BILATERALNA INTEGRACJA – PROGRAM TERAPEUTYCZNY
BILATERALNA INTEGRACJA – PROGRAM TERAPEUTYCZNY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udział w szkoleniu zapraszamy:
nauczycieli
terapeutów metody SI, Tomatisa, Johansena itp.
pedagogów i pedagogów specjalnych
logopedów i neurologopedów
psychologów pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi
fizjoterapeutów
terapeutów metody SI, Tomatisa, Johansena itp. - Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie z występującymi symptomami idiagnostyką bilateralnej integracji, programem ćwiczeń i zajęciami praktycznymi.
Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą posiadać wiedzę na temat symptomów zaburzeń bilateralnej integracji, ich etiologii. Będą umieli połączyć zaburzenia funkcji motorycznych z zaburzeniami funkcji poznawczych. Każdy uczestnik po zakończeniu kursu będzie umiał przeprowadzić diagnozę zaburzeń bilateralnej integracji oraz ułożyć i poprowadzić program.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia zna symptomy problemów bilateralnej integracji | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi opisać symptomy problemów bilateralnej integracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Absolwent szkolenia potrafi przeprowadzić diagnozę stosowaną w koncepcji Bilateralnej Integracji. | Kryteria weryfikacji absolwent przeprowadza diagnozę stosowaną w koncepcji bilateralnej integracji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Na podstawie przeprowadzonej diagnozy umie ułożyć indywidualny program terapii dostosowany do potrzeb i problemów pacjenta/dziecka. | Kryteria weryfikacji Na podstawie przeprowadzonej diagnozy układa indywidualny program terapii dostosowany do potrzeb i problemów pacjenta/dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program szkolenia:
Podstawy neurologiczne
Czym są zaburzenia bilateralnej integracji
Etiologia
Diagnoza – zapoznanie z występującymi objawami i ich diagnostyką
Zajęcia praktyczne , ćwiczenia technik bilateralnej integracji i układanie programu terapii
Postępowanie terapeutyczne:
a) w domu,
b) w szkole,
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Podstawy neurologiczne bilateralnej integracji - | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Czym są zaburzenia bilateralnej integracji - Etiologia - Diagnoza – występującymi objawami i ich diagnostyką | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zajęcia praktyczne , ćwiczenia technik bilateralnej integracji | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 układanie programu terapii | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 układanie programu terapii | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Postępowanie terapeutyczne w domu i w szkole | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 800,00 PLN
- Koszt usługi netto2 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto116,67 PLN
- Koszt godziny netto116,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Rychetsky
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy dostają skrypt z zajęć
Informacje dodatkowe
Formularz zgłoszeniowy można wypełnić na stronie www.fundacjaincorpore.pl (w razie problemów prosimy o kontakt mailowy info@fundacjaincorpore.pl)
Uczestnicy dostaną materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy powinni posiadać sprzęt z dostępem do internetu. Teoretyczna część szkolenia odbywa się na platformie clickeeting.
Adres
Adres
ul. Bażantów 2
40-668 Katowice
woj. śląskie
Szkolenie odbędzie się w Personalnym Centrum Rozwoju In Corpore, ul. Bażantów 2, Katowice
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi