Psychotraumatologia z elementami suicydologii - studia podyplomowe prowadzone w modelu RealTime Online
Psychotraumatologia z elementami suicydologii - studia podyplomowe prowadzone w modelu RealTime Online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana również dla:
-Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
-Uczestników Projektu Nowy start w Małopolsce z EURESem.
-Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój
Studia podyplomowe z psychotraumatologii są skierowane do specjalistów różnych dziedzin, którzy chcą zdobyć zaawansowaną wiedzę i umiejętności w zakresie pracy z osobami doświadczającymi traumy psychicznej.
Studia te są dedykowane osobom, które chcą zdobyć wiedzę na temat mechanizmów powstawania traumy, jej objawów, skutków oraz skutecznych metod interwencji i terapii. Ukończenie programu pozwala na profesjonalne wsparcie osób dotkniętych traumą i podniesienie jakości świadczonych usług w różnych obszarach zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników72
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi285
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym studiów podyplomowych "Psychotraumatologia z elementami suicydologii" jest wszechstronne przygotowanie specjalistów do pracy z osobami doświadczającymi traumy psychicznej oraz zagrożonymi zachowaniami suicydalnymi.Celem programu jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do skutecznego wsparcia osób doświadczających traumy oraz zapobiegania zachowaniom samobójczym, podnosząc tym samym jakość świadczonej pomocy psychologicznej i terapeutycznej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Słuchacz: - zna i rozumie elementy surdopsychologii - zna i rozumie elementy tyflopsychologii - zna i rozumie medyczne aspekty edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną - zna i rozumie psychologiczne aspekty edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną - posiada poszerzoną wiedzę z zakresu psychologii osobowości - zna zróżnicowane sposoby udzielania pomocy psychologicznej - posiada wiedzę z zakresu diagnozy psychologicznej - posiada wiedzę dotyczącą zdrowia psychicznego i psychoprofilaktyki | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCISłuchacz: - potrafi analizować elementy surdopsychologii i określać jej miejsce w psychologii klinicznej - potrafi analizować elementy tyflopsychologii i określać jej miejsce w psychologii klinicznej - potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu pogłębionego analizowania i interpretowania szerokiego spectrum problemów rozwojowych, zawodowych, edukacyjno-wychowawczych oraz terapeutyczno-opiekuńczych - potrafi zastosować nabytą wiedzę w działaniach praktycznych służących pomocy psychologicznej człowiekowi - posiada praktyczne umiejętności w zakresie prowadzenia badania diagnostycznego | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNESłuchacz: - jest gotów do autorefleksji nad własnym rozwojem zawodowym | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów podyplomowych "Psychotraumatologia z elementami suicydologii" ma na celu przygotowanie specjalistów do pracy z osobami doświadczającymi traumy psychicznej oraz zagrożonymi zachowaniami suicydalnymi.
Program ten jest przeznaczony dla psychologów, psychoterapeutów, psychiatrów, pracowników socjalnych, pedagogów oraz innych specjalistów pracujących w obszarze zdrowia psychicznego i pomocy społecznej. Ukończenie studiów umożliwia profesjonalne wsparcie osób dotkniętych traumą oraz skuteczne przeciwdziałanie zachowaniom suicydalnym, podnosząc jakość świadczonej pomocy psychologicznej.
Psychotraumatologia z elementami suicydologii to studia niestacjonarne, w pełni interaktywne RealTime Online.
Czas trwania: 2 semestry
Opłaty:
• 85 zł opłata rekrutacyjna
• 5950 zł czesne (płatne w 10 ratach po 595 zł/mc)
Harmonogram na semestr letni 2025r. będzie udostępniony przed rozpoczęciem nowego semestru – na przełomie styczeń/luty 2025r.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Kod | ECTS | wykład | projekt | ćwiczenia | Forma zaliczenia |
Semestr 1 | |||||||
1 | Interwencja kryzysowa | PCL_2_001a.100 | 3 | 15 | Z/E | ||
2 | Neuropsychologia | PCL_2_002a.100 | 9 | 30 | 15 | E | |
3 | Trauma i dysocjacja | PSY_2_029a.100 | 6 | 30 | 30 | Z/E | |
4 | Wprowadzenie do studiów | GEN_2_024a.100 | 1 | 9 | 21 | Z | |
Łącznie: | 19 | 84 | 21 | 45 | |||
Semestr 2 | |||||||
1 | Pomoc psychologiczna | PSY_1_007a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | |
2 | Psychologia kliniczna | PSY_1_009a.100 | 6 | 15 | 15 | E | |
3 | Suicydalność | PSY_2_032a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | |
4 | Wybrane narzędzia diagnostyczne i metody pomiaru traumy | PSY_2_030a.100 | 9 | 15 | 15 | 15 | Z/E |
Łącznie: | 27 | 60 | 15 | 60 | |||
Łącznie w planie: | 46 | 144 | 36 | 105 | |||
Łączna suma godzin: | 285 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 47 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 47 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 47 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 47 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 47 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 47 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 47 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 47 Interwencja kryzysowa | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 47 Neuropsychologia | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 47 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 47 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 47 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 47 Projekt | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 47 Projekt | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 47 Projekt | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 47 Trauma i dysocjacja | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto20,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto20,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
prof. WSB-NLU dr Maria Sidor
Autorka wniosków projektowych, współautorka ekspertyzy dla projektu SyNAT, członek zespołu audytowego systemów informatycznych UJ. Organizator konferencji naukowych, redaktor publikacji naukowych.
mgr inż. Wojciech Bobak
Swoją pracę skupia na pasji oraz ciągłym rozwoju, podczas zajęć akademickich stosuje się do motto „Dobry nauczyciel uczy, świetny nauczyciel inspiruje” tym samym zdobywając uznanie wśród swoich podopiecznych.
Mgr Maja Pisarek
Słynę z nietuzinkowych wystąpień oraz niestandardowych rozwiązań.
Jestem właścicielką Poradni Okay psycholodzy i terapeuci która od 5 lat prężnie rozwija się na polskim rynku.
Aktualnie rozwijam od podstaw markę Okay Szkolenia i biznes, która będzie wspierać świadomych pracodawców.
Jestem ceniona za autentyczność, konkretność i spójność.
Cierpliwość i umiejętności wdrażania niestandardowych rozwiązań skutecznie przetrenowałam w ciągu niemal 10 lat pracy w edukacji.
Kilkunastoletnie doświadczenie terapeutyczne zbudowało ogromny zasób doświadczenia, szczególnie w dziedzinie pracy z traumą i silnym stresem.
Współpracuję z wysoko wyspecjalizowanym zespołem, który uzupełnia się w wielu dziedzinach pomagania i tworzenia.
dr Adrianna Othmani
Ukończyła z wyróżnieniem Wyższą Szkołę Biznesu – National Louis University w Chicago z siedzibą w Nowym Sączu oraz Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu przy współpracy ze spółką CARGO w Jaworznie, jak również Akademię Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi.
Specjalizant Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie - psychologia kliniczna - neuropsychologia IV rok specjalizacji.
Stopień doktora nauk medycznych i nauk o zdrowiu nadany przez Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dr Ewelina Sobocha
Mgr Paulina Przystańska
Dyplomowany psycholog transportu-diagnosta
Profi Biznes Group Sp.zo.o.w Szczecinie-certyfikowanyCoachInternationalCoach Federation(poziom Professional Certified Coach PCC);
członek ICF Global i ICF Polska
Szkoła Psychoterapii Poznawczo-BehawioralnejUniwersytetu SWPS
Dyplomowany terapeuta
Wyższa Szkoła Nauk Społecznych z siedzibą w Lublinie
Dyplomowany doradca zawodowyz przygotowaniem pedagogicznym
Laboratorium Arkanów Biznesu w Katowicach
SzkołaTrenerów Biznesu LAB
Certyfikowanytrener biznesu
SWPS Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu
Magisterpsychologii
członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Doświadczenie zawodowe:
Stanowisko: psycholog-terapeuta, coach PCC, trener, doradca zawodowy, wykładowca
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zawarto umowę z:
- WUP w Krakowie w ramach projektu Nowy start w Małopolsce z EURESem.
-WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
-WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój
Harmonogram na semestr letni 2025r. będzie udostępniony przed rozpoczęciem nowego semestru – na przełomie styczeń/luty 2025r.
Sposób realizacji zajęć:
Prowadzimy najbardziej innowacyjne studia w Polsce w modelu RealTime Online. To w pełni interaktywne zajęcia, które pozwalają na korzystanie z zajęć w ramach platformy Cloud Academy™. To platforma stworzona bezpośrednio przez Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University.
Jedna godzina zajęć trwa 45 minut.
Zajęcia odbywają się modelu RealTime Online w trzech formach zjazdów:
Wykładowy - odbywa się na terenie Uczelni w Nowym Sączu (dodatkowo jest transmitowany za pośrednictwem platformy Cloud Academy™ w czasie rzeczywistym oraz zostaje dla Państwa zarchiwizowany dlatego istnieje możliwość odtworzenia każdego wykładu jako nagranie archiwalne w dogodnym dla Państwa czasie).
Ćwiczeniowy - odbywa się na platformie Cloud Academy™ - uczestnictwo w nim jest obowiązkowe dla wszystkich studentów;
Zaliczeniowy - odbywa się na platformie Cloud Academy™ w wyznaczonym przez wykładowcę terminie.
Czesne za cały tok studiów wynosi 5950 zł.
Opłata rekrutacyjna dodatkowo płatna na etapie rekrutacji w wys. 85,00 zł
Wariant ratalny - rozłożenie kosztów na 10 wygodnych rat po 595 zł/m-c.
Dodatkowe soby prowadzące usługę:
prof. WSB-NLU dr Jerzy Choroszczak
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, (ukończone kierunki: zarządzanie i marketing oraz prawo.) Od 1999 r. pracownik Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University najpierw jako asystent, a od 2009 r. jako adiunkt. Prorektor ds. studenckich WSB-NLU w latach 2009-2013. Prodziekan kierunku Zarządzanie w latach 2017-2018. Od maja 2018r. Dziekan Wydziału Nauk Społecznych i Informatyki. Autor i współautor kilkunastu pozycji naukowych dotyczących zmian organizacyjnych, pomocy publicznej, prawa ochrony konkurencji i konsumentów oraz zarządzania strategicznego. Uczestnik projektów badawczych dotyczących pomocy publicznej, w tym projektu KBN. Pracę naukowo-dydaktyczną prowadzoną w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University łączy z działalnościa consultingową i szkoleniową. Przeprowadził szkolenia między innymi dla Polskiej Fundacji Kadr i Promocji, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, firm doradczych IMC Consulting i Comper. Członek kapituły Nowosądecka Marka Turystyczna oraz Rady Partnerów Stowarzyszenia "Partnerstwo na rzecz świadczenia usług dla inwestorów pozyskujacych kadry". Swoje zainteresowania naukowe koncentruje przede wszystkim wokół aspektów dotyczących prawa pomocy publicznej, ochrony konkurencji na rynku unijnym i zarządzania strategicznego.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja standardowa na pierwszy rok studiów w WSB-NLU składa się z następujących etapów:
1. Rejestracja na studia odbywa się poprzez portal rekrutacyjny znajdujący się na naszej stronie WSB-NLU - kafelek ZAPISZ SIĘ ONLINE
2. W pierwszym kroku należy założyć konto na portalu rekrutacyjnym - rejestracja konta - załóż konto.
3. Po zalogowaniu do portalu:
✔ Wypełnij podanie rekrutacyjne z danymi ( "Moje dane" z lewej strony)
✔ Wybierz kierunek ("Rekrutacja" z lewej strony)
✔ Postępuj zgodnie z pięcioma krokami, złóż podanie.
WAŻNE: Pamiętaj o uzupełnieniu pola "dodatkowe informację" wpisując uwagę: BUR
✔ Załącz dokumenty ( "Wymagane dokumenty" z lewej strony)
✔ Na bieżąco śledź status swojej aplikacji ("Moje aplikacje" z lewej strony)
📌 Jeżeli wszystkie dokumenty rekrutacyjne zostaną pozytywnie zweryfikowane, otrzymasz komunikat o dołączeniu do Społeczności Akademickiej WSB-NLU i zakończeniu procedury rekrutacyjnej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dla zapewnienia optymalnej jakości transmisji oraz konferencji w systemie CloudA™ prosimy o sprawdzenie minimalnych wymagań dotyczących Państwa sprzętu, oraz połączenia Internetowego.
Zalecamy korzystanie z komputerów wyposażonych w system Windows 10 lub nowszy wraz z zainstalowaną przeglądarką Google Chrome (możliwie aktualna wersja, wersję możemy sprawdzić w menu przeglądarki w zakładce „pomoc” oraz zaktualizować w razie potrzeby).
Komputer minimum średniej klasy (procesor i3 5 generacji, 8 GB pamięci RAM) specyfikację sprzętu można sprawdzić klikając na menu start prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierając opcję "System". W przypadku komputerów klasy PC zestaw do komunikacji cyfrowej jak: mikrofon, głośniki, kamera (w przypadku laptopów w większości są one zainstalowane przez producenta).
Stabilne połączenie Internetowe o przepustowość 5Mb/s pobierania/wysyłania, które Państwo mogą sprawdzić pod adresem https://www.speedtest.net/. Należy jednak pamiętać, że łącza typu Internet radiowy oraz LTE bywają mało stabilne, co może w skutkach powodować chwilowe przerwy w dostępie do świadczonych przez CloudA™ usług.
Przed rozpoczęciem wykładów warto sprawdzić czy Państwa lokalizacja pozwala na korzystanie z platformy Teams oraz protokołu RTMP/RTMPS, problematyczne lokalizacje to przykładowo: Chiny, Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie, niektóre państwa Afryki.
Student zobowiązany jest do posiadania kamery internetowej umożliwiającej uczestnictwo w zajęciach. W wykładach można również uczestniczyć korzystając z urządzeń mobilnych z zainstalowanym systemem Android oraz IOS