Agile i Scrum. Zwinne zarządzanie projektami
Agile i Scrum. Zwinne zarządzanie projektami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla:
- Osób rozpoczynających pracę związaną z zarządzaniem projektami,
- Osób będących członkami zespołów projektowych,
- Menedżerów zarządzających zespołami projektowymi,
- Osób pracujących w zmiennych środowiskach.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi185
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest, aby uczestnik potrafił:- Scharakteryzować wszystkie zagadnienia klasycznego podejścia do zarządzania projektami.
- Zastosować konkretne narzędzia wykorzystywane w klasycznym ujęciu zarządzania cyklem życia projektu, w tym np. harmonogram, budżet, schematy komunikacji z interesariuszami, kartę projektu, zmianę projektową.
- Wyjaśnić ideę zwinności w wytwarzaniu i zarządzaniu produktami w zmiennym środowisku oraz zwinne metody zarządzania projektami, w tym Scrum.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- Rozróżnia podstawowe pojęcia i zasady zarządzania projektami. - Rozróżnia procesy i metodologię zarządzania projektami. - Definiuje cele, zakresy i zasoby projektu. - Rozróżnia znaczenie skutecznej komunikacji w zarządzaniu projektami. - Identyfikuje podstawowe narzędzia i techniki stosowane w zwinnym zarządzaniu projektami. | Kryteria weryfikacji - Definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami, takie jak: projekt, interesariusze, harmonogram, budżet, ryzyko.- Identyfikuje i przypisuje odpowiednie zasoby (ludzkie, finansowe, materialne) do realizacji projektu. - Planuje i wdroża strategię komunikacji dla projektu, uwzględniając interesariuszy i ich potrzeby informacyjne. - Stosuje narzędzia i techniki Agile w praktyce, np. przeprowadza planowanie sprintu, monitoruje postępy za pomocą tablicy Kanban. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- Definiuje cele i zakresy projektu. - Opracowuje plan projektu, w tym harmonogram, budżet i zasoby. - Tworzy budżet projektu i zarządzać kosztami. - Stosuje zasady i praktyki zwinne w zarządzaniu projektami. | Kryteria weryfikacji - Określa jasne, mierzalne i osiągalne cele projektu.- Przygotowuje kompleksowy plan projektu, zawierający wszystkie kluczowe elementy planowania. - Identyfikuje wszystkie potencjalne koszty związane z projektem. - Stosuje podstawowe zasady i wartości zwinne, takie jak Manifest Agile. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:- Rozwija umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem w pracy zespołowej. - Rozwija odpowiedzialność za podejmowanie decyzji finansowych w projekcie. - Rozwija zdolności komunikacyjne, w tym umiejętności aktywnego słuchania i jasnego wyrażania myśli. - Zarządza efektywnie przepływem pracy oraz współpracy w celu osiągnięcia optymalnych wyników. | Kryteria weryfikacji - Tworzy realistyczne harmonogramy projektów z jasno określonymi etapami i terminami.- Rozpoznaje zadania o wysokim priorytecie i koncentruje na nich wysiłki. - Sporządza budżet oraz monitoruje wydatki w projekcie. - Wykorzystuje różne formy komunikacji, dostosowując styl do odbiorcy. - Implementuje i monitoruje wskaźniki wydajności, aby ocenić skuteczność przepływu pracy i współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 10 GODZ.
- Pojęcia projektu i zarządzania projektami, krótka historia projektów
- Różnice pomiędzy projektem, programem i portfelem projektów
- Podstawowe metodyki zarządzania projektami
- Podstawowe ograniczenia w projekcie (trójkąt projektu)
- Podstawowe funkcje w projekcie i ich charakterystyka
- Różne struktury organizacji i umiejscowienie w nich projektu
- Charakterystyka zespołów rozproszonych i skupionych z zaznaczeniem
- Cykl życia zespołu projektowego oraz związane z tym style zarządzania
ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PROJEKTU (INICJACJA, PLANOWANIE, WYKONANIE, KONTROLA, ZAMKNIĘCIE) - 40 GODZ.
- Opis cyklu zarządzania projektem z podziałem na fazy oraz zdiagnozowanie trwającego projektu
- Karta Projektu jako narzędzie projektowe – założenia i projektowanie
- Struktura Organizacyjna w projekcie – założenia i projektowanie narzędzia
- Struktura Podziału Prac jako narzędzie projektowe – założenia i projektowanie narzędzia
- Plan projektu – założenia i projektowanie narzędzia
- Budżet projektu – założenia i projektowanie narzędzia
- Zarządzanie komunikacją w projekcie
- Analiza ryzyka i problemów projektowych
- Monitorowanie i śledzenie postępu projektu
- Omówienie statusu projektu i jego komunikacja
- Opracowanie statusu projektu
- Analiza postępu prac projektowych w zakresie harmonogramu i budżetu
- Procedury mierzenia postępu pracy w projekcie
- Czynności w projekcie oraz model RAID i model RACI
- Projektowanie arkusza śledzenia akcji i zależności w projekcie
- Zmiana projektowa
- Raport zamknięcia projektu – założenia i projektowanie narzędzia
- Etyczne aspekty zarządzanie projektami
- Cykl życia projektu w korporacji
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE – 10 GODZ.
- Wprowadzenie do zarządzania jakością - pojęcie jakości oraz zarządzania jakością, normy ISO 9000 oraz 8 zasad zarządzania jakością wg ISO, wykorzystanie norm ISO w projekcie, zasady zarządzania jakością, koszt jakości
- Zarządzanie jakością w cyklu życia produktu - planowanie jakości, zapewnienie jakości, kontrola jakości, poprawianie jakości cykl Deminga
- Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością - arkusz kontrolny, diagram Ishikawy, schematy blokowe, diagram Pareto, histogramy, wykres korelacji, karta kontrolna
- Zarządzanie jakością w projekcie według metodyki projektowej PMI
- Zarządzanie jakością w projekcie według metodyki projektowej Prince2
- Zarządzanie jakością w projekcie według metodyki projektowej Scrum
BUDŻETOWANIE I FINANSOWANIE PROJEKTÓW – 20 GODZ.
- Wprowadzenie do finansów projektu - zarządzanie finansami w projekcie, planowanie, szacowanie kosztów, szacowanie budżetu, kontrola, typy kosztów w projekcie
- Analiza opłacalności projektu - NPV, IRR, okres zwrotu
- Szacowanie kosztów i budżetu w projekcie - przez analogie, parametryczne, bottom-up, rozkład trójkątny oraz beta, komponenty budżetu projektu, cost baseline
- Kontrola kosztów projektu - analiza earned value
- Różne typu kontraktów i ich wpływ na budżet projektu - kontrakt fixed price, kontrakt cost-reimbursable, kontrakt time and material
KOMUNIKACJA, KONFLIKTY I NEGOCJACJE W PROJEKCIE – 15 GODZ.
- Podstawowe pojęcia związane z komunikacją, konfliktem i negocjacjami w zespole projektowym
- Podstawy technik negocjacyjnych
- Sytuacje konfliktowe w projekcie
- Style zarządzania w sytuacjach konfliktowych w zespole projektowym
- Podstawowe narzędzia i kanały komunikacji w projekcie
- Przygotowanie do dobrego spotkania (zespół rozproszony/skupiony)
- Przygotowanie i przeprowadzenie prawidłowej eskalacji (odwołania) w projekcie
- Informacja zwrotna w zespole projektowym
- Motywowanie członków zespołu projektowego
MS PROJECT – 20 GODZ.
- Tworzenie planu projektu w MS Project - ustawienia początkowe projektu, dodawanie czynności (WBS task, summary task, milestone), wprowadzenie poprzedników oraz następników (analiza sieci projektu)
- Zarządzanie zasobami projektu w MS Project - dodawanie zasobów, optymalizacja zasobów (resource leveling)
- Kontrola postępu projektu z wykorzystaniem MS Project - punkt od niesienia (baseline), oznaczanie postępu projektu, postęp projektu względem punktu odniesienia (ahead of schedule, behind, schedule, earned value)
- Tworzenie raportów w MS Project
PODSTAWY ZWINNEGO ZARZĄDZANIA WYTWARZANIEM PRODUKTÓW – 10 GODZ.
- Geneza Agile i 12 zasad manifestu
- Produkt, a projekt - różnice w zarządzaniu i wstęp do teorii złożoności
- Zwinność dzisiaj - wykorzystywane metody, zachodzące zmiany, DevOps
- Podstawy wdrożenia myślenia produktowego - zespołowość i przywództwo, Evidence Based Management, ciągłe usprawnianie
- Organizacje - paradygmaty typów i struktury wspierające zwinność
PODSTAWY SCRUM, SAMOORGANIZUJĄCE SIĘ ZESPOŁY – 16 GODZ.
- Kategoryzowanie problemów - problemy proste, skomplikowane, złożone i chaotyczne
- Budowa Scrum - empiryczna kontrola procesu
- Artefakty Scrum - Product Backlog
- Role Scrum - Product Owner
- Wydarzenia Scrum - Sprint – Sprint jako kontener dla zdarzeń Scrum. Planowanie prac i zarządzanie ryzykiem
- Wydarzenia Scrum - Sprint Planning
- Artefakty Scrum - Sprint Backlog
- Role Scrum - Development Team
- Wydarzenia Scrum - Daily Scrum. Monitoring postępów prac w Sprincie.
- Wydarzenia Scrum - Sprint Review
- Artefakty Scrum - Increment
- Wydarzenia Scrum - Sprint Retrospective
- Role Scrum - Scrum Master
ROLA SCRUM MASTERA – 8 GODZ.
- Budowa frameworku Scrum
- Lider służebny i postawy Scrum Mastera
- Scrum Master wspierający Scrum Team
- Scrum Master wspierający Product Ownera
- Scrum Master wspierający Organizację
ROLA PRODUCT OWNERA – 12 GODZ.
- Product Owner jako przedsiębiorca. Pojęcia Return on investment (ROI) I Total cost of ownership (TCO). Tworzenie wizji produktu. Przegląd obowiązków Product Ownera
- Zarządzanie projektem a zarządzanie produktem. Przyrost wartości w podejściu zwinnym i podejściu tradycyjnym. Model Wizja Wartość Walidacja
- Budowanie modelu biznesowego dla produktu
- Wyciągajmy wnioski z tego co wiemy - Przyrost. Znaczenie definicji ukończenia dla Produktu
- Jak możemy zrozumieć użytkownika? Zbieranie i formułowanie wymagań. Budowanie elementów Product Backlogu. Historie użytkownika. Strategie dzielenia historii użytkownika
- Priorytetyzacja Produkt Backlogu. Value Poker, MoSCoW, Macierz Eisenhowera
- Planowanie Sprintu, negocjacja i zrozumienie oczekiwań, cel Sprintu
- Przegląd Sprintu, inspekcja efektu i wyciąganie wniosków
- Właściciel Produktu w Zespole Scrumowym. Role Scrum - Product Owner a Scrum Master. Retrospektywa Sprintu, przerwanie Sprintu
- Użyteczne miary w pracy Product Ownera. Evidence Based Management - zarządzanie przez miary. Key Performance Indicators - mierniki produktu
ROLA MENEDŻERA W ZWINNEJ ORGANIZACJI – 12 GODZ.
- Rola Managera w organizacji tradycyjnej i organizacji zwinnej. Organizacja Taylorowska a organizacja nastawiona na zwinne reagowanie na potrzeby klienta. Cechy struktury organizacyjnej
- Motywowanie pracowników w organizacji zwinnej. Eksplorowanie motywacji pracowników przy użyciu techniki Moving Motivators
- Podział ról w organizacji zwinnej. Stanowiska w strukturze organizacyjnej. Opis stanowiska, rola kompetencji społecznych w zespołach zwinnych. Role eksperckie a role managerskie
- Kompetencje zespołów zwinnych. Wsparcie dla zespołów zwinnych. Model dojrzałości zwinnego zespołu
- Zmiana w organizacji. Model PDCA, ADKAR, Model W.Bridgesa, krzywa zmiany organizacyjnej
- Rekrutowanie i szkolenie pracowników. Waga rekrutacji dla organizacji. Zgodność z kulturą organizacyjną. Opis stanowiska. Szkolenie pracownika w organizacji zwinnej. Budowanie macierzy kompetencji z pracownikami
- Zarządzanie poprzez cele (MBO) a systemy OKR. Cele SMART. Innowacyjność a przewidywalność
- Narzędzia Management 3.0. Znaczenie narzędzi pracy grupowej w zarządzaniu. Happiness Door, Culture Books, Value Stories
- Informacja zwrotna jako fundament zwinnej organizacji. Modele udzielania informacji zwrotnej. 360 Degree Dinner
FILOZOFIA LEAN I KANBAN – 12 GODZ.
- Przepływ wartości - efektywność, mapowanie strumienia wartości, wstęp do podejścia szczupłego Lean
- Lean - systemy typu ciągnionego, narzędzia procesów szczupłych (lean), pojęcia marnotrawstwa i pracy w toku
- Kanban - realizacja filozofii Lean, wizualizacja Kanban, zasady i prawa przepływu, ograniczanie pracy w toku i inne strategie zwiększania efektywności
- Kaizen - kultura nieustannego usprawniania, miary, narzędzia
- Kaban a Scrum - rytmika pracy, just-in-time, jakość
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Zaj�cia e-learningowe (uczestnik studiuje o wybranej przez siebie porze dnia, tj. sam decyduje, o kt�rej godz. rozpocznie i zako�czy nauk�; podane godz. s� WY��CZNIE pogl�dowe) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 950,00 PLN
- Koszt usługi netto5 950,00 PLN
- Koszt godziny brutto32,16 PLN
- Koszt godziny netto32,16 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Łopatka
Adam Michalczyk
Od 2015 roku współtworzy grupę Agile Rebels. Pomaga organizacjom być zwinnymi. Organizational Design Consultant i trener Scrum.
Od 2017 roku Professional Scrum Trainer organizacji Scrum.org.
Jako część społeczności Agile, Adam przywiózł do Polski anty konferencję Agile Coach Camp i jest dumny z bycia częścią społeczności skupionej wokół tego wydarzenia. Współorganizator grupy Scrumvival. Częścią jego działania jest występowanie na konferencjach w roli mówcy, opowiadając o różnych aspektach samoorganizacji, zwinności i przywództwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik nową wiedzę i umiejętności zdobywa, dzięki materiałom zamieszczonym na platformie zdalnego nauczania Moodle, która zapewnia dostęp 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu do: wykładów, materiałów edukacyjnych, czy też różnego rodzaju ćwiczeń opracowanych przez zespół wykładowców – praktyków.
Uczestnik korzysta z materiałów z dowolnego miejsca na świecie, w wybranym przez siebie czasie (jednak istotne jest dotrzymywanie terminów w przypadku wykonania poszczególnych aktywności: quizy, testy, projekty grupowe oraz indywidualne zgodnie z umieszczonym harmonogramem), wystarczy tylko połączenie internetowe oraz własny sprzęt (komputer/laptop).
Warunki uczestnictwa
Zapisu można dokonać na stronach Uniwersytetu WSB Merito w wybranych filiach, w:
- Chorzowie,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Warszawie.
poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji do wybranej filii.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
Uzyskanie pozytywnego wyniku, będącego sumą zdobytych punktów za aktywności w kursach e-learningowych (quizy, testy, projekty indywidualne lub grupowe), realizowanych na platformie zdalnego nauczania Moodle.
Interaktywna forma zajęć
Wykłady w formie nagrań do odtworzenia, uzupełniane są: ćwiczeniami, zadaniami, studiami przypadków, czy też quizami, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności.
Harmonogram
Ze względu na formę studiów (e-learning) uczestnik studiuje w wybranym przez siebie czasie (asynchronicznie), ale w oparciu o harmonogram kursów.
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Informacje dodatkowe
- Przedmioty/kursy będą udostępniane (uwidaczniane uczestnikom), na platformie zdalnego nauczania Moodle, zgodnie z przypisanym do nich harmonogramem.
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy realizacji kursów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Harmonogram realizacji kursów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami.
- Ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 185 godzin dydaktycznych = 139 godzin zegarowych.
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
- Cena usługi ulega zmianie, przy rozłożeniu płatności na 10/12 rat.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik powinien zadbać o stabilne łącze internetowe, które zapewni mu dostęp do materiałów zamieszczonych na platformie zdalnego nauczania Moodle.
Uczestnicy uczą się w swoim tempie, w czasie i miejscu dla nich dogodnym. Istotne jest dotrzymywanie terminów wykonania poszczególnych aktywności (quizy, testy, projekty grupowe oraz indywidualne) zgodnie z umieszczonym harmonogramem - jednocześnie/w tym samym czasie uczestnikom będzie udostępniane po kilka kursów/przedmiotów w paru blokach tematycznych. Czas trwania kursów uzależniony jest od problematyki i skali trudności.
W ramach kursów, gdzie realizowane są projekty, dodatkowo przewidziane są konsultacje online w czasie rzeczywistym (na platformie Microsoft Teams) z prowadzącymi kursy, które mają pomóc w przygotowaniu projektów zaliczeniowych. Bardzo ważna jest samodyscyplina oraz systematyczność w realizowaniu kolejnych partii materiału.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- swobodna możliwość instalacji oprogramowania lub zapisywania plików na komputerze – w trakcie studiów uczestnik pozna różne aplikacje, w tym chmurowe; często wiąże się to z koniecznością instalacji i założenia konta, a także zbieraniem doświadczeń w tych aplikacjach i usługach internetowych,
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- wbudowana kamera (opcjonalnie).