Sprzedaż w Internecie w praktyce. Porównywarki cenowe: Ceneo.pl know-how: integracja, sprzedaż, ukryte funkcje, programy partnerskie, prowizje, zaufane opinie
Sprzedaż w Internecie w praktyce. Porównywarki cenowe: Ceneo.pl know-how: integracja, sprzedaż, ukryte funkcje, programy partnerskie, prowizje, zaufane opinie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych
- właścicieli sklepów internetowych
- Osób, które chcą otworzyć własny sklep internetowy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji05-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wykorzystania wyszukiwarek cenowych i zwiększenia sprzedaży sklepu internetowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy konto sprzedawcy w ceneo.pl | Kryteria weryfikacji Konfiguruje i pozyskuje zaufane opinie sklepu i produktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy i używa programy partnerskie: banery graficzne, linki tekstowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje różne ceny: inne dla klientów pochodzących z ceneo.pl, inne dla klientów pochodzących z innych źródeł | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy kampanie sprzedażowe (pozycje / wyróżnianie ofert / boksy reklamowe) w celu wyróżnienia naszej oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Konfiguruje konto sprzedawcy i rozpocząć sprzedaż lokalną (opcja Kup lokalnie) w serwisie ceneolokalnie.pl | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
Trener Krzysztof Bernardyn
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I- Omówienie porównywarek cenowych w Polsce. Opłaty. Przegląd konta sprzedawcy ceneo.pl -(Teoria), rozmowa na żywo
- Porównywarki cenowe: po co istnieją, jakie występują w Polsce
- ceneo.pl vs allegro.pl – jeden właściciel, różne serwisy – dlaczego w ten sposób?
- Prowizje i płatności – ile kosztuje promocja na ceneo.pl?
- Przegląd konta sprzedawcy ceneo.pl: zamówienia, płatności i faktury, licytowanie pozycji, oferty,
Blok II- Przegląd metod promocji sklepu. Tworzenie kampanii (warsztat). Opinie w naszym sklepie. Ochrona marki. – (Teoria+ Praktyka), rozmowa na żywo, ćwiczenia praktyczne
- Przegląd metod promocji sklepu: licytowanie pozycji, boksy reklamowe, teksty promocyjne, promowanie na stronie kategorii, rekomendacje, przycisk „zadzwoń”.
- Tworzenie kampanii (warsztat)
- Opinie: zarządzanie opiniami, konfiguracje, zaufane opinie, widget opinii w naszym sklepie,
- Ochrona marki i walka z podróbkami lub podejrzanymi ofertami,
Blok III- Analiza konkurencji (warsztat). Strategia (część I): Jaką wybrać strategię i politykę cenową na początek?- (Praktyka),współdzielenie ekranu
- Analiza konkurencji: oferta, promocje i ceny sklepów konkurencyjnych (warsztat)
- Strategia (część I): Jaką wybrać strategię i politykę cenową na początek?
Blok IV- Analityka w ceneo.pl (warsztat). Strategia (część II): Jaką wybrać strategię i politykę cenową uwzględniając dane analityczne? Aplikacja mobilna ceneo.pl: omówienie funkcji.- (Praktyka), ćwiczenia praktyczne
- Analityka w ceneo.pl: przejścia, pozycje, top kategorie, top produkty (warsztat)
- Strategia (część II): Jaką wybrać strategię i politykę cenową uwzględniając dane analityczne?
- Aplikacja mobilna ceneo.pl: omówienie funkcji.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Blok I- Omówienie porównywarek cenowych w Polsce. Opłaty. Przegląd konta sprzedawcy ceneo.pl -(teoria), rozmowa na żywo | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Blok II- Przegląd metod promocji sklepu. Tworzenie kampanii (warsztat). Opinie w naszym sklepie. Ochrona marki. – (Teoria+ Praktyka), rozmowa na żywo, ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Blok III- Analiza konkurencji (warsztat). Strategia (część I): Jaką wybrać strategię i politykę cenową na początek?- (Praktyka) współdzielenie ekranu | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Blok IV- Analityka w ceneo.pl (warsztat). Strategia (część II): Jaką wybrać strategię i politykę cenową uwzględniając dane analityczne? Aplikacja mobilna ceneo.pl: omówienie funkcji.- (Praktyka) | Prowadzący Krzysztof Bernardyn | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Bernardyn
Najważniejszą wartością szkoleń jest próba indywidualnego / szerokiego spojrzenia i znalezienia najbardziej optymalnego rozwiązania, pomagającego rozwijać konkretne cele biznesowe. Każde szkolenie poprzedzone jest wcześniejszym wywiadem i, w miarę możliwości, szczegółowym audytem oraz analizą konkurencji.
Studiował chemię na Uniwersytecie Gdańskim, którą ukończył w 2007 roku. Od 2007 roku, stale związany z branżą reklamową i kreatywną, gdzie poprzez pracę w agencjach i wydawnictwach zdobywał doświadczenie pracując dla polskich i zagranicznych firm (w tym dla Media Markt Polska). W latach 2015-2023 współwłaściciel agencji reklamowej Snowball Media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Uczestnicy otrzymują prezenrację ze szkolenia z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, a także certyfikat ze szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w godzinach dydaktycznych (8 godzin dydaktycznych = 6 godzin zegarowych)
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Sprawdź czy masz dostęp do swojego konta prywatnego na Facebooku
- Sprawdź czy masz dostęp do swojej strony firmowej na Facebooku, Instagramie i TikToku – jeśli nie – postaraj się uzyskać
- Sprawdź czy masz dostęp do swojej strony internetowej/sklepu internetowego
- Załóż bezpłatny program graficzny Canva. Nie trzeba go instalować, wystarczy logować się w przeglądarce internetowej. Można także skorzystać testowej, bezpłatnej wersji Canva PRO (okres testowy wynosi 30 dni)
- Przygotuj 3-4 zdjęcia firmowe (mogą być także prywatne) oraz 1-2 krótkie filmy do 10 sekund
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja obsługi programu Clickmeeting znajduje się na stronie:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo