Content marketing, copywriting - szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym
Content marketing, copywriting - szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy marketingu, osoby, prowadzące własną działalność, pracownicy agencji reklamowych, fundacji, stowarzyszeń, organizacji pozarzadowych, graficy komputerowi, naukowcy, nauczyciele, artyści graficy, studenci, pracownicy wydawnictw, drukarni, małych firm, studenci, plastycy, projektanci stron internetowych, fotografowie, blogerzy, osoby prowadzące własna działalność i takie, które chcą to zacząć robić, marketingowcy, wolne zawody. Nauczyciele i naukowcy. Osoby, które chca prowadzić sklep internetowy lub inną działaność zwiazaną z e-commerce, czyli każdy kto chce się nauczyć promować swoją dzialaność czy pasję w mediach społecznościowych.
Osoby zarówno początkujące, jak i zaawansowane.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia Uczestnik pozna zasady content marketingu, pozna zasady doboru kanałów i narzędzi do komunikacji, nauczy się budować i zrealizować strategię działań, analizować prowadzone działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się umie pisać i redagować odpowiednio opracowane teksty reklamowe; | Kryteria weryfikacji tworzy treści odpowiedniej jakości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zna zasady tworzenia treści pod kątemcelów marketingowych | Kryteria weryfikacji tworzy treści spełniające wymagania strategii marketingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umie się budować content przeznaczonydo różnych kanałów. | Kryteria weryfikacji tworzy treści odpowiednie dla danego kanału | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CONTENT MARKETING I COPYWRITING
- Strategie i koncepcje w content marketingu
- Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu
- Rodzaje contentów marketingowych
- Inbound i outbound marketing - wady i zalety
- Formuły content marketingu
- Newslettery i e-mail marketing, jak wykorzystywać content marketing w e-mail marketingu
- Reklama natywna
- Formaty treści w content marketingu
- Analiza, badania i audyt działań w content marketingu
- Persony w kontent marketingu
- Plan content marketingu- tworzenie
- Tworzenie i publikacja contentu a zarządzanie treściami
- Redagowanie treści online – copywriting
- Jak pisać aby sprzedawać
- Visual Content - obraz i video
- Efektywność content marketingu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Content marketing i copywriting | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Content marketing i copywriting | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Content marketing i copywriting | Prowadzący Katarzyna Klisko | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Egzamin wewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Klisko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- Prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie;
- ćwiczenia w postaci plików do zgrania;
- zaświadczenie MEN;
- certyfikat BUR.
Warunki uczestnictwa
Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) i znajomość Internetu.
Podpisanie umowy.
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN.
Wpłacenie zaliczki/wkładu własnego przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
Metody szkolenia:
- Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych;
- Opis i wyjaśnienie konkretnych narzędzi;
- Wspólna analiza przypadków,
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego - platformy webinarowej Evenea.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10.
Najnowsza wersja przeglądarki internetowa - Opera, Mozzila, Chrome.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez nas link z dostępem do połączenia online. Nie trzeba instalować niczego.