Nici PDO
Nici PDO
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kosmetolodzy, kosmetyczki, osoby chcące kształcić się w usługach upiększających
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji03-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy jako specjalista w zakresie zabiegów medycyny estetycznej - Nici PDO. Uczestnik będzie samodzielnie wykonywał wybrane zabiegi, dostosowując je do potrzeb i oczekiwań klientki, a także będzie dobierał metody i narzędzia odpowiednie do wybranej metody.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA - Posługuje się wiedzą teoretyczną związaną z wykonywaniem wskazanych zabiegów estetycznych | Kryteria weryfikacji 1. Charakteryzuje się wiedzą na temat wskazanych zabiegów estetycznych. 2. Opisuje prawidłowo krok po kroku sposób wykonania zabiegu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI praktyczne związane z wykonywaniem wskazanych zabiegów estetycznych | Kryteria weryfikacji 1. Przeprowadza zabiegi na modelkach zabiegowych, 2. Omawia i dobiera zabieg do konkretnej klientki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nici PDO - data realizacji zajęć 07-09-2024 godz. rozpoczęcia 10:00 godzina zakończenia 18:00 liczba godzin 08:00 - stanowisko kosmetyczne, ilość modelek - 2 (zapewnia organizator szkolenia)
Nici PDO - data realizacji zajęć 08-09-2024 godz. rozpoczęcia 10:00 godzina zakończenia 18:00 liczba godzin 08:00 - stanowisko kosmetyczne, ilość modelek - 2 (zapewnia organizator szkolenia)
NICI PDO
Ilość godzin: 16 h
Ilość godzin teoretycznych: 4h
Nici PDO-rodzaje i zastosowanie
Wskazania i przeciwwskazania do stosowania nici PDO w zabiegach estetycznych twarzy i ciała
Kwalifikacja pacjenta do zabiegu
Procedury i techniki zabiegowe dla nici rewitalizujących i nici liftingujących
Protokoły stosowania nici PDO na twarz
Protokoły stosowania nici PDO na ciało
Efekty zabiegów z nićmi PDO na różnych okolicach
Przeciwwskazania do zabiegu
Powikłania – zapobieganie i leczenie
Nici liftingujące a inne zabiegi medycyny estetycznej
Dokumentacja medyczna
Sposoby wprowadzania nici:
Śródskórnie
W tkance podskórnej
Domięśniowo
Ilość godzin praktycznych: 12h
Zastosowanie nici PDO w praktyce – zabiegi na pacjentach:
Podniesienie policzków
Korekta linii żuchwy i owalu twarzy
Korekta „chomików” i bruzd nosowo-wargowych
Korekta i rewitalizacja podbródka
Rewitalizacja okolic oczu
Podnoszenie kącików ust
Zastosowanie:
Nici liftingujących z haczykami (typu barb) na kaniulach
Nici liftingujących z haczykami (typu barb) na igle
Nici skrętnych (typu screw)
Nici prostych (typu mono)
Wykorzystanie różnych technik wprowadzania nici PDO:
Wektor liniowy
Siatki jako wzmocnienie
Technika wachlarza
Technika kanapki
Technika szycia
W podanych godzin uwzględniono przerwy.
Walidacja usług szkoleniowych (każdy moduł) - data realizacji zajęć 08-09-2024 godz. rozpoczęcia 17:40 godzina zakończenia 18:00 liczba godzin 00:20. Osoba walidująca do wszystkich modułów - Aleksandra Starewicz.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Teoria | Prowadzący Beata Markiewicz | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Praktyka | Prowadzący Beata Markiewicz | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Praktyka | Prowadzący Beata Markiewicz | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:40 | Liczba godzin 07:40 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:40 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto203,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto203,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Markiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypty, plansze kolorów, maszyny i sprzęty do poszczególnych szkoleń - maszyny i urządzenia oraz wszelkie niezbędne akcesoria kursanci otrzymują tylko i wyłącznie na czas trwania zajęć.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest ogólna wiedza z zakresu kosmetyki.
Koszt dofinansowania nie pokrywa kosztów dojazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest ogólna wiedza z zakresu kosmetyki. Wiedza ta będzie weryfikowana na podstawie krótkiego testu wstępnego, który uczestnicy będą musieli zdać przed rozpoczęciem szkolenia. Test będzie obejmował podstawowe zagadnienia związane z kosmetyką, takie jak znajomość różnych typów skóry, podstawowe techniki pielęgnacyjne, składniki kosmetyków oraz ich zastosowanie.
Informacje dodatkowe
Aby zaliczyć szkolenie niezbędne jest: 100 % obecność na zajęciach, pozytywny wynik egzaminu sprawdzającego poziom uzyskanej wiedzy teoretycznej, pozytywna ocena nabytych umiejętności praktycznych. Podczas szkolenia zostaną zachowane wszystkie wymogi reżimu sanitarnego:
- wszystkie narzędzie zostaną wysterelizowane przed i po wykonanym zabiegu z makijażu permanentnego
- szkoleniowiec i kursantka będę miały przyłbice ochronną i maseczkę dodatkowo założoną
- modelka będzie miała również założoną maseczkę ochronną
- przed wejściem na sale modelka dezynfekuje ręcę - kursantka i szkoleniowiec na rękach posiadają rękawiczki ochronne , które też są dezynfekowane
- kursantka i szkoleniowieć maja na sobie odzież ochronną ( jednorazową)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi