Szkolenie Canva - projektowanie graficzne w biznesie w czasie transformacji cyfrowej
Szkolenie Canva - projektowanie graficzne w biznesie w czasie transformacji cyfrowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierówników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi jakim jest Canva. Pozwala zdobyć wiedzę na temat korzystania z narzędzia i tworzenia prostych grafik do użytku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje czym jest projektowanie graficzne w środowisku biznesowym. | Kryteria weryfikacji Definiuje czym są wykresy, diagramy, infografiki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafiki zgodne z konkretnymi wymaganiami biznesowymi, takimi jak czytelność, spójność z identyfikacją wizualną firmy, czy przystępność dla odbiorcy biznesowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji projektuje grafiki, które są zgodne z identyfikacją wizualną swojej firmy lub klienta, co pozwoli na utrzymanie spójnego wizerunku marki w środowisku online. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy materiały marketingowe i promocyjne | Kryteria weryfikacji projektuje różnorodne materiały marketingowe i promocyjne, takie jak plakaty, ulotki, bannery reklamowe, grafiki do mediów społecznościowych itp., które będą skuteczne w czasie transformacji cyfrowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, internaktywny chat za pomocą, którego będa przesyłane linki do postron i omawianych tematów. Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Trener: Magdalena Głomska
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I Blok - Rejestracja w Canva i ustawienia konta – (teoria+praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Dlaczego warto korzystać z Canvy?
- Omówienie funkcjonalności
- Tworzenie folderów
II Blok - Omówienie wzorców i przejście przez najważniejsze narzędzia -(teoria, praktyka) - rozmow na żywo, ćwiczenia
- Dobór czcionki
- Dobór kolorystki
- Dobór stałych elementów graficznych
III Blok - Projektowanie grafik na media społecznościowe- (praktyka)- ćwiczenia
- Wymiary grafik na media społecznościowe (formaty standardowe i niestandardowe)
- Tworzenie grafik pod Facebooka, LinkedIn, Instagrama (posty, relacje, cover, reklama)
- Tworzenie ikon pod Insta stories
IV Blok – Kluczowe formaty projektów w Canvie: treści MP4- (praktyka)- ws;półdzielenie ekranu, ćwiczenia
- Tworzenie przejść i treści w formacie MP4 (animacje)
- Tworzenie content video na Social Media
- Tworzenie prezentacji
- Tworzenie papieru firmowego oraz ulotek
- Tworzenie ulotek i zaproszeń
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 I Blok - Rejestracja w Canva i ustawienia konta – (teoria+praktyka)- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 II Blok - Omówienie wzorców i przejście przez najważniejsze narzędzia -(teoria, praktyka) - rozmow na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 III Blok - Projektowanie grafik na media społecznościowe- (praktyka)- ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 IV Blok – Kluczowe formaty projektów w Canvie: treści MP4- (praktyka)- współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 320,00 PLN
- Koszt usługi netto1 320,00 PLN
- Koszt godziny brutto165,00 PLN
- Koszt godziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 4 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki tematyczne według ustalonego harmonogramu. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać bezpłatny program Canva
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie Clickmeeting lub Google Meets (przed szkoleniem uczestnicy otrzymają link) opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.