Kompleksowy program rozwoju edukacyjnego dzieci przedszkolnych
Kompleksowy program rozwoju edukacyjnego dzieci przedszkolnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa składa się z nauczycieli, wychowawców, pedagogów specjalnych i logopedów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym. Program ten jest także przeznaczony dla opiekunów w żłobkach, którzy potrzebują wiedzy na temat rozwoju psychomotorycznego i metod wspierania dzieci. Ponadto, dyrektorzy i kadra zarządzająca placówkami edukacyjnymi mogą skorzystać z programu, aby podnieść standardy edukacyjne w swoich instytucjach. W efekcie, na poprawie jakości opieki i edukacji skorzystają również rodzice i opiekunowie dzieci.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym "Kompleksowego Programu Rozwoju Edukacyjnego Dzieci Przedszkolnych" jest podniesienie kwalifikacji nauczycieli, wychowawców i opiekunów poprzez dostarczenie nowoczesnych narzędzi i metod pracy z dziećmi. Program ma na celu również zwiększenie umiejętności w zakresie pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach oraz podniesienie standardów edukacyjnych w placówkach. Dzięki temu, poprawi się jakość opieki i edukacji, co przełoży się na większą satysfakcję rodziców i rozwój dzieci.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki diagnozowania potrzeb edukacyjnych dzieci przedszkolnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza analizę i tworzy indywidualny plan edukacyjny dla dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i wspiera rozwój psycho-seksualny oraz emocjonalny dzieci. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza ćwiczenia rozwojowe odpowiednie dla różnych etapów rozwoju dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody integracji dzieci z autyzmem i innymi wyzwaniami w grupie przedszkolnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza gry i zabawy integracyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje gry i zabawy w procesie edukacyjnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje i realizuje zabawy edukacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik udziela wsparcia psychologiczno-pedagogicznego oraz skutecznie komunikuje się z rodzicami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza rozmowy z rodzicami i udziela wsparcia dzieciom. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Diagnoza Potrzeb Edukacyjnych Dzieci w Wieku Przedszkolnym i Praca z Dziećmi o Szczególnych Potrzebach
- Diagnoza edukacyjna dzieci przedszkolnych.
- Praktyczne metody pracy z dziećmi z autyzmem, ADHD i innymi wyzwaniami rozwojowymi.
- Tworzenie indywidualnych planów edukacyjnych.
Rozwój Psycho-Seksualny i Emocje Małego Dziecka
- Etapy rozwoju psycho-seksualnego dzieci przedszkolnych.
- Rozpoznawanie i rozumienie emocji dzieci.
- Metody wspierania rozwoju emocjonalnego.
Integracja Dzieci z Autyzmem i Innych Wyzwań w Grupie oraz Sztuka Współtworzenia
- Metody integracji dzieci z autyzmem i innymi wyzwaniami.
- Tworzenie inkluzyjnego środowiska edukacyjnego.
- Ćwiczenia i zabawy wspierające integrację.
Gry, Zabawy i Pedagogika Zabawy w Edukacji
- Rola gier i zabaw w rozwoju dzieci.
- Przykłady kreatywnych i edukacyjnych zabaw.
- Zasady i metody pedagogiki zabawy.
Wsparcie Psychologiczno-Pedagogiczne i Dobre Praktyki w Kontaktach z Rodzicami/Opiekunami
- Techniki wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dzieci.
- Skuteczna komunikacja z rodzicami i opiekunami.
- Budowanie pozytywnych relacji i rozwiązywanie konfliktów.
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Diagnoza Potrzeb Edukacyjnych Dzieci w Wieku Przedszkolnym i Praca z Dziećmi o Szczególnych Potrzebach | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Rozwój Psycho-Seksualny i Emocje Małego Dziecka | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Integracja Dzieci z Autyzmem i Innych Wyzwań w Grupie oraz Sztuka Współtworzenia | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Gry, Zabawy i Pedagogika Zabawy w Edukacji | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 28-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Wsparcie Psychologiczno-Pedagogiczne i Dobre Praktyki w Kontaktach z Rodzicami/Opiekunami | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 335,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 335,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto170,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Robert Zembrowski
W ostatnich latach pracował jako główny pedagog specjalny w wiodących placówkach edukacyjnych, prowadząc warsztaty i szkolenia dla nauczycieli z zakresu nowoczesnych metod pracy z dziećmi, diagnozowania ich potrzeb oraz integracji w grupie. Jego szkolenia znacząco podniosły jakość edukacji i wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w tych placówkach.
Robert jest autorem wielu publikacji dotyczących rozwoju psycho-seksualnego dzieci, pedagogiki zabawy oraz innowacyjnych metod edukacyjnych. Jego warsztaty są interaktywne, praktyczne i pełne przykładów, które uczestnicy mogą od razu zastosować w pracy. Jego misją jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim inspirowanie do praktycznych zmian w edukacji przedszkolnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie niezbędne materiały zostną udostępnione uczestnikom.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych, przewidziane są 15 minutowe przerwy nie uwzględnione w harmonogramnie. Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi