Magic Wadowice: Kurs Języka Angielskiego na poziomie B1. Nowoczesne kompetencje w subregionie Tarnobrzeskim. Usługa numer 2213408.
Magic Wadowice: Kurs Języka Angielskiego na poziomie B1. Nowoczesne kompetencje w subregionie Tarnobrzeskim. Usługa numer 2213408.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektu Marr - Nowoczesne kompetencje w subregionie Tarnobrzeskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie B1. Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności językowych na poziomie B1 umożliwiających niezaburzoną i poprawną komunikację w codziennych czynnościach życiowych w przerobionych tematach na poziomie B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi wyrazić opinie oraz poprowadzić dyskusję na zagadnienia przerobione w podanej tematyce | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie opanowania słownictwa oraz dyskusja na wybrane tematy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 40 godzin lekcyjnych. Zajęcia sa prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywa się raz w tygodniu w sesjach po 60 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min lub 120min. Kurs ma na celu poprawienie płyności językowej oraz poszerzenie słownictwa w wybranym zakresie tematycznym na poziomie B1.
1*90min |
Food: fuel or pleasure? |
Kursant potrafi opowiedzieć o swoich nawykach żywieniowych oraz jedzeniu i sposobie jego przygotowania. |
|
1*90min |
Present simple and continuous action and non-action verbs. |
Kursant rozróżnia i używa czasowników statycznych we właściwym kontekście oraz czasie gramatycznym. |
|
1*90min |
Past tenses: Past Simple, Past continuous, Past Perfect. |
Kursant potrafi opowiedzieć dłuższą historię, w spójny sposób używając podstawowych czasów przeszłych oraz określeń czasowych porządkujących wypowiedź. |
|
1*90 min |
When you hear the final whistle – sport vocabulary. |
Kursant potrafi używać słownictwa związanego ze sportem do relacjonowania wydarzeń sportowych, w których uczestniczył. |
|
1*90 min |
We are family. Family vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o stosunkach rodzinnych oraz relacjach, które łączą ich z innymi członkami rodziny. |
|
1*90min |
Future tenses: Future Simple, to be going to, and present continuous for future arrangements |
Kursant potrafi użyć podstawowych czasów przyszłych by opowiedzieć o zmianach jakie mogą mieć miejsce w przyszłości. |
|
1*90min |
Personality types. |
Kursant potrafi nazwać cechy osobowości ludzi, których zna oraz opisać ich uwarunkowania. |
|
1*90min |
Social English – Introductions. |
Kursant nabywa umiejętności przedstawiania osób trzecich innym uczestnikom spotkania w sytuacjach formalnych i nieformalnych. |
|
1*90min |
Revision Unit 1. |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 1. |
1*90min |
Katching – money Vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o procesach finansowych oraz własnych doświadczeniach związanych z zakupem, sprzedażą i innymi operacjami finansowymi. |
|
1*90min |
Present Perfect vs Past simple. |
Kursant potrafi opowiedzieć o własnych doświadczeniach życiowych związanych z operacjami finansowymi oraz szczegółach ich dotyczących. |
|
1*90min |
Present Perfect Continuous. |
Kurant potrafi opowiedzieć o umiejętnościach jakie nabywa, oraz od jak dawna się ich uczy. |
|
1*90min |
Strong adjectives –vocabulary. |
Kursant potrafi opisać silne wrażenia jakich doświadczył, oraz potrafi wskazać ich przyczynę. |
|
1*90min |
Comparatives and superlatives. |
Kursant potrafi porównać różne środki lokomocji oraz warunki podróży. Potrafi wyjaśnić dlaczego coś odpowiada mu bardziej. |
|
1*90min |
Transport and travel vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o środkach lokomocji oraz wyjaśnić dlaczego są dogodne lub też nie. |
|
1*90min |
Social English: In the office. |
Kursant potrafi poprosić o pomoc lub przysługę. Umie odmówić lub przystać na propozycję. |
|
1*90min |
Revision Unit 2. |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 2. |
1*90min |
Modern manners – Must/have to/ should/ shouldn’t. |
Kursant umie powiedzieć co należy zrobić w różnych sytuacjach w miejscach publicznych. Potrafi wyjaśnić co jest dozwolone lub niedozwolone, stosowne lub niestosowne w różnych sytuacjach społecznych. |
|
1*90min |
Modal verbs: May/might/can’t for speculation. |
Kursant umie użyć czasowników modalnych by określić stopień prawdopodobieństwa danej sytuacji. |
|
1*90min |
Describing appearance. |
Kursant umie opisać ze szczegółami wygląd zewnętrzny osób, które widzi. |
|
1*90min |
Can/could/ be able to –ability and possibility |
Kursant potrafi opowiedzieć o swoich umiejętnościach/ przeszłych/ teraźniejszych oraz takich, które chciałby nabyć przy użyciu czasowników „can, could” oraz struktury ” be able to” |
|
1*90min |
Social English: Renting a flat. |
Kurant potrafi wynająć mieszkanie oraz zapytać o szczegóły związane z wynajmem. |
|
1*90min |
Revision Unit 3. |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 3. |
1*90min |
School vocabulary. |
Kursant potrafi opowiedzieć o szkole oraz o swoich przeżyciach szkolnych. |
|
1*90min |
First conditional and future tense clauses: when, as soon as, etc,… |
Kursant potrafi postawić warunki oraz uzależnić ich spełnienie od zewnętrznych okoliczności. |
|
1*90min |
Second conditional. |
Kursant używa drugiego okresu warunkowego do opisu hipotetycznych sytuacji oraz reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. |
|
1*90min |
Houses – vocabulary. |
Kursant potrafi opisać różne rodzaje zakwaterowania I bytowania, również w kontekście własnych doświadczeń. |
|
1*90min |
Usually and used to. |
Kursant potrafi wykorzystać wyrażenia „ usually and used to” by mówić o swoich bieżących I przeszłych nawykach I przyzwyczajeniach. |
|
1*90min |
Friendship. |
Kurant potrafi opowiedzieć o szczegółach oraz przebiegu znajomości ze swoimi przyjaciółmi I znajomymi. |
|
1*90min |
Social English: Making Suggestions. |
Kursant potrafi przedstawić sugestie. Odrzucić lub zaakceptować propozycję innych osób. |
|
1*90min |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. |
Test Unit 4 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 język angielski | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Orzeł
15 lat
magisterskie
15 lat
Katarzyna Bednarczyk
8 lat
magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
8 lat
Jadwiga Lysko
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3. Wyrażenie zgody na video rejestrację usługi.
4. Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
W razie zapytań lub wątpliwości dalsze informacje dostępne w sekretariacie szkoły pod numerem:
33 873 20 85 lub 510 771 180.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WEBINARU ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
OdpowiedzPrzekaż dalej |