Executive Search. Skuteczne rekrutacje.
Executive Search. Skuteczne rekrutacje.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do wszystkich osób związanych zawodowo z obszarem rekrutacji.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie przez uczestników profesjonalnych umiejętności w prowadzeniu projektów executive search, w tym między innymi: umiejętnego doboru kandydatów do organizacji, jej zaawansowania procesów oraz kultury organizacyjnej; wyszukiwania oraz zainteresowania propozycją osób nie poszukujących aktywnie pracy; budowania relacji z kandydatami opartych na zaufaniu i wzajemnych korzyściach; umiejętności pisania i przedstawiania ofert w zachęcający sposób, prowadzenia rozmówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwenci nabędą wiedzę na 3 poziomach:1. wiedza o biznesie poznasz różne struktury organizacyjne przedsiębiorstw i różne modele zarządzania poznasz role i cele biznesowe poszczególnych działów i stanowisk w przedsiębiorstwie nauczysz się prowadzić rozmowy z zarządem/menedżerami swoich klientów aby samodzielnie zbudować profil poszukiwanego menedżera/specjalisty nauczysz się pozyskiwać wiedzę branżową niezbędną do opracowania koncepcji projektu oraz kierunku poszukiwań kandydatów 2. wiedza o procesach nauczysz się rozpoznawać poszczególne procesy – główne i wspierające, ich funkcje i znaczenie dla organizacji oraz patrzenia na przedsiębiorstwo holistycznie poznasz możliwości nowych technologii, które można wykorzystać w procesach rekrutacyjnych dowiesz się w jaki sposób przygotować profesjonalną, zindywidualizowaną komunikację z kandydatami, którzy czynnie nie poszukują pracy, nie biorą udziału w procesach rekrutacyjnych nauczysz się pisać oferty, maile, prowadzić rozmowy telefoniczne oraz korzystać z odpowiednich kanałów dotarcia do kandydatów 3. wiedza o człowieku przede wszystkim poznasz siebie oraz to w jaki sposób jesteś postrzegany przez otoczenie, nauczysz się budować osobisty, profesjonalny wizerunek nauczysz się odróżniać różne sposoby komunikacji poprzez warsztaty praktyczne nauczysz się jak profesjonalnie prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne, jak również w jaki sposób zbudować scenariusz spotkania i jak oceniać prezentację kandydatów dowiesz się jakich pytań nie zadawać aby nie zdyskredytować siebie jako headhuntera zdobędziesz wiedzę o zastosowaniu w procesach rekrutacyjnych różnych testów, case’ów | Kryteria weryfikacji SEMINARIUM PROJEKTOWE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
ROZWÓJ KOMPETENCJI HEADHUNTERA
(20 godz.)
- Integracja w grupie – 5 godz.
- Warsztaty z komunikacji interpersonalnej mowa werbalna i niewerbalna – 5 godz.
- Bariery w komunikacji / Model kwadratu komunikacyjnego Schulza von Thuna/ FUKO – 4 godz.
- Feedback – sztuka przekazywania informacji zwrotnej – 3 godz.
- Czym są emocje i jak je oswoić? Jak stosować inteligencję emocjonalną na co dzień – 3 godz.
STANDARYZACJA PROCESÓW REKRUTACJI
(20 godz.)
- Candidate experience w procesie rekrutacji – 2 godz.
- Warsztaty z mapowania podróży kandydata – 6 godz.
- Ankiety w procesach candidate experience – 4 godz.
- Warsztaty z tworzenia ogłoszeń przyciągających uwagę, język inkluzywny – 4 godz.
- RODO w procesach rekrutacji – 4 godz.
AUTOMATYZACJA PROCESÓW REKRUTACJI
(10 godz.)
- Systemy ATS (Applicant Tracking System) - na przykładzie systemu Traffit – 4 godz.
- Agregatory i portale związane z pracą – 2 godz.
- Warsztaty z Boolean search, X-ray search –- 4 godz.
PROJEKTOWANIE PROCESÓW REKRUTACJI
(20 godz.)
- Linkedin i nowoczesne metody sourcingu kandydatów – 2 godz.
- Projektowanie procesu direct search na różne stanowiska – 6 godz.
- Rekrutacje na stanowiska z poziomu C-level – 6 godz.
- Warsztaty z pisania wiadomości mailowych, które nie zostaną zignorowane – 2 godz.
PROCESY REKRUTACJI NA RÓŻNE STANOWISKA
(34 godz.)
- Rekrutacja masowe międzynarodowe (pracownicy z Azji) – 2 godz.
- Rekrutacja pracowników z niepełnosprawnościami – 2 godz.
- Rekrutacja pracowników fizycznych – 4 godz.
- Rekrutacje na stanowiska produkcyjne (produkcja, jakość, magazyn)- 6 godz.
- Rekrutacje na stanowiska specjalistyczne (sprzedaż, marketing, finanse, księgowość, logistyka, administracja) – 10 godz.
- Rekrutacja w IT – 10 godz.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
(28 godz.)
- Rodzaje pytań, budowanie scenariusza rozmowy, jakich pytań nie należy zadawać – 4 godz.
- Wywiad kompetencyjny – behawioralny – Metoda STAR – 4 godz.
- Warsztaty praktyczne z prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych – 20 godz.
ANALIZA KOMPETENCJI KANDYDATA
(16 godz.)
- Rodzaje testów i zadań wykorzystywanych w procesach rekrutacji – 2 godz.
- Testy kompetencji na różne poziomy stanowisk – 6 godz.
- Tworzenie testów wiedzy, zadań specjalnych na potrzeby procesów rekrutacji – 8 godz.
SEMINARIUM PROJEKTOWE
(8 godz.)
- Seminarium projektowe – 8 godzin
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 000,00 PLN
- Koszt usługi netto6 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto34,88 PLN
- Koszt godziny netto34,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Jakubowski
Członek zespołu ochrony danych osobowych w kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak. Na co dzień wspiera klientów przy zagadnieniach ochrony danych w obszarach HR, e-commerce, czy bankowym. Brał udział w wielu projektach wdrożeniowych RODO. Obsługiwał międzynarodową korporację jako członek Global Privacy Team na stanowisku Privacy Analyst, gdzie jego zadania skupiały się na prowadzeniu analizy projektów globalnych pod kątem prywatności. Autor publikacji z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online: www.merito.pl/lodz-rekrutacja1
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
- Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze