ESET CLIENT & NETWORK SECURITY ADMINISTRATOR
ESET CLIENT & NETWORK SECURITY ADMINISTRATOR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bezpieczeństwo IT
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT i/lub korzystających z produktów ESET, które posiadają:
- podstawową znajomość konfiguracji sieci komputerowych,
- podstawową znajomość zagadnień związanych z TCP/IP,
- podstawową wiedzę na temat wirtualizacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikowi kompetencji w zakresie produktu ESET CLIENT & NETWORK SECURITY ADMINISTRATOR, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie zarządzał urządzeniami mobilnymi, zarządzał aktualizacjami bez dostępu do internetu, zautomatyzował zadania skanowania oraz monitorowania poziomu bezpieczeństwa na stacjach roboczych. Dzięki szkoleniu uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie oraz rozwiązywanie problemów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wie, jak wykorzystywać pełnię możliwości rozwiązań ESET,jak usprawnić zarządzanie bezpieczeństwem w firmie, jak kontrolować dostęp do USB i stron www, jak skutecznie filtrować treści dostępne dla pracowników, | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie umiejętności: usuwania obciążenia firmowych łącz,zdalnego zarządzania rozwiązaniami ESET na stacjach roboczych i serwerach, ochrony firmowych sieci przed nowymi, zupełnie nieznanymi zagrożeniami. | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu. | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 Omówienie dostępnych produktów - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Różnice pomiędzy ESMC i ECA.
- Różnice pomiędzy EEA i EES.
- Przydatne strony WWW.
Moduł 2 ESET Business Account – licencjonowanie (ćwiczenie). - zajęcia teoretyczne (wykład)
- ESET Security Management Center - architektura i omówienie komponentów.
- Instalacja serwera ESMC (ćwiczenie).
- ESET Security Management Center - omówienie funkcji serwera.
Moduł 3 Zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami (ćwiczenie). - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Polityki i dziedziczenie (ćwiczenie).
- Apache HTTP Proxy.
Moduł 4 ESET Management Agent - zdalna instalacja i omówienie możliwości (ćwiczenie). - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Grupy statyczne i dynamiczne.
- Zadania klienta, serwera oraz wyzwalacze.
- Zdalna instalacja klienta ESET.
- Typowe scenariusze (ćwiczenia).
Moduł 5 Omówienie funkcji podstawowych i zaawansowanych klienta EES. - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Ochrona antywirusowa.
- Zarządzanie aktualizacją.
- Zapora osobista (ćwiczenie).
Moduł 6 Moduł antyspamowy. - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Powiadomienia.Raportowanie (ćwiczenie).
- Kontrola dostępu do stron internetowych (ćwiczenie).
- Kontrola dostępu do urządzeń (ćwiczenie).
- Wdrożenie maszyny wirtualnej ESET Security Management Center MDM (ćwiczenie).
- Wdrożenie klienta ESET Endpoint Security for Android (ćwiczenie).
- Rozwiązywanie problemów.
Godzinowy harmonogram usługi ma charakter orientacyjny - trener, w zależności od potrzeb uczestników, może zmienić długość poszczególnych modułów (przy zachowaniu łącznego wymiaru 14 godz. lekcyjnych). Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 693,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,41 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (dostęp do materiałów autorskich, przygotowanych przez trenera, przesłany na adres mailowy uczestnika)
- dostęp do przygotowanego środowiska wirtualnego
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową https://szkolenia.dagma.eu/pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
Informacje organizacyjne:
- Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
- W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
- Szkolenie nie zawiera egzaminu.
- Uczestnik otrzyma zaświadczenie DAGMA Szkolenia IT o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez DAGMA Szkolenia IT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKITECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z aktualnym systemem operacyjnym Microsoft Windows lub macOS; aktualna wersja przeglądarki internetowej, zgodnej z HTML5 (Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge); mikrofon. Opcjonalnie: minimalna rozdzielczość ekranu 1920 x 1080, kamera, drugi monitor lub inne urządzenie, na którym będziesz mógł przeglądać materiały
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
e) okres ważności linku:
- link będzie aktywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://szkolenia.dagma.eu/pl/training-list