowe elementy w procesie kontaktu z klientem
4. Model lejka sprzedaży
5. Kluczowe elementy procesu sprzedaży
- wskaźniki
- cykliczność aktywności
- przygotowanie do spotkania
- budowanie relacji na start
- badanie potrzeb
- ofertowanie
- praca z wątpliwościami klienta
- zamykanie
- rekomendacje
- utrzymywanie relacji
6. Narzędzia wspierające sprzedaż
- karta procesu sprzedaży
- wskaźniki aktywności i efektywności
- karta autodiagnozy
- trening on the job
7. Podsumowanie
8.Walidacja usługi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Kluczowe elementy budowania wizerunku przedsiębiorstwa jako usługodawcy w całym procesie obsługi (od pozyskania do zakończenia sprzedaży/inwestycji) | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Analiza dotychczasowych praktyk sprzedaży w kanale tradycyjnym | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Kluczowe elementy w procesie kontaktu z klientem | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Model lejka sprzedaży | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Kluczowe elementy procesu sprzedaży | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Narzędzia wspierające sprzedaż | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto309,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto309,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Wołyń
biznesowych, sprzedaż i obsługą klienta, budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie
ryzykiem finansowym w firmach MŚP - zarządzanie płynnością finansową - wyceny
przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe: 4 lata w bankowości inwestycyjnej oraz korporacyjnej jako doradca
klienta korporacyjnego - 6 lat jako członek Zarządu firmy działającej w branży TSL - 2 lata w
firmie konsultingowej jako konsultant ds. ryzyka walutowego - 3-letnia współpraca z firmą
konsultingową jako ekspert ds. rozwoju firm z sektora MŚP; kilkadziesiąt godzin
szkoleniowych w zakresie zarządzania ryzykiem walutowym - kilkaset godzin doradczych w
zakresie opracowywania strategii zarządzania ryzykiem w firmach MŚP, analizy i
projektowania procesów biznesowych, kontroli jakości, obsługi klienta, automatyzacji
procesów w przedsiębiorstwie, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich wdrażania.
Wykazuje ponad 200 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie swojego
obszaru specjalizacji oraz w przeprowadzeniu doradztw w ponad 10 przedsiębiorstwach w
podobnym zakresie w okresie ostatnich 3 lat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- autorskie materiały osoby prowadzącej usługę
- skrypty
- materiały VOD
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi