Wyznaczenie celów, zarządzanie czasem oraz efektywność osobista i sztuka komunikacji w oparciu o model DISC.
Wyznaczenie celów, zarządzanie czasem oraz efektywność osobista i sztuka komunikacji w oparciu o model DISC.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Indywidualni uczestnicy chcący rozwijać umiejętności interpersonalne
- Kadra zarządzająca i liderzy zespołów
- Pracownicy i zespoły projektowe
- Pracownicy działów HR
- Specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Specjaliści ds. komunikacji
- Trenerzy i konsultanci
- Nauczyciele i pedagodzy
- Studenci i uczniowie
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Lepsze zrozumienie siebieRozpoznanie mocnych i słabych stron
Poprawa relacji interpersonalnych
Efektywna komunikacja
Zwiększenie empatii
Lepsze dopasowanie do ról zawodowych
Zarządzanie konfliktami
Budowanie zespołów
Umiejętność nadawania priorytetów zadaniom
Planowanie wsteczne
Zwiększenie efektywności
Umiejętność skutecznego wyznaczania celów
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznawanie stylów zachowań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi poprawnie zidentyfikować typ osobowości na podstawie opisu zachowań i nazwać cztery główne style DISC. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumienie stylów zachowań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opisać, jak różne style komunikacji mogą być odbierane przez różne typy osobowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać potencjalne wyzwania w komunikacji z każdym typem DISC | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowanie stylu komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dostosować styl swojej komunikacji do identyfikowanego typu osobowości rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wykorzystać odpowiednie techniki komunikacyjne, aby skuteczniej porozumiewać się z każdym typem DISC | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zastosowanie matrycy Eisenchowera | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi używać matrycy Eisenhower i nadawać priorytety zadaniom. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zdefiniowanie celów w modelu SMART. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi definiować cele w modelu SMART. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Wprowadzenie do modelu DISC.
2. Identyfikacja profilu indywidualnego - TEST
3. Omówienie wyników testu.
4. Typologia osobowości - zrozumienie Stylów DISC u innych
5. Ćwiczenia w rozpoznawaniu stylów
Dzień II
1. Style komunikacji
2. 3 systemy reprezentacji w komunikacji
3. Ćwiczenia z rozpoznawania stylów komunikacji
4. Budowanie Relacji
5. Test teoretyczny
Dzień III
1. Reguła 2 minut
2. HACK I - uwolnij głowę.
3. KOŁO ŻYCIA w kontekście zarządzania czasem
4. Matryca Eisenchowera.
5. Zasada Pareto - Jak zarządzać czasem, żeby mieć większy zysk z działań.
6. Zasada Parkinsona
7. Zjedz tę żabę.
8. Grupowanie zadań
9. Technika Pomodoro
Dzień IV
1. Czym jest cel?
2. Zaczynaj z wizją końca.
3. SMART – jak stawiać cele, żeby osiągać sukcesy.
4. Wyznaczanie celów krótko i długoterminowych - ćwiczenia.
5. Planowanie działań do określonych celów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto212,07 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,41 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Paciorek
Jest również Certyfikowanym Trenerem Modelu DISC, co oznacza, że posiada zaawansowaną wiedzę i umiejętności w zakresie analizy zachowań i stylów komunikacji, co pozwala mu efektywnie wspierać rozwój zespołów i jednostek w różnych kontekstach biznesowych i życiowych.
Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu i szkoleniu zespołów sprzedażowych w 13 krajach. Łączy wiedzę teoretyczną z praktycznym doświadczeniem, co czyni go niezwykle wartościowym przewodnikiem w rozwoju. Jego wszechstronne podejście, oraz międzynarodowe doświadczenie przekłada się na zdolność do prowadzenia szkoleń w zróżnicowanych środowiskach kulturowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów szkoleniowych w formacie pdf przesłany elektronicznie.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora który udziela dofinansowania.
Informacje dodatkowe
Usługa będzie podlegała zw. z podatku VAT jeżeli będzie finansowania w min. 70% ze środków publicznych (§ 3 ust.1 pkt 14 Rozp. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone na platformie ZOOM. Uczestnik otrzyma link i hasło do zalogowania się.
Wymagany jest dostęp do komputera lub laptopa z kamerą, mikrofonem i głośnikami, sieci wifi lub internetu przewodowego:
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „ZOOM” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.