Analityka w procesach HR - w kontekście zmian na rynku pracy
Analityka w procesach HR - w kontekście zmian na rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, menadżerów lub kandydatów na menadżerów, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest rozwój kompetencji analitycznych w obszarze HR, umożliwiający skuteczne wykorzystanie danych w podejmowaniu decyzji, kształtowaniu polityk personalnych i zarządzaniu różnorodnością oraz nowymi formami pracy. Szkolenie jest zorientowane na transfer wiedzy z zakresu znajomości podstawowych narzędzi i instrumentów analityczno-całościowych, użytecznych i możliwych do wykorzystania w różnorodnych obszarach funkcjonowania Firmy, w tym również w obszarach HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnych danych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych. | Kryteria weryfikacji Określa zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnych danych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Określa możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne funkcjonalności, możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Omawia główne funkcjonalności, możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi / platform HCM. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykonuje analizy danych, podejmuje na tej podstawie prawidłowe decyzje dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Stosuje analizy danych, podejmuje na tej podstawie prawidłowe decyzje dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Interpretuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Stosuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża i modyfikuje procesy HR w takich obszarach jak zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski. | Kryteria weryfikacji Określa, wdraża i modyfikuje procesy HR w takich obszarach jak zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Bada opinię pracowników (w tym kwestii zasad równości sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Określa opinię pracowników (w tym kwestii zasad równości sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. | Kryteria weryfikacji Określa uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Liczy zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. | Kryteria weryfikacji Określa zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie wykorzystuje funkcjonalności statystyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje funkcjonalności statystyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i przekazuje wnioski z prowadzonych analiz procesów HR w sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz samych pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia wnioski z prowadzonych analiz procesów HR w sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz samych pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Myślenie analityczne i całościowe w diagnozowaniu i analizowaniu różnorodnych procesów.
2. Wybrane narzędzia i techniki analityczno-całościowe w procesach HR (rangowanie,analiza współzależności, analiza spójności ipowiązań).
3. Narzędzia ilościowe i jakościowe w diagnozowaniu uwarunkowań organizacyjnych.
4. Metody badań i analiz wielopoziomowych w obszarach HR.
5. Wybrane narzędzia statystyczne analizy danych z wykorzystaniem aplikacji komputerowych.
6. Metodyka opracowania wniosków i raportów wybranych analiz HR.
7. Projektowanie badań opinii pracowników w organizacji z wykorzystaniem narzędzi psychometrycznych.
8. Metodyka projektowania narzędzi diagnostycznych do zastosowania w obszarze HR na potrzeby danej organizacji.
9. Walidacja i weryfikacja poprawności koncepcyjnej projektowanych narzędzi HR.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Analityka w procesach HR - w kontekście zmian na rynku pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Analityka w procesach HR - w kontekście zmian na rynku pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami