Kurs angielskiego grupowy - A1 - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Kurs angielskiego grupowy - A1 - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów - skontaktuj się z nami!
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzą gramatyczną na poziomie A1 zgodnie z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu słowa i bardzo proste zdania na swój temat, na temat jego rodziny, na temat tego co mu bliskie i znane, jeśli jego rozmówcy mówią do niego powoli i wyraźnie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje nazwy, słowa i bardzo proste zdania np. w ogłoszeniach, katalogach i na plakatach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Bierze udział w rozmowie jeśli jego rozmówca zgadza się powtórzyć wolno lub uprościć zdanie, a także pomóc mu w jego wypowiedzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Stawia proste pytania na znane mu tematy lub na temat tego co jest mu niezbędnie potrzebne, a także odpowiada na podobne pytania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje siebie, swoje mieszkanie i ludzi których zna używając słów i wyrażeń bardzo prostych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Pisze krótki SMS lub email np. z wakacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypełnia prosty formularz wpisując swoje dane takie jak imię i nazwisko, narodowość, wiek, adres | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które nie miały kontaktu z językiem angielskim. Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przed przystąpieniem do kursu sprawdzamy dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na tym, aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawania nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie A1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. W podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka A1
Czasy tereźniejsze
HAVE GOT, pytanie pozytywne, negatywne,
HAVE
TO BE I am,You are,He is,She is,It is,We are,You are,They are
There is / there are
Czas Present simple w odniesieniu do nawyków i codziennych czynności,
Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually,
Czas Present continuous
Czasy przeszłe
zas Past Simple:
Czas Past Simple: TO BE
Czas Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne
Czasy przyszłe
Przyszłość z going to: robienia planów,
.
Can lub nCan’t ze względu na umiejętności,
Pytania
Zaimki pytające: Where, Whose, When, Who, How long, Whose, How, What time, Which, What,
Tworzenie pytań z TO BE,
Tworzenie pytań za pomocą HAVE GOT,
Tworzenie pytań w czasie Present Simple,
Tworzenie pytań w czasie Past Simple,
Przymiotniki i przysłówki Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually, itp.
Artykuły
Artykuł A, An,
Zaimki
Zaimki osobowe, I, he, she, he, it, we you, they
Zaimki dzierżawcze, my, your, his, her, its, our, your, their
Zaimki dzierżawcze z 's,
Zaimki dopełnienia, me, you, him, her, it, us, you, them
Przyimki
Przyimki miejsca: at, in on, in front of, under, behind, among, beside, near, next to, between, across, into, through, onto, out of, itp.
Słownictwo:
Dane osobowe
Kraje
Narodowości
Powszechne przymiotniki
Pospolite obiekty
Liczby
Żywność
Tme
Popularne czasowniki
Rodzina i ludzie
Miejsca w mieście
Hotele
Praca / praca
Codzienna rutyna
Odzież
Zabarwienie
Wcześniejsze wyrażenia czasowe
Zajęcia w czasie wolnym
Transport
Pory roku
Pogoda
Dom
Umieść wyrażenia z przyimkami
Wydarzenia życiowe
Lata
Zdolności
Miesiące
Wyrażenia dotyczące czasu przyszłego
Liczby porządkowe
Daktyle
Czasowniki popularne i kolokacje
Pozdrawiać ludzi
Spotykanie nowych ludzi
Proszenie i podawanie danych osobowych
Zamawianie i płacenie w kawiarni
Pytam i robię zdjęcia
Pyta i mówi, gdzie są miejsca
Składanie i akceptowanie ofert
Iść na zakupy
Wyrażanie sugestii i reagowanie na nie
Składanie wniosków i odpowiadanie na nie
Pytanie o informacje dotyczące podróży
Mówienie o opiniach
Wykonywanie i przyjmowanie zaproszeń
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Angielski A1 | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Angielski A1 | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barrie Sinclair
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor, do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
Zgłoś chęć uczestnictwa w kursie z McGregor Szkoła Językowa, telefonicznie lub mailowo
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
1. Uzupełnj test diagnostyczny w wersji online:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. Odbądź rozmowę diagnostyczną weryfikującą poziom znajomości języka angielskiego,
oraz ustal szczegóły organizacyjne i podpisz umowę określającą zasady realizacji szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województwie małopolskim.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi