Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business)
Master of Business Administration (Partner kierunku: EY Academy of Business)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Master of Business Administration to intensywny program dla menedżerów wszystkich branż, którzy potrzebują ukierunkowania wiedzy z szeroko pojętego zarządzania i skonfrontowania doświadczeń z najnowszymi trendami w biznesie. Adresowane są do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi440
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie przez uczestnika wiedzy m.in. z zakresu zarządzania finansów i rachunkowości, prawa cywilnego i handlowego oraz marketingu, a także uzyskanie umiejętności m.in. zarządzania pracownikami, projektami i wdrażania zmian w organizacji oraz podnoszenia jakości pracy. Celem studiów jest też zdobycie kompetencji pozwalających na odpowiedzialne przygotowanie się do pracy oraz samorozwoju osobistego. Szerzej cele opisane zostały w "Efektach uczenia się".Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE WIEDZY:Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego Posiada zaawansowaną wiedzę o finansach rachunkowości Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Zna prawo cywilne i handlowe Posiada wiedzę na temat zarządzania jakością, zarządzania projektami i relacjami z klientami Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania sprzedażą | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE UMIEJETNOŚCIPotrafi zarządzać strategicznie i operacyjne organizacją Potrafili skutecznie zarządzać pracownikami, wykorzystuje wiedzę z zakresu nowoczesnego HR Potrafi wykorzystywać wiedzę z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości Potrafi sprawnie zarządzać projektami i wdrażać zmiany w organizacji | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCHMa świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; dokonuje oceny własnych kompetencji i doskonali swoje umiejętności Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i realizuje powierzone zadania Ma świadomość konieczności prowadzenia zindywidualizowanych działań w stosunku do pracowników Jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
Liczba godzin |
Liczba punktów ECTS |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. |
Moduł: Analiza i zarządzanie strategiczne Zarządzanie strategiczne Wdrażanie i monitorowanie wdrażania strategii Analiza determinant otoczenia biznesowego Zarządzanie operacyjne, biznes plan Oczekiwania Rady Nadzorczej w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i systemu kontroli wewnętrznej – regulacje i praktyki rynkowe Zarządzanie ryzykiem Zasady działalności przedsiębiorców – odpowiedzialność członków zarządu Pomoc publiczna dla przedsiębiorców Restrukturyzacja przedsiębiorstw Ekonomia menedżerska |
4 2 2 2 4 2 4 4 4 4 |
- 2 2 2 - 6 - - - 4 |
0,5 0,5 0,5 0,5 1 2 0,5 0,5 1 2 |
11. 12. 13. 14.
16. 19. 20. |
Moduł: Finanse i rachunkowość Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami Analiza finansowa - konstrukcja, interpretacje, wady i zalety podstawowych wskaźników Porównanie źródeł finansowania firmy – wady, zalety, koszty Rachunkowość kreatywna, czyli na co zwracać uwagę czytając sprawozdania finansowe Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie Ocena projektów inwestycyjnych Zarządzanie ryzykiem finansowym Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie– case study Projekt wdrożeniowy: Finanse i rachunkowość |
2 2 4 4 2 8 2 2 2 - |
2 2 4 - 2 8 2 2 2 53 |
1 1 2 1 1 2 1 1 1 6 |
21. 22. |
Moduł: Prawo cywilne i handlowe Prawo cywilne Prawo handlowe |
8 4 |
- 4 |
1 1 |
23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. |
Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi Strategie zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie rozwojem pracowników organizacji Human Performance Improvement Psychologia zespołu pracowniczego Style coachingowe w zarządzaniu Psychologiczne aspekty zarządzania kompleksowością biznesu Przywództwo Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie zasobami ludzkimi |
6 4 2 - |
2 4 52 |
1 1 1 1 1 1 1 6 |
31. 32. 33. 34. 35. 36. |
Moduł: Zarządzanie jakością, projektami i relacjami Zarządzanie innowacjami Zarządzanie projektami Zarządzanie zmianą w organizacji Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji Zarządzanie procesami w organizacji Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie jakością, zarządzanie projektami |
4 3 3 2 4 - |
4 3 3 2 4 53 |
1 1 1 1 2 6 |
37. 38. 39. 40. 41. 42. |
Moduł: Marketing i zarządzanie sprzedażą Strategie zarządzania marketingiem Analiza rynku, marketing Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem Public Relations, komunikacja w sytuacji kryzysowej Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie marketingiem, standardy sprzedaży |
2 2 2 2 2 - |
2 6 2 2 4 52 |
1 1 1 1 1 6 |
43. |
Wizyta studyjna |
- |
8 |
1 |
Razem: |
120 |
320 |
65 |
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 3 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Spotkanie organizacyjne. Ekonomia menedżerska | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Zarządzanie strategiczne. Analiza determinant otoczenia biznesowego | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Zarządzanie innowacjami | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Zarządzanie projektami | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Prawo cywilne | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Egzamin zaliczający semestr I | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto14 401,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto14 401,20 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,73 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,73 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Grzegorz Kądzielawski
Michał Błeszyński
Od 2008 pracuje jako trener w EY Academy of Business, gdzie specjalizuje się w tematyce Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej rachunkowości zarządczej oraz w audycie wewnętrznym.
Prowadził szkolenia zamknięte m.in. dla:
TRW Polska,
Sephora Polska,
PZL Mielec,
Piotr i Paweł,
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego,
Bank Gospodarstwa Krajowego,
PZU.
dr Marta Czerwiec
Dariusz Wylon
Od 2011 roku, jako CCO (Chief Communications Officer), wdraża praktyki Agile i Management 3.0 w Selleo jednej z najbardziej innowacyjnie zarządzanych firm informatycznych w Europie, oraz, jako Senior Consultant / Executive Coach w Simitri International oraz Marshall Goldsmith Certified Executive Coach, prowadzi coaching i szkolenia dla międzynarodowych korporacji takich jak Cisco, Unilever czy Credit Swiss.
mniej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materialy z wytypowanych zajęc po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminow semstralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
220 godzin zajęć + 220 godzin cztery projekty wdrożeniowe + wizyta studyjna
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Pozostali prowadzący zajęcia:
dr Patryk Kuzior, dr Tomasz Sadowski, mgr Rafał Kochan, dr Witold Gradoń , dr Edyta Nowak-Żółty, dr Anna Syrek-Kosowska, dr Krystian Dudek.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe