Kurs angielskiego grupowy - A2 - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Kurs angielskiego grupowy - A2 - 82h - Małopolski Pociąg do Kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów - skontaktuj się z nami!
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności: czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne, wraz z wiedzą gramatyczną na poziomie A2 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, temat związany z jego rodziną i tematy jemu bliskie związane z zakupami, szkołą, kolegami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wychwytuje główne informacje komunikatów i wiadomości przekazywanych ustnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Czyta krótkie i bardzo proste teksty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga informacje podane w tekstach takich jak: reklamy, broszurki, menu, rozkład jazdy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Odpowiada w znanych mu sytuacjach wymagających jednej prostej i bezpośredniej wymiany informacji na znane tematy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Bierze udział w krótkiej wymianie zdań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje w kilku zdaniach w sposób prosty swoją rodzinę lub innych ludzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje to co robi, jego studia, obecny i poprzedni zawód | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze osobisty, bardzo prosty list lub email | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez min. 1 rok, po których nastąpiła przerwa, a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A1 (beginners) i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na tym, aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie A2. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystania języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. W podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka A2
Przymiotnik i Przymiotniki – kolejność słów
Artykuły
Artykuł A, An, The, 0
Czasy przeszłe
Czas Past Simple:
Czas Past Simple: TO BE
Czas Past Simple: czasowniki regularne i nieregularne
Czas present simple - zaprzeczenia i pytania
Przyimki
Przyimki miejsca: at, in on, in front of, under, behind, among, beside, near, next to, between, across, into, through, onto, out of, itp.
Zaimki
Zaimki osobowe, tj. j I, he, she, he, it, we you, they
Zaimki dzierżawcze, np. my, your, his, her, its, our, your, their
Zaborczy z „s”, Paul’s daughter, my sister’s house
Zaimki wskazujące, that, those, this, these
Gerund i bezokolicznik
Love / like/ don’t mind / hate + veb - ing
Czasowniki Modalne
Can Can’t / could / couldn’t - zdolność
Should / shouldn’t
Czasy teraźniejsze
HAVE GOT, pozytywne, negatywne, pytanie
HAVE
BE pozytywnym, negatywnym, pytaniem
There is, There are,
Czas present simple w odniesieniu do nawyków i codziennych czynności,
Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually, itp.
Have to / don’t have to
Czas Present continuous
Czas Present simple lub Present continuous
Czas Present Perfect
Czas Present Perfect lub czas Past simple
Przymiotniki i przysłówki
Przymiotnik porównawczy
Przymiotniki najwyższe
Czasy Przyszłe
Bo going to
Pytania
Tworzenie pytań za pomocą TO BE
Tworzenie pytań za pomocą HAVE GOT
Tworzenie pytań w czasie Present Simple
Słownictwo
Liczby
Alfabet
Zabarwienie
Obiekty i instrukcje w klasie
Kraje i narodowości
Przymiotniki
Oferty pracy
Uczenie się
Czas
Wyrażenia czasowe
Popularne czasowniki
Technologia
Żywność
Gotowanie
Miejsca w mieście
Meble
Rodzina: lata i daty
zwroty zawierające: from, work, przyimki czasu, like,
Przyimki miejsca
Mówię cześć
Przestawianie sobie ludzi
Literowanie słów
Proszenie i przekazywanie informacji
Pytanie o różne rzeczy i odpowiadać
Dokonywanie ustaleń
Dotarcie do restauracji
Zamawianie posiłku w restauracji
Proszenie o wskazówki i udzielanie wskazówek
Pozostawianie wiadomości głosowej
Transport
Przymiotniki transportowe
Sport i ćwiczenia
Części ciała
Wygląd
Zakupy - pieniądze i ceny
Odzież
kolokacje informatyczne
Wysokie umbry
Nieregularne uczestnictwo w przeszłości
Muzyka
Geografia
Kolokacje podróżnicze
Zwroty zawierające get, tell/say, time, most, Multi-verb words, take
Mówię „excuse me” i „I’m sorry”.
Rozmowa o zdrowiu i tym jak się czujesz
Wybieranie ubrań
Płacenie za ubrania
Prosić o pomoc
Pytanie i wyrażanie opinii
Zameldowanie w hotelu
Pytanie o informację turystyczną
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Angielski A2 | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Angielski A2 | Prowadzący Barrie Sinclair | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barrie Sinclair
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor, do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
Zgłoś chęć uczestnictwa w kursie z McGregor Szkoła Językowa, telefonicznie lub mailowo
tel. centrala: 12 372 28 95
sekretariat Wieliczka: 789 118 677
e-mail: wieliczka@mcgregor.home.pl
1. Uzupełnj test diagnostyczny w wersji online:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. Odbądź rozmowę diagnostyczną weryfikującą poziom znajomości języka angielskiego,
oraz ustal szczegóły organizacyjne i podpisz umowę określającą zasady realizacji szkolenia.
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województwie małopolskim.