Negocjacje handlowe
Negocjacje handlowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji16-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do skoncentrowania się na zwiększeniu efektywności negocjacyjnej, co przyczyni się do poprawy wyników sprzedażowych firmy. Uczestnicy będą potrafili skutecznie wynegocjować korzystniejsze warunki umów, co może prowadzić do zwiększenia marż, redukcji kosztów, i lepszego zarządzania ryzykiem w transakcjach handlowych. Szkolenie to ma także na celu wzmocnienie relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zwiększył efektywność negocjacyjną | Kryteria weryfikacji Potrafi prowadzić rozmowy negocjacyjne z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi zarządzać ryzykiem w transakcjach handlowych. | Kryteria weryfikacji Skutecznie realizuje transakcje z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Podstawa i rozumienie negocjowania
-
Dylematy i zasady negocjowania
-
Typologia osobowości w negocjacjach
-
Style w negocjacjach: współzawodnictwo, unikanie, dostosowanie się, kompromis, eksloracja
-
Przygotowanie się do negocjacji
-
Analiza SWOT jako podstawa rozpoczęcia skutecznych negocjacji
-
Batna – analiza rozwiązań alternatywnych
-
Szczegółowe omówienie poszczególnych etapów negocjacji
-
Omówienie technik wywierania wpływu: zasada kontrastu, reguła wzajemności, zasada zgodności, zasada dowodu społecznego, wpływ sympatii, reguła niedostępności
-
Taktyki negocjacyjne oraz zasady ich stosowania
-
Przełamywanie bariery – sposoby przełamywania impasu podczas negocjacji
-
Omówienie technik i sposobów obrony przed presją i manipulacją w trakcie prowadzenia negocjacji -
kontrtechniki.
-
Warsztaty
-
Analiza transakcyjna
-
- Diagnoza pozycji komunikacyjnych
-
- Radzenie sobie z krytyką
-
- Wyrażanie własnych opinii
-
- Postawa asertywna w negocjacjach
-
- Warsztaty
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto277,00 PLN
- Koszt usługi netto277,00 PLN
- Koszt godziny brutto39,57 PLN
- Koszt godziny netto39,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Urbańska
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia