PRACOWNIK BIUROWY Z ELEMENTAMI OBSŁUGI KOMPUTERA
Możliwość dofinansowania
Zakład Usług Socjalnych i Edukacji Krzysztof Zaleski
Brak ocen dla tego dostawcy
PRACOWNIK BIUROWY Z ELEMENTAMI OBSŁUGI KOMPUTERA
Numer usługi 2024/07/24/46607/2234696
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
83,33 PLNbrutto/h
83,33 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pełnoletnich, pracujących lub chcących pracować w urzędach, bankach, firmach ubezpieczeniowych, prawniczych, notarialnych, informatycznych i innych branżach o profilu handlowym i usługowym, na stanowiskach sekretarki/sekretarza, administracyjnych i operacyjnych.
Usługa adresowana jest do:- Przedsiębiorców i ich pracowników
- Osób prywatnych
- Uczestników projektów
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Pracownik biurowy z elementami obsługi komputera" przygotowuje kandydata do pracy w zawodzie tak, aby po zakończeniu szkolenia uczestnik posiadał wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne niezbędne do pracy.Celem usługi jest uzyskanie kwalifikacji i Certyfikatu ICVC/BEK 20001.11 Pracownik Biurowy z Elementami Obsługi komputera.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Odpowiednie przygotowanie kandydata do pracy w zawodzie tak, aby po zakończeniu szkolenia uczestnik posiadał wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne niezbędne do pracy. | Kryteria weryfikacji Test wewnętrzny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak. Efekty uczenia to odpowiednie przygotowanie kandydata do pracy w zawodzie tak, aby po zakończeniu szkolenia uczestnik posiadał wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne niezbędne do pracy.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Procentowy wynik testu.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Organizacja pracy na stanowisku Pracownik Biurowy z Elementami Obsługi Komputera
- Wiedza z zakresu BHP na stanowisku pracy pracownika biurowego, w tym: obowiązków Pracodawcy i Pracownika, wymagań dotyczących pomieszczeń do pracy i czynników uciążliwych
- Znajomość charakterystyki pracy biurowej
- Znajomość obowiązków i funkcji pracownika biurowego
- Wiedza z zakresu przepływu informacji, znajomość terminologii związanej z źródłami, nośnikami i rodzajami informacji
- Wiedza z zakresu obiegu informacji zarówno w formie pisma, jaki w formie elektronicznej
- Znajomość zasad racjonalnego obiegu pism
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz systemu dziennikowego i bez dziennikowego
- Znajomość systemu klasyfikacji akt jakim jest Rzeczowy Wykaz Akt
- Obsługa programów z pakietu Ms Office, w tym edytora tekstu Ms Word i arkusza kalkulacyjnego Ms Exel
- Umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych, takich jak: skaner, drukarka, fax
- Umiejętność przeprowadzenia procesu archiwizacji dokumentów
- Umiejętność przygotowania narad, zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Organizacja pracy na stanowisku Pracownik Biurowy z Elementami Obsługi Komputera. Wiedza z zakresu BHP na stanowisku pracy pracownika biurowego. | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Znajomość charakterystyki pracy biurowej Znajomość obowiązków i funkcji pracownika biurowego. Wiedza z zakresu przepływu informacji. | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Wiedza z zakresu obiegu informacji zarówno w formie pisma, jaki w formie elektronicznej | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Znajomość zasad racjonalnego obiegu pism Znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz systemu dziennikowego i bez dziennikowego | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Znajomość systemu klasyfikacji akt jakim jest Rzeczowy Wykaz Akt. Obsługa programów z pakietu Ms Office. | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych, takich jak: skaner, drukarka, fax Umiejętność przeprowadzenia procesu archiwizacji dokumentów | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Umiejętność przygotowania narad, zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych. | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy. | Prowadzący Jolanta Fic- Osiadły | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto83,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jolanta Fic- Osiadły
Wieloletni praktyk, trener/szkoleniowiec. Posiada wykształcenie wyższe o specjalności zarządzanie działalnością gospodarczą – finanse i bankowość. Pani Jolanta ma kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu pracownik biurowy, obsługa komputera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptu - opracowane przez trenera/wykładowcę.
Materiały szkoleniowe zawierają podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na których zostały oparte,
z poszanowaniem praw autorskich. Materiały każdorazowo są dostosowane do poziomu wiedzy uczestników oraz potrzeb związanych z ewentualnymi niepełnosprawnościami.
Warunki uczestnictwa
Ukończone 18 lat
Adres
Adres
ul. Katedralna 5/20
37-700 Przemyśl
woj. podkarpackie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Krzysztof Zaleski
E-mail
przemysl.bhp@gmail.com
Telefon
(+48) 509 438 244