Obsługa i komunikacja z klientami
Możliwość dofinansowania
Obsługa i komunikacja z klientami
Numer usługi 2024/07/16/160690/2223986
3 200,00 PLN
brutto
3 200,00 PLNnetto
200,00 PLNbrutto/h
200,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
pracodawcy i pracownicy zwiazani z obsługa klienta
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do profesjonalnej obsługi klienta. Pozwala poznać podstawowe techniki obsługi klienta "trudnego" oraz klienta strategicznego firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna oczekiwania klienta | Kryteria weryfikacji rozróżnia typy klientów, potrafi ocenić czy jest to klient strategiczny, trudny czy standardowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
1. Typy klientów
2. Sposoby pokonywania trudności
3. Umiejętnośc słuchania i zadawania pytań.
4. Sposoby zamykania sprzedaży
5. Administracja posprzedażowa
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Zajęcia teoretyczni praktyczne | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 15-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zajęcia teoretyczno- praktyczne | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 16-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karol Rywocki
Karol Rywocki jest doświadczonym managerem, wieloletnim dyrektorem sprzedaży
i marketingu, dyrektorem zarządzającym, trenerem, wykładowcą akademickim.
Posiada 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w takich firmach jak:
Mars Polska, Castrol (BP), Carlsberg Polska, Candyking (Cloetta AB), Browar Czarnków
S.A,
Stovit Group (Angel Camacho Alimentacion).
Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Obecnie pracuje jako adiunkt w
Zakładzie Zarządzania w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.
Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Główne dziedziny rozwojowe, którymi się zajmuje to: zarządzanie strategiczne,
przywództwo, zarządzanie sprzedażą (również techniki sprzedaży i negocjacje), zachowania
konsumenckie, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych (w tym programy
motywacyjne), innowacje w przedsiębiorstwie, budowanie wizerunku menedżera.
i marketingu, dyrektorem zarządzającym, trenerem, wykładowcą akademickim.
Posiada 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w takich firmach jak:
Mars Polska, Castrol (BP), Carlsberg Polska, Candyking (Cloetta AB), Browar Czarnków
S.A,
Stovit Group (Angel Camacho Alimentacion).
Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Obecnie pracuje jako adiunkt w
Zakładzie Zarządzania w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.
Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Główne dziedziny rozwojowe, którymi się zajmuje to: zarządzanie strategiczne,
przywództwo, zarządzanie sprzedażą (również techniki sprzedaży i negocjacje), zachowania
konsumenckie, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych (w tym programy
motywacyjne), innowacje w przedsiębiorstwie, budowanie wizerunku menedżera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymaja skrypt
Adres
Adres
ul. Storczykowa 69
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
KAROL RYWOCKI
E-mail
karol.rywocki@onet.pl
Telefon
(+48) 603 764 250