Grupowy intensywny kurs języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr II (Kierunek-Rozwój) - Osielsko
Grupowy intensywny kurs języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr II (Kierunek-Rozwój) - Osielsko
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które ukończyły poziom Elementary - semestr I. Usługa adresowana również dla nowych Uczestników w tym z Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników13
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego i osiągnięcie przez uczestników założonego poziomu językowego, co umożliwi im komunikację w języku obcym na poziomie Elementary.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się językiem angielskim na poziomie Elementary w formie ustnej i pisemnej w kontekście życia codziennego | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zwroty i często używane wyrażenia dotyczące życia codziennego (np. bardzo podstawowe informacje dotyczące życia osobistego, rodziny, zakupów, otoczenia i pracy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w prosty sposób w codziennych sytuacjach, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na znane mu tematy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Opisuje w prosty sposób swoje pochodzenie oraz sprawy dotyczące potrzeb życia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe formy gramatyczne poznane podczas kursu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 60 godzin lekcyjnych:
PROGRAM
I. Czasy gramatyczne:
- Past Simple
- Present Perfect
II. Czasowniki:
- be going to do wyrażania zamiarów i przewidywania przyszłych wydarzeń
- składnia czasowników z bezokolicznikiem
III. Przyimki
- miejsca (in front of, behind, between, opposite, next to, over)
- ruchu (from, to, into, out of, through, up, down)
IV. Pozostałe zagadnienia
- rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (a/an, some/any)
- stopniowanie przymiotników
- przymiotniki porównawcze
V. Leksyka
- dom (a kitchen, a garden, a bedroom...)
- jedzenie i napoje (bread, tea, eggs…)
- pojemniki na żywność (a box, a bottle, a jar…)
- miejsca i budynki (a bridge, a museum, a hospital…)
- internet (log in, search, wi-fi…)
VI. Rozmówki
- wywiad
- poruszanie się po mieście
- zamawianie posiłków
- poruszanie się po lotnisku
- korzystanie z transportu publicznego
VII. Pisanie
- pisanie formalnych e-maili
- opis domu
- jadłospis
- pisanie ogłoszenia
- pisanie postów
- tworzenie zdań i akapitów
VIII. Czytanie
- krótkie artykuły
- krótkie historie
- kwestionariusz
- biografia
IX. Słuchanie
Na tym poziomie Uczestnik rozumie krótkie wypowiedzi, zawierające znane mu słownictwo. Rozróżnia krótkie pytania na podstawowe tematy (np. dom, jedzenie, transport publiczny).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Omówienie form czasu przeszłego czasownika be (was/were). Ćwiczenie budowania zdań w czasie przeszłym oraz ćwiczenia ze słowotwórstwa – tworzenie rzeczowników od czasowników, np. write – writer. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Omówienie czasu Past Simple dla czasowników regularnych. Ćwiczenie wyrażeń związanych z upływem czasu w czasie przeszłym oraz budowanie zdań z czasownikami regularnymi. Wymowa końcówek -ed. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Omówienie czasu Past Simple dla czasowników nieregularnych. Nauka form nieregularnych czasowników takich jak: go, have, get. Ćwiczenia z wymowy dotyczące akcentu zdaniowego. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z pytaniem o drogę oraz udzielaniem wskazówek. Praktycznie zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Omówienie czasu Past Simple dla czasowników regularnych i nieregularnych. Ćwiczenie używania czasowników nieregularnych w zdaniach oraz tworzenie zdań w czasie przeszłym. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Omówienie konstrukcji there is / there are, some / any oraz rzeczowników w liczbie mnogiej. Opisywanie domu i jego części, używając nowo poznanych struktur gramatycznych. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Omówienie konstrukcji there was / there were, przyimków miejsca i ruchu. Opisywanie różnych miejsc i ich lokalizacji. Ćwiczenie wymowy wyrazów, w których znajdują się ‘nieme’ litery. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Powtórzenie i utrwalenie materiału z rozdziałów 7 i 8 poprzez różnorodne ćwiczenia konwersacyjne, quizy oraz dodatkowe praktyczne zastosowania nowo poznanych struktur gramatycznych i słownictwa. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Omówienie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych oraz użycie a / an, some / any. Ćwiczenie słownictwa związanego z jedzeniem i napojami oraz poprawnej wymowy głoski ea. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Omówienie kwantyfikatorów: how much / how many, a lot of, itp. Ćwiczenie opisywania pojemników na żywność oraz poprawna wymowa w łączeniu wyrazów. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Omówienie przymiotników w stopniu wyższym. Ćwiczenie porównywania różnych rzeczy, używając przymiotników w stopniu wyższym oraz słownictwa związanego z dużymi liczbami. Poprawne akcentowanie zdań. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z zamawianiem posiłków oraz rozumieniem menu. Praktycznie zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Omówienie przymiotników w stopniu najwyższym. Ćwiczenie opisywania miejsc i budynków, używając przymiotników w stopniu najwyższym oraz poprawnej wymowy grup spółgłoskowych. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Omówienie konstrukcji be going to (plany) oraz wyrażeń czasu przyszłego. Ćwiczenie opisywania planów na wakacje w mieście oraz poprawnego akcentowania zdań. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Omówienie konstrukcji be going to (przewidywania). Ćwiczenie używania tej konstrukcji do opisywania przewidywań oraz różnych zwrotów czasownikowych. Nauka poprawnego akcentowania wyrazów. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Powtórzenie i utrwalenie materiału z rozdziałów 9 i 10 poprzez różnorodne ćwiczenia konwersacyjne, quizy oraz dodatkowe praktyczne zastosowania nowo poznanych struktur gramatycznych i słownictwa. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Omówienie przysłówków (sposobu oraz modyfikatorów). Ćwiczenie używania przysłówków w różnych kontekstach i wprowadzenie słownictwa związanego z przysłówkami. Nauka poprawnego łączenia głosek. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Omówienie składni czasowników z bezokolicznikiem (to + bezokolicznik). Ćwiczenie używania czasowników w różnych kontekstach oraz nauka wyrazów, które wymagają użycia bezokolicznika. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Omówienie użycia przedimka określonego the oraz przedimka zerowego. Ćwiczenie używania przedimków w kontekście telefonów i internetu. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Ćwiczenia konwersacyjne: słownictwo związane z poruszaniem się po lotnisku oraz korzystaniem z transportu publicznego. Praktycznie zastosowanie nowych umiejętności poprzez scenki sytuacyjne. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Omówienie czasu Present Perfect. Ćwiczenie używania czasu Present Perfect oraz form czasowników nieregularnych. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Omówienie różnic pomiędzy czasem Present Perfect, a Past Simple. Ćwiczenie używania czasowników nieregularnych. Nauka wymowy nieregularnych form czasu przeszłego. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Ćwiczenia praktyczne w celu utrwalenia poznanych struktur gramatycznych i słownictwa poprzez tworzenie pytań w czasie Present Perfect i Past Simple. | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Przygotowanie do walidacji | Prowadzący Izabela Sznajder | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 19:05 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:20 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto53,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto53,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Sznajder
Izabela Sznajder w roku 2016 ukończyła UMK w Toruniu uzyskując stopień
magistra na kierunku: filologia angielska, specjalizacja: edytorstwo tekstów
anglojęzycznych. W latach 2013-2014 Pani Izabela brała udział w programie
Erasmus, odbywając ponad roczną praktykę w Cag University w Turcji.
Wcześniej ukończyła studia licencjackie w Kujawsko-Pomorskiej Szkole
Wyższej w Bydgoszczy na kierunku: filologia angielska.Pani Izabela posiada
doświadczenie zawodowe na stanowisku: lektor języka angielskiego.
Pracowała min. w Akademii Nauk w Toruniu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wykaz materiałów:
1) Podręcznik + ćw. English File Elementary wyd. IV wydawnictwo OXFORD
Materiały uzupełniające:
1) Platforma Oxford Learnes Bookshelf, Oxford Online Practice
2) Aplikacja na telefon do fiszek i zagadnień leksykalnych oraz testów wiedzy np. Kahoot, Quizlet, test-english.com
3) Materiały autorskie przygotowywane przez osobę prowadzącą usługę
Warunki uczestnictwa
1. Wykonanie testu poziomującego (pre-test) na stronie British School:
https://www.britishschool.pl/test/
(wyłącznie osoby, które nie brały udziału w "Grupowym intensywnym kursie języka angielskiego na poziomie Elementary - semestr I (Kierunek-Rozwój)").
2. Zawarcie umowy z British School Anna Racinowska.
3. Posiadanie przez Uczestnika wskazanego przez Usługodawcę kompletu podręczników (podr. + ćw.).
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi