Akademia HR usługa szkoleniowa: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Akademia HR usługa szkoleniowa: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa jest skierowana do zespołów i działów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firm oraz menedżerów i kandydatów na menedżerów, dla osób przewidzianych do awansu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wsparcie kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniunowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.:
agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo,
etc.). Wykorzystanie elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy
w rozwoju firmy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebęwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego TestuDecyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowychmodeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego TestuDecyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające zwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego TestuDecyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej wewprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne – przygotowanie form wsparcia dla menedżerabudującego nowy zespół działający w oparci o nowy model i formę świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartycho zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne – przygotowanie form wsparcia dla menedżerabudującego nowy zespół działający w oparci o nowy model i formę świadczenia pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno –prawnymi) do (współpracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne – przygotowanie form wsparcia dla menedżerabudującego nowy zespół działający w oparci o nowy model i formę świadczenia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osóbwykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane donowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych nakooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne – przygotowanie form wsparcia dla menedżerabudującego nowy zespół działający w oparci o nowy model i formę świadczenia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałesamodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Kwestionariusz samooceny na bazie kwestionariusza (skalaLickerta) opartego o zakresy oczekiwanej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych przypisanych do tej kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Mechanizmy i tendencje rynkowe przy wprowadzaniu nowych modeli pracy - wstęp, wykład
2. Nowe modele organizacji pracy - wprowadzenie, wykład
3. Agile - technika pracy zwinnej - teoria, wykład i ćwiczenia
4. Lean - zarządzanie szczupłe - wykład i ćwiczenia
5. Inne metody: Kanban, Scrun, Programowanie ekstremalne - wykład i ćwiczenia
6. Frameworki - z zakresu poznanych metod Agile i Lean - przykłady , ćwiczenia
7. Transformacja w obszarze rozwoju kadr - techniki: Ukierunkowanie Uświadamianie Planowanie Testowanie Wdrożenie
8. Procesy rekrutacyjne związane z partnerskimi formami świadczenia pracy - wykład
9. Kierowanie zespołem: - różnice między grupą a zespołem, podstawowe zasady funkcjonowania zespołu- wykład, ćwiczenia
10. Zaspokajanie potrzeb indywidulanych w pracy zespołowej
11. Facylitacja, techniki: twórcze myślenie, myślenie obrazami, myślenie pytaniami, planowanie scenariuszami, mentoring, osobowość guru
12. Cykl życia zespołu, wyniki zespołów, przezwyciężanie problemów w pracy zespołu, patologie
13. Systemy motywacyjne - wprowadzenie
14. Pre test i post test oraz test kompetencyjny i kwestionariusz samooceny - w trakcie zajęć
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Mechanizmy i tendencje rynkowe przy wprowadzaniu nowych modeli pracy - wstęp, wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Nowe modele organizacji pracy - wprowadzenie, wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Agile - technika pracy zwinnej - teoria, wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Agile - ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Lean - zarządzanie szczupłe - wykład | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Lean - ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Inne metody: Kanban, Scrun, Programowanie ekstremalne - wprowadzenie, wykład | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Inne metody Kanban, Scrun, Programowanie ekstremalne - ćwiczenia, praca w grupach | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Frameworki - z zakresu poznanych metod Agile i Lean - przykłady , ćwiczenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Frameworki - z zakresu poznanych metod Agile i Lean - przykłady , ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Procesy rekrutacyjne związane z partnerskimi formami świadczenia pracy - wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Kierowanie zespołem: - różnice między grupą a zespołem, podstawowe zasady funkcjonowania zespołu- wykład, ćwiczenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Zaspokajanie potrzeb indywidulanych w pracy zespołowej | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Facylitacja, techniki: twórcze myślenie, myślenie obrazami, myślenie pytaniami, planowanie scenariuszami, mentoring, osobowość guru | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Cykl życia zespołu, wyniki zespołów, przezwyciężanie problemów w pracy zespołu, patologie | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Systemy motywacyjne - wprowadzenie | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test Kompetencyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 060,00 PLN
- Koszt usługi netto3 060,00 PLN
- Koszt godziny brutto170,00 PLN
- Koszt godziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
Jolanta Reisch-Klose
doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób
dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia
szkolenia. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka angielskiego (w tym języka biznesowego).
Certyfikowana coach i trenerka organizacji VCC (biznes/life coach), certyfikowana konsultantka
testu odporności psychicznej MTQ48/72by AQR International, UK). Certyfikat w zakresie teorii
osobowości Persolog, Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi śmiechu (śmiechoterapii),
tworząc autorką metodę zarządzania stresem. Interesuje się pracą w nurcie prowokatywnym, potwierdzane dyplomem Instytutu Komunikacji Prowokatywnej PROVOCARE., Zwolenniczka strategii
"błękitnego oceanu" oraz pracy opartej na relacjach i wartościach. Inicjatorka szkoleń, konferencji i
kursów w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni zawodowej i biznesowej oraz
powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych. Specjalistka w zakresie storytelingu i bajkoterapii,
autorka książek dla dzieci i dorosłych.
Twórczyni autorskiej gry coachingowo – rozwojowej PO MOC, WYPRAWA W GŁĄB SIEBIE
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje, materiały on-line do pobrania, kwestionariusz samooceny, Test kompetencyjny z wynikami
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komptera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 18 godzin zegarowych.
W każdym dniu przewidziano jedną przerwę 15-minutową.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa bedzie prowazona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 10.07.2024 (godz. 8:00) do 12.07.2024 (godz. 14.15.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe –
szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I
MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+,
Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub
bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon