Akademia Sprzedaży i Zarządzania
Możliwość dofinansowania
Akademia Sprzedaży i Zarządzania
Numer usługi 2024/07/18/14574/2227651
3 610,00 PLN
brutto
3 610,00 PLNnetto
103,14 PLNbrutto/h
103,14 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do rdo osiągnięcia poprawnych relacji z klientem, pracownikiem i unikania zbędnych konfliktów. Podczas szkolenia zostanie przygotowany do skutecznego finalizowania transakcji i wyróżniania się na rynku pracy. Usługa przygotowuje do rozróżniania stylów kierowania zespołem i budowania zespołu opartego na zaufaniu.Będą umieli efektywnie prowadzić zespoły sprzedażowe, stosować zaawansowane techniki sprzedaży, negocjacji i budowania relacji z klientami, a także integrować strategiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność szybszego dostosowania oferty do klienta. | Kryteria weryfikacji Formułuje odpowiednie komunikaty do poszczególnej grupy osób, używając poprawnych słów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zyskał lepsze doświadczenie jak wyróżniać się w swojej branży | Kryteria weryfikacji Potrafi tworzyć treści i wypowiedzi z wykorzystaniem odpowiednich technik komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność motywowania poszczególnych pracowników oraz wykorzystuje potencjał w relacjach z innymi. | Kryteria weryfikacji Posługuje się odpowiednią komunikacją i potrafi przydzielać zadania do odpowiednich pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zdobył umiejętność efektywniejszego dostosowania oferty do potrzeb klienta. | Kryteria weryfikacji Tworzy oferty dopasowane do różnych typów klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Program
Program
Dzień 1: Podstawy sprzedaży i zarządzania
- Wprowadzenie do szkolenia
- Omówienie oczekiwań uczestników
- Ćwiczenia integracyjne
- Podstawy sprzedaży: techniki i narzędzia
- Podstawy zarządzania: role i odpowiedzialności
Dzień 2: Zaawansowane techniki sprzedaży
- Budowanie relacji z klientami
- Techniki negocjacyjne
- Uzyskiwanie i utrzymywanie lojalności klientów
Dzień 3: Zarządzanie zespołem sprzedażowym
- Rekrutacja i selekcja personelu sprzedażowego
- Motywowanie zespołu
- Rozwój pracowników
Dzień 4: Strategie sprzedaży
- Integracja strategii sprzedaży
- Analiza rynku i konkurencji
- Wykorzystanie danych do optymalizacji strategii
Dzień 5: Symulacje i studia przypadków
- Praktyczne symulacje sprzedażowe i zarządzanie sytuacjami
- Analiza studiów przypadków
- Podsumowanie i dyskusja o dalszym rozwoju uczestników
- Walidacja - test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 610,00 PLN
- Koszt usługi netto3 610,00 PLN
- Koszt godziny brutto103,14 PLN
- Koszt godziny netto103,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Paweł Jarząbek
Wykładowca i trener z zakresu rozwoju osobistego, edukacji finansowej, negocjacji i psychologii biznesu.
W latach dziewięćdziesiątych, jako jeden z pierwszych Polaków, uczestniczył w szkoleniu Roberta Kiyosakiego, amerykańskiego inwestora, biznesmena i autora serii książek motywacyjnych. Systematycznie bierze udział w szkoleniach Courtneya Smitha, Blaira Singera, Anthonego Robbinsa, T.Harva Ekera i Alexa Mandossiana.
Międzynarodowy certyfikowany trener systemu treningowego Structogram
Od 2012 roku trener Structogram Polska, swoją wiedzę przekazuje na szkoleniach oraz wykładach na wyższych uczelniach.
W latach dziewięćdziesiątych, jako jeden z pierwszych Polaków, uczestniczył w szkoleniu Roberta Kiyosakiego, amerykańskiego inwestora, biznesmena i autora serii książek motywacyjnych. Systematycznie bierze udział w szkoleniach Courtneya Smitha, Blaira Singera, Anthonego Robbinsa, T.Harva Ekera i Alexa Mandossiana.
Międzynarodowy certyfikowany trener systemu treningowego Structogram
Od 2012 roku trener Structogram Polska, swoją wiedzę przekazuje na szkoleniach oraz wykładach na wyższych uczelniach.
2 z 2
Anna Urbańska
trening Structogram, coaching, szkolenia z kompetencji miękkich
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia
Adres
Adres
ul. Mieszka I 7D
Grudziądz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Weronika Dzikowska
E-mail
weronika@dnawbiznesie.pl
Telefon
(+48) 664 338 070