BIM Manager – nowoczesne zarządzanie inwestycjami budowlanymi
BIM Manager – nowoczesne zarządzanie inwestycjami budowlanymi
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Budownictwo i projektowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Studia są skierowane do osób z doświadczeniem zawodowym projektantów, szefów zespołów projektowych, managerów CAD, kadry średniego szczebla zarządzania projektami budowlanymi, pragnących poznać lub pogłębić i usystematyzować swoją wiedzę i umiejętności pracy w projektach realizowanych w metodologii BIM.
- Kandydatami mogą być również osoby z sektora inwestycji budowlanych, zarówno prywatnego jak publicznego, pracownicy działów inwestycji lub zarządzania nieruchomościami i infrastrukturą prywatną lub gminną/miejską/powiatową/wojewódzką czy szczebla centralnego, pragnący przygotować się do realizacji procesu zamawiania, realizacji i nadzoru projektów w oparciu o metodologię BIM.
- Minimalna liczba uczestników22
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi162
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku menedżerów BIM, pracujących w środowiskach firm projektowych, wykonawczych oraz po stronie zamawiającego.Usystematyzowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu procesów i narzędzi BIM.
Przygotowanie do odgrywania czynnej roli w procesach zamawiania i realizacji projektów budowlanych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- Zna procesy BIM wg norm brytyjskich serii BS 1192, zasady przygotowania i realizacji projektów zgodnych z tymi unormowaniami - Zna zasady przygotowania strategii projektu i podstawowych dokumentów takich BIM Execution Plan, podręczniki BIM, BIM Addendum, itp. Zna aspekty prawne pracy w metodologii BIM, kwestii praw autorskich, prawa zamówień publicznych, itp - Zna organizację środowiska pracy Common Data Environment (CDE) dla zespołów projektowych pracujących w oparciu o narzędzia BIM, role, stanowiska i odpowiedzialności - Zna cele i poziomy dojrzałości BIM, poziomy LOD/LOI, systemy klasyfikacji, otwarte standardy BIM (IFC, BCF, COBie UK, Uniclass-2015) | Kryteria weryfikacji 1. Sprawdza, czy projekt jest zgodny z określonym BIM Execution Plan (BEP), który jest fundamentalnym dokumentem określającym strategię i wymagania dotyczące stosowania BIM w projekcie.2. Weryfikuje poziom szczegółowości modeli (Level of Development - LOD) i poziomu informacji (Level of Information - LOI) modeli BIM w projekcie. 3. Weryfikuje zgodności modeli i danych BIM z otwartymi standardami BIM, takimi jak IFC (Industry Foundation Classes), BCF (BIM Collaboration Format), COBie UK (Construction Operations Building Information Exchange), Uniclass-2015 itp | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Umiejętności:- Potrafi tworzyć strategię wdrożenia BIM w proces budowlany, umie określić potrzeby kadrowe i budowy zespołów projektowych - Potrafi tworzyć podstawowe dokumenty BIM, określa wymogi i sposoby realizacji prac w oparciu o metodologię BIM (standardy CAD/BIM, podręcznik BIM, BIM Execution Plan, etc.) - Potrafi obsłuzyć oprogramowanie do modelowania w BIM, koordynacji międzybranżowej - Potrafi stworzyć środowisko pracy zespołowej i jej organizacji, zarządza procesem projektowym, tworzy mechanizmy komunikacji, wykrywania kolizji, itp. - Potrafi wymienić danye w tym w oparciu o otwarte standardy OpenBIM: IFC, MVD, BCF, COBie | Kryteria weryfikacji 1. Sprawdza, czy modele BIM są zgodne z formatem IFC, który jest standardowym formatem do wymiany danych między różnymi aplikacjami BIM.2. Weryfikuje spełnienie wymagań COBie dotyczących wymiany danych operacyjnych budynku. 3. Stosuje BCF do komunikacji i zarządzania kolizjami w projekcie BIM | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- Potrafi pracować w zespole, organizować pracę zespołu i zarządzać zespołem - Posiada umiejętności interpersonalne, przygotowanie do zmiany tradycyjnych ról i odpowiedzialności uwzględniających uwarunkowania pracy wg metodologii BIM - Posiada odpowiedzialność zawodową, za dobry projekt, efektywny kosztowo, energooszczędny, proekologiczny - Posiada umiejętność samokształcenia i kształcenia innych, kształcenie ustawiczne | Kryteria weryfikacji 1. Komunikuje się z członkami zespołu projektowego.2. Zarządza zmianą tradycyjnych ról i odpowiedzialnością w kontekście pracy z metodologią BIM. 3. Definiuje świadomość odpowiedzialności zawodowej w kontekście realizacji projektu BIM | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
1. Wprowadzenie do BIM – wykład – 9 godz.
- Geneza i teraźniejszość BIM
- Rola projektu w procesie inwestycyjnym
- Model BIM jako główny nośnik informacji projektowej
- BIM jako narzędzie modelowania informacji na wszystkich etapach życia obiektu
- Cyfrowe budownictwo i podstawowe aspekty metodyki BIM
2. BIM jako przedmiot normalizacji – wykład – 9 godz.
- Normalizacja i standaryzacja procesów BIM - obszary i zakres.
- Proces informacyjny BIM poziomu 2 jako zarządzany proces biznesowy.
- Proces informacyjny BIM wg ISO 19650.
- Przygotowanie i realizacja projektów inwestycyjnych wg metodyki ISO 19650.
- Praktyczna implementacja wytycznych normowych.
- BIM management jako dodatkowa warstwa zarządzania w projektach inwestycyjnych.
3. Cele i aktywatory BIM – wykład – 9 godz.
- Rozróżnienie i przykłady celów, aktywatorów oraz mierników sukcesu - pojęcia KPI i OKR.
- Rozpoznane cele i aktywatory wg. literatury - m.in. Penn State i Building Smart.
- Opracowanie tabeli celów, aktywatorów i KPI dla projektu po stronie Inwestora, Generalnego Wykonawcy i Projektanta.
4. Metodyka Procesów BIM – wykład – 9 godz.
- Proces BIM w danym zadaniu inwestycyjnym - zarys procesu: od OIR przez AIR do PIR i EIR. Poziom potrzeby informacyjnej wg EN 17412, PIR i AIR.
- Metodyka Asset Breakdown Structure. Case study - PIR i AIR.
- Strategia wdrożenia BIM - kluczowe elementy dla Zamawiającego: IR - PIM - AIM - KPI.
- Zapewnienie jakości modeli informacyjnych wg ISO 19650-2.
- CDE jako narzędzie wspierające zapewnienie jakości.
- Workflow zapewnienia jakości w CDE.
5. Wdrażanie BIM w organizacji zamawiającego – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- BIM jako proces standaryzujący i zarządczy.
- Zasady formowania zespołów wdrożeniowych.
- Penn State BIM Guide for Owners.
- Podobieństwa i różnice w procesach wdrożeniowych u inwestorów publicznych i prywatnych.
- Kształtowanie współpracy wew. i zew. z zespołem wdrożeniowym BIM u inwestora.
- Procesy związane z budową i utrzymaniem zespołu BIM.
6. Wdrażanie BIM w organizacji wykonawcy – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Audyt gotowości organizacji do wdrożenia BIM i zalecenia poaudytowe.
- Akredytacja do Normy ISO- co to oznacza dla organizacji.
- Obszary współdziałania BIM z innymi komórkami w organizacji.
- Nowe zawody związane z BIM. Role członków zespołu.
7. Dokumenty zamawiającego – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- EIR - Omówienie zastosowania i struktury dokumentu oraz standardowych załączników.
- BIM w zamówieniach publicznych- podstawowe zagadnienia.
- Warsztaty z analizy dokumentów EIR z rynku polskiego.
8. Środowisko zarządzania danymi zamawiającego – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Administracja środowiskiem CDE.
- Konfiguracja Platformy.
- Tworzenie grup/zespołów roboczych.
- Funkcje CDE (repozytorium, komunikacja, koordynacja, zarządzanie).
- Dostępy, role projektowe, struktura uprawnień, struktura folderów a struktura nazewnictwa. Zarządzanie repozytorium dokumentacji.
- Zarządzanie komunikacją.
- Zarządzanie procesami.
- Porównanie platform CDE.
- Wprowadzenie do BPMN.
- Standardy nazewnictwa kontenerów informacji od strony zamawiającego.
9. Umiejętności Miękkie BIM Managera – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Zakres zadań Head of BIM w dużej organizacji.
- Przygotowanie i udział w procesach rekrutacyjnych, onboardingowych, monitoring umiejętności, mentoring, succession planning.
- Pakiet umiejętności miękkich managera BIM.
- Struktura, określenie obowiązków i zagospodarowanie umiejętności członków zespołu BIM.
- Sztuka zarządzania zmianą- umiejętność przekonywania do wprowadzenia zmiany.
10. BIM Projektanta i Wykonawcy – przygotowanie do realizacji zadania – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Rola BEP w realizacji projektu.
- BEP ofertowy.
- BEP kontraktowy.
- Format BEP.
- Cele BIM w BEP.
- Rola i odpowiedzialności BIM menadżera i BIM koordynatora.
- Przygotowanie PIM i CDE. MIDP. MPDT i Content Plan.
- Praca na bibliotekach.
- Organizacja pracy zespołu.
11. Standardy modelu – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Definicja standardu i omówienie standaryzacji BIM z państw pionierskich.
- BIM Standard PL.
- Parametryzacja i standaryzacja komponentów.
- Standardy jakości obiektów, Poziomy LOD/LOI, MIDP, High level i Detailed BIM responsibility Matrix.
- Parametryczne komponenty a eksport do IFC.
- Omówienie standardu nazewnictwa na przykładach kodyfikacji kolorystycznej.
- Checklisty weryfikacyjne.
12. BIM - organizacja i zarządzanie zespołem projektowym – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Organizacja i zarządzanie pracą zespołu projektowego BIM.
- Omówienie wyboru zespołu na przykładzie ankiet (BIM Assesment Form).
- Standardy CAD/BIM.
- Konfiguracja środowiska BIM.
- Ekosystem oprogramowanie.
- Kompetencje i zakres obowiązków personelu BIM.
- Tabele obowiązków i ról na projekcie.
- MIDP, TIDP a RACI.
13. Otwarte formaty danych BIM – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Podstawy OpenBIM.
- IFC - definicja, cechy geometryczne i dane opisowe, zastosowanie i wykorzystanie IFC.
- Klasy, hierarchia, schematy, formaty IFC.
- Tabele mapowania klas.
- Eksport/import modeli do IFC.
- Przeglądarki IFC - możliwości, różnice, MVD - definicja, istota, definicje, przykłady praktyczne. Słownik bsdd.
- BIM Collaboration Format (BCF), wymiana informacji projektowych między różnymi stronami projektu i różnymi programami.
14. Koordynacja modeli – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Koordynacja i interoperacyjność modeli BIM.
- Koordynacja wewnętrzna i zewnętrzna.
- Metody zapewniania koordynacji wewnętrznej.
- Audyt i weryfikacja modelu.
- Koordynacja międzybranżowa Podstawowy Workflow koordynacji międzybranżowej: koordynacja przestrzenna plików, wykrywanie kolizji, rodzaje kolizji.
- Raport kolizji, przydział i status zadań eliminacji kolizji na przykładzie wybranej platformy.
15. Wykorzystanie modeli BIM na budowie– zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- BIM w procesie pozyskania zlecenia (ofertowanie).
- Zarządzani projektami pilotażowymi.
- Wykorzystanie modeli BIM podczas budowy.
- Model BIM jako źródło informacji do planowania 4D i kosztorysowania 5D.
- Klasyfikacje systemów, produktów, komponentów z modeli BIM.
- Projektowanie proekologiczne.
- Zestawienia ilościowe z modeli BIM z wykorzystaniem klasyfikacji, przygotowanie harmonogramu w oparciu o model BIM.
- Procesy usterkowe.
- Przygotowanie modelu powykonawczego- chmura punktów i zdjęcia 360.
16. Automatyzacje BIM na budowie– zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Przykłady skryptów (Dynamo/Python/C#/VIsualBasic do wymiany danych między budową a modelem i do tworzenia geometrii w modelu.
- Kreatywne wykorzystanie skryptów do weryfikacji poprawności modeli.
- Wykonanie prostego skryptu w Dynamo/Pythona i pokazanie możliwości dalszego rozwijania własnej automatyzacji z wykorzystaniem skryptów.
- Omówienie potencjalnych zastosowań i wprowadzenie do API i Python.
17. Nowe podejście do zarządzania informacją– zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Wykorzystanie nowych technologii i AI w usprawnieniu procesów zarządzania informacją.
- Tworzenie inteligentnych procesów przepływu informacji z wykorzystaniem narzędzi natywnych, środowiska CDE oraz narzędzi Microsoft 365.
- Zarządzanie procesami automatyzacji w weryfikacji tworzonej informacji i koordynacji międzybranżowej.
- Wstęp do koncepcji Digital Twin i podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem i zarządzaniem "cyfrowymi bliźniakami"
18. BIM a nowoczesny project management – zajęcia laboratoryjne – 9 godz.
- Rola managera w procesie zarządzania projektami.
- Wprowadzenie do Lean Construction oraz Agile Management w relacji do metodyki BIM.
- Omówienie podstawowych zagadnień i narzędzi związanych ze szczupłym i zwinnym zarządzaniem procesami i ludźmi w kontekście projektów BIM.
- Warsztat obejmujący tworzenie i analizę map procesów BIM na podstawie szablonów Penn State.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Zajęcia dydaktyczne | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Egzamin | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzamin | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,93 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Łaguna
Wcześniej przez ponad 6 lat jako dyrektor ds. technologii w Graph’it odpowiadał za wdrażanie innowacyjnych technologii i procesów w pełnym cyklu życia budynku. Nadzorował realizację programów badawczo-rozwojowych, strategii informacyjnych oraz wdrożeń BIM w sektorze prywatnym i publicznym (Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP, Miasto Poznań, DCO). Doradzał w zakresie złożonych inwestycji, począwszy od ogromnych projektów infrastrukturalnych po wieżowce. Odpowiedzialny za opracowanie dokumentów procesowych oraz procedur i metod związanych z metodyką BIM w trakcie realizacji projektów infrastrukturalnych, jak Rewitalizacja Starego Rynku czy Projektów Centrum w Poznaniu oraz dużych obiektów kubaturowych, jak Dolnośląskie Centrum Onkologiczne we Wrocławiu o łącznej wartości kilku miliardów złotych.
Wcześniej wieloletni manager po stronie Inwestora Zastępczego, generalnego wykonawcy i projektant, współodpowiedzialny za realizacj
dr Jacek Magiera
Koordynator Centrum Kompetencji Autodesk przy Politechnice Krakowskiej, Autodesk Educator Expert, Członek V4 BIM Task Group (szef Zespołu Science-Research-Development), Członek Komitetu Sterującego projektu ITB dot. ekspertyzy nt. uwarunkowań wdrożenia BIM w system zamówień publicznych, ekspert Komitetu BIM przy PZITB, Przewodniczący Rady Programowej Europejskiego Centrum Certyfikacji BIM. Autor publikacji o BIM, współautor książki „BIM w praktyce. Standardy, wdrożenia, casestudy”, PWN 2017. Konsultant inwestycji BIM, m.in.: Pracownia Przewrotu Kopernikańskiego CNK, Małopolskie Centrum Nauki, obwodnicy Zatora.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie elektronicznej na platformie Moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zgodnie z regulaminem zapisów na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu należy zapisać się również poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji WSB Merito w Poznaniu.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
- Test,
- Projekt końcowy (2-etapowy),
- Obrona projektu.
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami i symulacją biznesową, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności menedżerskie.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 17:00
- w niedziele od godz. 9:00 do 17:00
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godz. usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tyg. przed zajęciami.
- Godz. zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi (z przerwami - 38,5 godz.). Ilość godz. programowych jest podana w godz. dydaktycznych. 162 godz. dydaktycznych = 121,5 godz. zegarowych
- Egzamin - uczestnik będzie wybierać jeden dzień na egzamin.
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
- Cena usługi ulega zmianie, przy rozłożeniu płatności na 10,12 rat.
Adres
Adres
1. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 2A
2. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 1
3. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Ratajczaka 5/7
4. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Ratajczaka 1/3
5. VIII LO – ul. Cegielskiego 1
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Laboratorium komputerowe