MS 700 ZARZĄDZANIE MICROSOFT TEAMS
MS 700 ZARZĄDZANIE MICROSOFT TEAMS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT, spełniających poniższe wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (materiały w języku angielskim, szkolenie w języku polskim)
- biegła znajomość podstawowych zagadnień związanych z Microsoft 365
- biegła znajomość ogólnych praktyk IT, w tym stosowania PowerShell.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie kompetencji z zakresu MS 700 ZARZĄDZANIA MICROSOFT TEAMS, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie wdrażał zarządzania, bezpieczeństwa i zgodności dla zespołów Microsoft oraz przygotowuje środowiska w firmie pod wdrożenie Microsoft Teams.Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wie, jak poszczególne komponenty ze sobą współpracują w Microsoft Teamswdrożać zarządzanie, bezpieczeństwo i zgodności dla zespołów Microsoft; przygotowywać środowiska w firmie pod wdrożenie Microsoft Teams | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie umiejętności: wdrażania i zarządzania zespołami wsposobach zarządzania współpracą w Microsoft Teams; stosowania technik zarządzania i rozwiązywania problemów z komunikacją w Microsoft Teams | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu. | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
OMÓWIENIE MICROSOFT TEAMS - zajęcia teoretyczne (wykład)
- przegląd Microsoft Teams
- przegląd bezpieczeństwa i zgodności w Microsoft Teams
- przegląd zarządzania Microsoft Teams
WDRAŻANIE ZARZĄDZANIA, BEZPIECZEŃSTWA I ZGODNOŚCI Z MICROSOFT TEAMS - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- wdrożenie zarządzania i zarządzania cyklem życia dla zespołów Microsoft
- wdrażanie zabezpieczeń dla zespołów Microsoft
- wdrażanie zgodności dla zespołów Microsoft
PRZYGOTOWANIE ŚRODOWISKA DO WDROŻENIA MICROSOFT TEAMS - zajęcia teoretyczne (wykład)
- aktualizacja programu Skype for Business do Microsoft Teams
- planowanie i konfiguracja ustawień sieciowych dla Microsoft Teams
- wdrażanie punktów końcowych Microsoft Teams i zarządzanie nimi
WDROŻENIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- tworzenie i zarządzanie zespołami
- zarządzanie członkostwem
- zarządzanie dostępem dla użytkowników z zewnątrz organizacji
ZARZĄDZANIE WSPÓŁPRACĄ W MICROSOFT TEAMS - zajęcia teoretyczne (wykład)
- zarządzanie czatem i wymianą doświadczeń
- zarządzanie ustawieniami w aplikacji Teams
ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W MICROSOFT TEAMS - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- zarządzanie wydarzeniami na żywo i wymianą doświadczeń
- zarządzanie numerami telefonów
- zarządzanie systemem telefonicznym dla Microsoft Teams
- rozwiązywanie problemów z dźwiękiem, video i innych spotykanych przez uczestników
Godzinowy harmonogram usługi ma charakter orientacyjny - trener, w zależności od potrzeb uczestników, może zmienić długość poszczególnych modułów (przy zachowaniu łącznego wymiaru 24 godz. lekcyjnych). Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 800,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 090,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto128,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (e-podręcznik na platformie Skillpipe, do którego dostęp zostanie udostępniony na adres e-mial uczestnika)
- dostęp do środowiska wirtualnego (GoDeploy), wysyłany na adres e-mail uczestnika
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową www.acsdagma.com.pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
Informacje organizacyjne:
- Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
- W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
- Szkolenie nie zawiera egzaminu.
- Uczestnik otrzyma zaświadczenie ACS o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez Autoryzowane Centrum Szkoleniowe DAGMA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKITECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z aktualnym systemem operacyjnym Microsoft Windows lub macOS; aktualna wersja przeglądarki internetowej, zgodnej z HTML5 (Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge); mikrofon. Opcjonalnie: minimalna rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, kamera, drugi monitor lub inne urządzenie, na którym będziesz mógł przeglądać materiały
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
e) okres ważności linku:
- link będzie aktywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi (czyt. od 19 kwietnia do 21 kwietnia)
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://www.acsdagma.com/pl/szkolenia-online