Zarządzanie menedżerskie w praktyce
Zarządzanie menedżerskie w praktyce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra menadżerska, w tym właściciele MŚP, pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych, pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z sektora MŚP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji24-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania zespołem pracowników. Uczestnicy szkolenia poznają różne style kierowania zespołem, dowiedzą się jak wyznaczać cele i przekazywać je zespołowi, nauczą się udzielania informacji zwrotnej, rozpoznawania czynników motywujących i demotywujących pracownika oraz dostosowywania swojego stylu zarządzania do potrzeb zespołu. Ponadto, uczestnicy szkolenia będą zdolni do diagnozowania i stosowania stopni delegowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Po ukończeniu usługi uczestnik: wie jak budować swój autorytet poprzez różne style kierowania zespołem; zna sposoby jak prawidłowo wyznaczyć cel i przekazać go zespołowi oraz wie jakie są różnice między celami a zadaniami; wie jak udzielać informacji zwrotnej, czyli feedbacku, w sposób efektywny i rozwijający pracownika, uwzględniając metody takie jak metoda SZEPT; zna czynniki motywujące i demotywujące pracownika; wie jak dopasować swój styl zarządzania do sytuacji, rozpoznając różne style takie jak dyrektywny, towarzyski, liberalny i konsultacyjny; wie jak rozpoznawać metaprogram kierunku motywacji pracownika i dostosowywać skuteczną komunikację w zarządzaniu, uwzględniając metaprogram "od" i "ku"; odróżnia jakie są rodzaje motywowania pracowników, kiedy i który rodzaj motywacji stosować, uwzględniając różne sytuacje; wie jak diagnozować i stosować stopnie delegowania zadań przez przełożonego; wie jak stosować poziomy delegowania w zależności od poziomu dojrzałości pracownika (zespołu) i jakie są korzyści wynikające z delegowania zadań.Umiejętności: Po ukończeniu usługi uczestnik: umie wyznaczać cele i przekazywać je zespołowi, stosując zarządzanie przez cele; potrafi budować autorytet wobec zespołu, stosując różne style kierowania; umie udzielać informacji zwrotnej pracownikom, aby pomóc im w rozwoju; potrafi dopasowywać własny styl zarządzania w zależności od sytuacji; znajduje sposoby motywowania pracowników, stosując motywację negatywną lub pozytywną; umie rozpoznawać rodzaj motywacji pracownika w procesie zarządzania. Kompetencje społeczne: Po ukończeniu usługi uczestnik: zarządza przez cele - czyli określa kierunki działań zespołu poprzez wyznaczanie i przekazywanie celów oraz ich realizację poprzez delegowanie zadań i monitorowanie postępów; wykorzystuje różne style kierowania zespołem i umiejętnie dopasowuje odpowiedni styl do sytuacji oraz stopnia dojrzałości zespołu i pracownika. | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy na zakończenie szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Zarządzanie przez cele – czyli w jakim kierunku prowadzić zespół
a.Jak prawidłowo wyznaczyć cel
b.Jak prawidłowo przekazać cel zespołowi
c.Cele a zadania
2.Style kierowania zespołem – czyli jak budować swój autorytet
a.Dyrektywny
b.Konsultacyjny
c.Delegujący
d.Towarzyski
e.Który styl jest najlepszy i na jakiej podstawie decydować, którym stylem należy się posłużyć
f.Stopień dojrzałości zespołu i pracownika
3.Udzielanie informacji zwrotnej – feedback – czyli rozwój pracownika bez zniechęcania
a.Rodzaje informacji zwrotnej
b.Metoda SZEPT - czyli model efektywnego udzielania pozytywnej lub negatywnej informacji zwrotnej z uwzględnieniem kierunku motywacji pracownika
c.Atuty i rezerwy w informacji zwrotnej - czyli sposób ich przedstawienia oraz zachowanie odpowiednich proporcji
4.Czynniki motywujące i demotywujące pracownika
a.Kiedy motywujemy a kiedy demotywujemy pracownika
b.Co motywuje pracowników
5.Dopasowanie własnego stylu zarządzania
a.Styl dyrektywny
b.Styl towarzyski
c.Styl liberalny
d.Styl konsultacyjny
6.Rozpoznanie metaprogramu kierunku motywacji pracownika i dostosowanie skutecznej komunikacji w zarządzaniu
a.Metaprogram „od”
b.Metaprogram „ku”
7.Rodzaje motywowania pracowników
a.Motywacja negatywna
b.Motywacja pozytywna
c.Kiedy i który motywacji rodzaj stosować
8.Rozpoznanie rodzaju motywacji pracownika w procesie zarządzania
a.Motywacja wewnętrzna
b.Motywacja zewnętrzna
c.Demotywacja – podstawowe przyczyny
9.Diagnoza i stosowanie stopni delegowania zadań przez przełożonego
a.Co muszę delegować
b.Co powinienem delegować
c.Co mogę delegować
d.Co powinienem wykonać sam
e.Co muszę wykonać sam
10.Stosowanie poziomów delegowania w zależności od poziomu dojrzałości pracownika (zespołu)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wstęp i wprowadzenie do szkolenia - zapoznanie z tematyką oraz z oczekiwaniami uczestników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Zarządzanie przez cele – czyli w jakim kierunku prowadzić zespół | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Style kierowania zespołem – czyli jak budować swój autorytet | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Udzielanie informacji zwrotnej – feedback – czyli rozwój pracownika bez zniechęcania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Czynniki motywujące i demotywujące pracownika | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Dopasowanie własnego stylu zarządzania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Podsumowanie zagadnień omawianych na szkoleniu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Przypomnienie najważniejszych tematów omawianych pierwszego dnia szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Rozpoznanie metaprogramu kierunku motywacji pracownika i dostosowanie skutecznej komunikacji w zarządzaniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Rodzaje motywowania pracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Rozpoznanie rodzaju motywacji pracownika w procesie zarządzania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Diagnoza i stosowanie stopni delegowania zadań przez przełożonego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Stosowanie poziomów delegowania w zależności od poziomu dojrzałości pracownika (zespołu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Podsumowanie szkolenia - refleksje uczestników dotyczące najważniejszych kwestii merytorycznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 190,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 406,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto261,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto212,91 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowego wykonania ćwiczeń dydaktycznych - wpływających na zmianę ich postawy, wiedzy i umiejętności .
Warunki uczestnictwa
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
- W przypadku zajęć trwających jednego dnia dłużej niż 4h przewidziana jest przynajmniej jedna przerwa trwająca 15 minut.
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz kupon rabatowy upoważniającą do 10% zniżki na kolejne szkolenia stacjonarne i online realizowane przez Vr Training.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi