MS OFFICE DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
MS OFFICE DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs ten przeznaczony jest dla osób, które w swojej codziennej pracy korzystają z MS Excel oraz innych programów należących do pakietu MS Office. Do wzięcia udziału w szkoleniu, zapraszamy:
- Właścicieli i pracowników biur rachunkowych
- Głównych księgowych
- Pracowników działów finansowych, kadrowych i podatkowych
- Przedsiębiorców prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze
- wszystkie osoby, chcące lepiej poznać możliwości oraz funkcjonalności programów z pakietu MS Office
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie posługiwania się pakietem MS Office, aby w praktyce zwiększyć efektywność pracyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje możliwości pakietu MS Office, charakteryzuje poszczególne funkcje. | Kryteria weryfikacji - stosuje ułatwienia w pracy z programem Excel w postaci skrótów klawiszowych oraz wbudowanych funkcjonalności - sortuje i filtruje dane | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza operacje w ramach pakietu MS Office, opracowuje dane i prezentuje je. Stosuje szereg funkcji zwiększających efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji - raportuje z wykorzystaniem tabel przestawnych- pobiera dane zewnętrzne z różnych źródeł | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje programy Ms Word i Onenote w biznesie | Kryteria weryfikacji - tworzy i modyfikuje tabele- stosuje Kalendarz, Zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia jak prawidłowo zachowywać się w różnych sytuacjach w pracy zawodowej | Kryteria weryfikacji - pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności,- definiuje swoje potrzeby w zakresie samokształcenia - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I: SPECJALISTYCZNY KURS OBSŁUGI ARKUSZA MS EXCEL DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH.
Temat 1 – Automatyzacja czynności w programie Excel oraz praca z tabelami i formułami.
- Stosowanie ułatwień w pracy z programem Excel w postaci skrótów klawiszowych oraz wbudowanych funkcjonalności
- Automatyzacja pracy w Excelu – praca z Formułami szczególnie przydatnymi podczas obróbki danych
- Różnica pomiędzy zakresem, a obiektem typu Tabela w Excelu
- Menedżer scenariuszy jako narzędzie planowania i prognozowania
Temat 2 – Funkcje i funkcjonalności umożliwiające automatyzację pracy w MS Excel.
- Stosowanie funkcji i funkcjonalności programu Excel
- Sortowanie i filtrowanie danych
- Formatowanie warunkowe – wizualizacja danych spełniających określone kryteria
Temat 3 – Wyszukiwanie i pobieranie danych. Tworzenie raportów, podsumowań i zestawień.
- Funkcje wyszukiwania – łącznie i pobieranie danych z innych tabel, zakresów, arkuszy
- Pobieranie danych zewnętrznych z różnych źródeł (np. aktualnych kursów walut ze strony NBP)
- Ochrona skoroszytów i arkuszy – czyli zwiększenie bezpieczeństwa przechowywanych danych wrażliwych
- Narzędzie agregowania danych oraz tworzenia automatycznych podsumowań
- Raportowanie z wykorzystaniem tabel przestawnych
MODUŁ II: WYKORZYSTYWANIE PROGRAMÓW MS WORD I ONENOTE W BIZNESIE.
Temat 1 – Microsoft Word – zagadnienia formatowania i edycji dokumentów.
- Formatowanie tekstu – jak zmieniać tekst z wykorzystaniem ustawień funkcji autokorekty
- Tworzenie i modyfikacja tabel
- Style – jak tworzyć lepiej wyglądające dokumenty z elementami graficznymi
- Redagowanie dokumentu – jak sprawnie i poprawnie redagować dokumenty
Temat 2 – Microsoft OneNote – podstawy pracy z programem, formatowanie,
- zapisywanie i udostępnianie notesów, współpraca z MS Outlook, zarządzanie skrzynką odbiorczą, zadaniami i kalendarzem.
- Rozpoczęcie pracy z programem MS OneNote
- Formatowanie notatek
- Zapisywanie i udostępnianie notesów
- Wyszukiwanie notatek
- Kalendarz, Zadania
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 591,59 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 733,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto191,32 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,54 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe przygotowane przez Prowadzącego.
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie bedzie prowadzone za pośrednictwem Platformy ClickMeeting.
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.