Kolegium doktorskie (studia online)
Kolegium doktorskie (studia online)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Dla absolwentek i absolwentów studiów magisterskich z dziedziny nauk społecznych zbieżnych z dyscyplinami, w ramach których posiadamy uprawnienia do doktoryzowania. W dziedzinie nauk społecznych są to dyscypliny: ekonomia, zarządzanie, pedagogika, nauki o komunikacji społecznej i mediach, psychologia, nauki o bezpieczeństwie.
- Szczególne warunki uczestnictwa: złożenie deklaracji planów naukowych uczestnika studiów.
- Jeśli uzyskałeś dyplom z dziedziny nauk humanistycznych, chętnie doradzimy, jakie kroki związane z doktoryzowaniem należy podjąć.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi163
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uzyskanie zaawansowanej wiedzy naukowej umożliwiającej tworzenie koncepcji badania naukowego, które może stanowić podstawę do przygotowania rozprawy doktorskiej.Możliwość zaprojektowania narzędzi badawczych do realizacji własnego badania naukowego.
Zrozumienie i aplikacja teorii naukowych w projektach badawczych oraz projektowanie badań naukowych.
Zdobycie umiejętności samodzielnego pisania tekstów naukowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAZnajomość metodologii badań Podstawy prawne procesu doktoryzowania | Kryteria weryfikacji Absolwent posiada zaawansowaną wiedzę na temat metodologii badań naukowych w naukach społecznych.Absolwent rozumie przepisy prawne i procedury związane z uzyskiwaniem stopnia doktora. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIProjektowanie badań Pisanie tekstów naukowych | Kryteria weryfikacji Absolwent potrafi projektować kompleksowe badania naukowe.Absolwent potrafi samodzielnie pisać artykuły naukowe i inne publikacje. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się KOMPETENCJEEtyka badań Współpraca interdyscyplinarna | Kryteria weryfikacji Absolwent przestrzega standardów etycznych w badaniach naukowych.Absolwent potrafi efektywnie współpracować z badaczami z różnych dziedzin. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
- Stopień naukowy doktora: podstawy prawne i procedury (6 godzin)
- Kluczowe koncepcje naukowe: pedagogika/ekonomii/inne dyscypliny (12 godzin)
- Współczesne trendy naukowe: różne dyscypliny (12 godzin)
- Interdyscyplinarność w naukach społecznych: teorie, aplikacje, polemiki (12 godzin)
- Orientacje metodologiczne w badaniach społecznych (12 godzin)
- Etyka badań naukowych (12 godzin)
- Projektowanie badań naukowych (18 godzin)
- Warsztat pisarstwa akademickiego (12 godzin)
- Metody i techniki badań w naukach społecznych (18 godzin)
- Analiza i interpretacja danych w badaniach społecznych (15 godzin)
- Seminarium badawcze 1 (30 godzin)
- Konsultacje mentorskie – 3 godz.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 550,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto46,32 PLN
- Koszt osobogodziny netto46,32 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zofia Ciepłuch
Opiekun administracyjny kierunku. Koordynator Klienta Biznesowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
UWAGA! Studia realizujemy także w Toruniu - jeśli interesuje Cię ta lokalizacja - skontakutj się z nami
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu filia w Bydgoszczy, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na www: www.merito.pl/bydgoszcztorun-rekrutacja
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Zofią Ciepłuch w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni.
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.