Efektywność, organizacja i zarządzanie sobą w czasie poprzez określanie celów i priorytetów
Efektywność, organizacja i zarządzanie sobą w czasie poprzez określanie celów i priorytetów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra menadżerska, w tym właściciele MŚP, pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych, pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z sektora MŚP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu efektywności, organizacji i zarządzanie sobą w czasie poprzez określanie celów i priorytetów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza - Po ukończeniu usługi uczestnik: Zna zasady określania celów (np. zasada SMART). Zna założenia zarządzania przez cele (management by objectives – MBO). Wie jak przygotowywać harmonogramy działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań. Wie jak zwiększć skuteczność i efektywność w realizowaniu celów w zespole. Wie jakie są techniki weryfikacji celu oraz sposoby jego komunikowania.Umiejętności - Po ukończeniu usługi uczestnik: Potrafi planować działania bieżące (dzienne, tygodniowe, miesięczne) oraz długoterminowe. Definiuje cele strategiczne i przekłada je na cele operacyjne. Określa priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów (kaskadowanie celów). Planuje terminy realizacji celów strategicznych i operacyjnych. Potrafi działać w oparciu o plany (w tym ustalone priorytety, cele i terminy realizacji). Zapewnia zasoby (w tym czas) dla realizacji poszczególnych zaplanowanych działań, oraz dokonuje potrzebnych korekt harmonogramów. Określa czynniki i bariery, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację celów w założonych terminach. Potrafi przygotować plany naprawcze w sytuacji przekroczenia terminów realizacji i nieosiągnięcia założonych celów. Potrafi zwiększć skuteczność i efektywność w realizowaniu celów w zespole. Kompetencje społeczne - Po ukończeniu usługi uczestnik: Odpowiedzialność za realizację celów i zadań. Samodzielność. Zdolność do uwzględniania planów i perspektyw innych osób w organizacji w określaniu celów i priorytetów. | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy na zakończenie szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Omówienie 3 generacji zarządzania sobą w czasie (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
2.Zasady grupowania zadań (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
3.Zasady prawidłowego wyznaczania celu (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
4.Wyznaczanie priorytetów i wykorzystanie matrycy Eisenhowera (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
5.Wykorzystanie reguły Pareto, zasady Parkinsona oraz efektu „piły łańcuchowej” w kontekście efektywności menedżerskiej (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
6.Zasady planowania i reguła 60/40 (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
7.Orientacja strategiczna w zarządzaniu w aspekcie indywidualnego postrzegania czasu – kwestionariusz Philipa Zimbardo (miniwykład, test diagnostyczny, dyskusja, studium przypadku)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wstęp i wprowadzenie do szkolenia - zapoznanie z tematyką oraz z oczekiwaniami uczestników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Omówienie 3 generacji zarządzania sobą w czasie (miniwykład, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Zasady grupowania zadań (miniwykład, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Zasady prawidłowego wyznaczania celu (miniwykład, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Podsumowanie zagadnień omawianych na szkoleniu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Przypomnienie najważniejszych tematów omawianych pierwszego dnia szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Wyznaczanie priorytetów i wykorzystanie matrycy Eisenhowera (miniwykład, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Wykorzystanie reguły Pareto, zasady Parkinsona oraz efektu „piły łańcuchowej” w kontekście efektywności menedżerskiej (miniwykład, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Zasady planowania i reguła 60/40 (miniwykład, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Orientacja strategiczna w zarządzaniu w aspekcie indywidualnego postrzegania czasu – kwestionariusz Philipa Zimbardo (miniwykład, test diagnostyczny, dyskusja, studium przypadku) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Podsumowanie szkolenia - refleksje uczestników dotyczące najważniejszych kwestii merytorycznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 542,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowego wykonania ćwiczeń dydaktycznych - wpływających na zmianę ich postawy, wiedzy i umiejętności .
Warunki uczestnictwa
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
- W przypadku zajęć trwających jednego dnia dłużej niż 4h przewidziana jest przynajmniej jedna przerwa trwająca 15 minut.
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz kupon rabatowy upoważniającą do 10% zniżki na kolejne szkolenia stacjonarne i online realizowane przez Vr Training.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi