Szkolenie z zakresu: Zarządzanie przedsiębiorstwem: motywacja i relacje w zarzadzaniu i sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Szkolenie z zakresu: Zarządzanie przedsiębiorstwem: motywacja i relacje w zarzadzaniu i sprzedaży
Numer usługi 2024/07/19/7362/2228489
4 750,00 PLN
brutto
4 750,00 PLNnetto
296,88 PLNbrutto/h
296,88 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele i delegowani pracownicy firmy
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji13-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje Uczestnika do zwiększania sprzedaży, stosowania postawy otwartości, zrozumienia, umiejętności wejścia „w buty klienta” i budowania współpracy i partnerskiej relacji win-win z klientemEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zwiększy efektywność zarządzania przedsiębiorstwem poprzez doskonalenie umiejętności motywowania zespołu oraz budowania relacji w zarządzaniu i sprzedaży. Nauczy się stosować różne techniki motywacyjne, zrozumie znaczenie relacji w zespole oraz w kontaktach z klientami. Będzie potrafił budować trwałe relacje z pracownikami i klientami, poprawiając komunikację i współpracę. Zdobędzie umiejętność tworzenia i wdrażania strategii motywacyjnych oraz budowania zaangażowania i lojalności zarówno w zespole, jak i wśród klientów. | Kryteria weryfikacji Skuteczność strategii motywacyjnych, jakość relacji z pracownikami i klientami, poziom zaangażowania i lojalności zespołu, efektywność komunikacji i współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteriach
weryfikacji.
weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od
walidacji.
walidacji.
Program
Program
1. Nowoczesne kanały pozyskiwania klientów:
- Proces zakupowy klienta z elementami marketingowego modelu AIDA
- Strategie motywacji z elementami założeń NLP
- Narzędzia wyszukiwania odpowiednich osób do kontaktu i ich danych kontaktowych
- Suspect, Prospect, Lead, Customer – etapy pozyskiwania klientów
- Moje mocne strony i zasoby w relacji z klientami z elementami Analizy SWOT
2. Budowanie relacji z klientami: potencjalnymi i już zdobytymi:
- Ocieplanie relacji z potencjalnymi klientami
- Przygotowanie się do rozmowy z klientem w ujęciu partnerskiego modelu relacji
- Kontraktowanie rozmowy z klientami w celu zbudowania zaufania na początku relacji z klientem
3. Słuchaj i odpowiadaj na oczekiwania swojego klienta:
- Budowanie i zadawanie trafnych pytań w kontakcie z klientem
- Aktywne słuchanie, parafraza i odzwierciedlenie
- Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości
- Dopasowanie swojego rozwiązania do potrzeb klienta
- Inspirowanie do działania i wizualizowanie zysku dla klienta
- Empatyczna i asertywna komunikacja w relacjach biznesowych
4. Negocjowanie i zmierzanie do finalizacji współpracy:
- Trudne sytuacje w relacji z klientami i sposoby ich rozwiązywania
- Przygotowanie do negocjacji i podstawowe zasady prowadzenia skutecznych negocjacji
- Efektywne techniki negocjacji w relacjach biznesowych
- Sprawdzanie gotowości klienta do finalizacji i zamykanie rozmów z klientami
- Utrzymywanie relacji z klientami posprzedażowymi
5. Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Proces zakupowy klienta z elementami marketingowego modelu AIDA; Strategie motywacji z elementami założeń NLP; Narzędzia wyszukiwania odpowiednich osób do kontaktu i ich danych kontaktowych | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Suspect, Prospect, Lead, Customer – etapy pozyskiwania klientów; Moje mocne strony i zasoby w relacji z klientami z elementami Analizy SWOT | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Ocieplanie relacji z potencjalnymi klientami | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Przygotowanie się do rozmowy z klientem w ujęciu partnerskiego modelu relacji; Kontraktowanie rozmowy z klientami w celu zbudowania zaufania na początku relacji z klientem | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Budowanie i zadawanie trafnych pytań w kontakcie z klientem; Aktywne słuchanie, parafraza i odzwierciedlenie | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Podstawowe potrzeby klientów, a język wartości; Dopasowanie swojego rozwiązania do potrzeb klienta | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Inspirowanie do działania i wizualizowanie zysku dla klienta; Empatyczna i asertywna komunikacja w relacjach biznesowych | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Trudne sytuacje w relacji z klientami i sposoby ich rozwiązywania; Przygotowanie do negocjacji i podstawowe zasady prowadzenia skutecznych negocjacji | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Efektywne techniki negocjacji w relacjach biznesowych; Sprawdzanie gotowości klienta do finalizacji i zamykanie rozmów z klientami | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Utrzymywanie relacji z klientami posprzedażowym i | Prowadzący Artur Wołyń | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Podsumowanie; test i certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto296,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto296,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Wołyń
Obszar specjalizacji: zarządzanie innowacyjnością, organizacja i automatyzacja procesów
biznesowych, sprzedaż i obsługą klienta, budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie
ryzykiem finansowym w firmach MŚP - zarządzanie płynnością finansową - wyceny
przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe: 4 lata w bankowości inwestycyjnej oraz korporacyjnej jako doradca
klienta korporacyjnego - 6 lat jako członek Zarządu firmy działającej w branży TSL - 2 lata w
firmie konsultingowej jako konsultant ds. ryzyka walutowego - 3-letnia współpraca z firmą
konsultingową jako ekspert ds. rozwoju firm z sektora MŚP; kilkadziesiąt godzin
szkoleniowych w zakresie zarządzania ryzykiem walutowym - kilkaset godzin doradczych w
zakresie opracowywania strategii zarządzania ryzykiem w firmach MŚP, analizy i
projektowania procesów biznesowych, kontroli jakości, obsługi klienta, automatyzacji
procesów w przedsiębiorstwie, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich wdrażania.
Wykazuje ponad 200 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie swojego
obszaru specjalizacji oraz w przeprowadzeniu doradztw w ponad 10 przedsiębiorstwach w
podobnym zakresie w okresie ostatnich 3 lat.
biznesowych, sprzedaż i obsługą klienta, budowanie skutecznych zespołów, zarządzanie
ryzykiem finansowym w firmach MŚP - zarządzanie płynnością finansową - wyceny
przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe: 4 lata w bankowości inwestycyjnej oraz korporacyjnej jako doradca
klienta korporacyjnego - 6 lat jako członek Zarządu firmy działającej w branży TSL - 2 lata w
firmie konsultingowej jako konsultant ds. ryzyka walutowego - 3-letnia współpraca z firmą
konsultingową jako ekspert ds. rozwoju firm z sektora MŚP; kilkadziesiąt godzin
szkoleniowych w zakresie zarządzania ryzykiem walutowym - kilkaset godzin doradczych w
zakresie opracowywania strategii zarządzania ryzykiem w firmach MŚP, analizy i
projektowania procesów biznesowych, kontroli jakości, obsługi klienta, automatyzacji
procesów w przedsiębiorstwie, nowoczesnych rozwiązań technologicznych i ich wdrażania.
Wykazuje ponad 200 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie swojego
obszaru specjalizacji oraz w przeprowadzeniu doradztw w ponad 10 przedsiębiorstwach w
podobnym zakresie w okresie ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe: video, prezentacje
Grafika materiałów i wydruk
Test końcowy
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
ul. Łosia 3a
15-533 Białystok
woj. podlaskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Joanna Roszkowska
E-mail
joanna.roszkowska@greenko.pl
Telefon
(+48) 500 226 452