Akademia Sprzedaży i Marketingu
Akademia Sprzedaży i Marketingu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji30-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do osiągnięcia poprawnych relacji z klientem, pracownikiem i unikania zbędnych konfliktów. Podczas szkolenia zostanie przygotowany do skutecznego finalizowania transakcji i wyróżniania się na rynku pracy. Będą umieli zastosować zaawansowane techniki sprzedaży, negocjacji i budowania relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zyskał lepsze doświadczenie jak wyróżniać się w swojej branży | Kryteria weryfikacji Potrafi tworzyć treści i wypowiedzi z wykorzystaniem odpowiednich technik komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność efektywniejszego dostosowania oferty do potrzeb klienta. | Kryteria weryfikacji Tworzy oferty dopasowane do różnych typów klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Przywitanie uczestników.
-
Omówienie oczekiwań uczestników.
-
Wprowadzenie do najnowszych badań na temat mózgu.
-
W jaki sposób mózg kieruje Twoim życiem?
-
Czym jest sprzedaż przez zaufanie?
-
Co wpływa na decyzje zakupowe klienta?
-
Dlaczego tak ważne jest podejście indywidualne do klienta?
-
Tworzenie długotrwałych relacji z klientem. Zarządzanie konfliktami i problemami.
Budowanie lojalności klienta. Ćwiczenia.
-
Etapy procesu rozmowy sprzedażowej.
-
Tworzenie oferty opartej na zaufaniu klienta.
-
Autentyczne zbadanie potrzeb klienta.
-
Zasady tworzenia atmosfery zaufania.
-
Proces zdobywania rekomendacji w oparciu o zaufanie.
-
Przygotowanie sie do negocjacji.
-
Analiza SWOT jako podstawa rozpoczęcia skutecznych negocjacji.
-
Szczegółowe omówienie poszczególnych etapów negocjacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 879,00 PLN
- Koszt usługi netto1 879,00 PLN
- Koszt godziny brutto67,11 PLN
- Koszt godziny netto67,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Jarząbek
W latach dziewięćdziesiątych, jako jeden z pierwszych Polaków, uczestniczył w szkoleniu Roberta Kiyosakiego, amerykańskiego inwestora, biznesmena i autora serii książek motywacyjnych. Systematycznie bierze udział w szkoleniach Courtneya Smitha, Blaira Singera, Anthonego Robbinsa, T.Harva Ekera i Alexa Mandossiana.
Międzynarodowy certyfikowany trener systemu treningowego Structogram
Od 2012 roku trener Structogram Polska, swoją wiedzę przekazuje na szkoleniach oraz wykładach na wyższych uczelniach.
Anna Urbańska
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia