Zwiększenie efektywności i tempa pracy w systemie COMARCH OPTIMA dla biur rachunkowych - narzędzia usprawniające pracę oraz praktyczne rozwiązania dla najczęściej występujących problemów na konkretnych przykładach.
Zwiększenie efektywności i tempa pracy w systemie COMARCH OPTIMA dla biur rachunkowych - narzędzia usprawniające pracę oraz praktyczne rozwiązania dla najczęściej występujących problemów na konkretnych przykładach.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i pracownicy biur rachunkowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika, właściciela/pracownika biura rachunkowego, do wykorzystania teoretycznej i praktycznej wiedzy dotyczącej narzędzi usprawniających pracę oraz praktycznych rozwiązań w systemie COMARCH OPTIMA.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą jak zwiększyć efektywności i tempo pracy w systemie COMARCH OPTIMA w biurze rachunkowym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje, analizuje i ocenia w systemie Comarch Optima:- Rozliczenia i rozrachunki - Import wyciągów bankowych - Magazyn walut - CRM - Obieg elektroniczny dokumentów. Uczestnik stosuje AI jako narzędzie wspierające pracę księgowego na przykładach. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czy wiesz, że?
- możesz zaufać automatycznym rozliczeniom w Optima
- operację kartą mogą się rozliczyć same
- skróty klawiaturowe, dedykowane zmiany interfejsu przyspieszają pracę
- dzięki odpowiednim kolumną dodatkowym, możesz sobie ułatwić weryfikację danych i szybciej znajdować potrzebne informacje
- nie musisz wysyłać maili z fakturami, informacji podatkowych, informacji o dokumentach nierozliczonych itd. Itp. do swoich klientów
- po co segregatory zalety elektronicznego obiegu dokumentów
- możesz korzystać z dobrodziejstwa robotyzacji już dziś
Program szkolenia :
1. Rozliczenia i rozrachunki
· przyczyny powstawania różnic
· czyszczenie preliminarza płatności
· czyszczenie rozrachunków
· raport wiekowania zgodny z zestawieniem obrotów i sald
· raporty sprawdzające prawidłowość rozrachunki/płatności
2. Import wyciągów bankowych
· metody zwiększenia efektywności automatycznego odczytywania danych
· metody zwiększenia efektywności rozliczeń i odpowiedniego kwalifikowania transakcji
· korzystanie z lity rozliczeń
3. Magazyn walut
· przyczyny powstawania różnic
· poprawa naliczenia
· weryfikacja uzgadnianie
·
4. Możliwości modułu Biuro rachunkowe
· orientacja w systemie
· operacje seryjne
· wysyłka informacji podatkowych
5. CRM
· faktury cykliczne
· wysyłka faktur
· windykacja
6. Obieg elektroniczny dokumentów
Przyzwyczajenie klienta do przejrzystości po wejściu KSEF, rezygnacja z obiegu papierowego, dlaczego warto już dziś?
7. AI i robotyka jako proste narzędzie wspierające pracę księgowego na przykładach - porównywanie i szukanie różnic i anomalii w listach płac, bilansie, tworzenie ofert cenowych usług biura rachunkowego dla klientów w kilka minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 COMARCH OPTIMA dla biur rachunkowych | Prowadzący Marta Pietrzak | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto725,70 PLN
- Koszt usługi netto590,00 PLN
- Koszt godziny brutto145,14 PLN
- Koszt godziny netto118,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Pietrzak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe, w formacie pdf, zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formie webinarium (LiveWebinar).
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Szkolenie ma charakter wykładów, prezentacji slajdów, case study, dyskusji uczestników i wykładowcy na czacie w czasie rzeczywistym.
Do wzięcia udziału w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z internetem. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox. Minimalna prędkość łącza — od 10 MB/sek.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Wymagana kamerka.