Efektywna komunikacja w grupie – (usługa realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym).
Efektywna komunikacja w grupie – (usługa realizowana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy sektora, w szczególności osoby odpowiadające za obszar zarządzania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, w tym w szczególności: brygadziści, liderzy zmianowi, kierownicy zmianowi itp., pracownicy produkcyjni, pracownicy w bezpośrednim kontakcie z klientem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do nabycia wiedzy na temat efektywnej komunikacji, która pozwoli na pełnienie roli inicjatora, lidera grupy lub członka zespołu. Umiejętności przejęcia inicjatywy w rozmowie biznesowej, budowanie zdolności efektywnego i świadomego komunikowania się przy pomocy różnych kanałów komunikacji. Przekazanie wiedzy i wykształcenie umiejętności w zakresie wspierania rozwoju osobistego i motywacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnianie rodzajów komunikacji i rodzajów komunikatów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić różnice między rodzajami komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisanie barier komunikacyjnych i sposoby ich przełamywania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje główne bariery komunikacyjne oraz metody ich przełamania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Porównanie stylów komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać różnice w stylach komunikacji oraz ich wpływ na interakcje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznawanie psychologicznych mechanizmów komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje mechanizmy psychologiczne wpływające na komunikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobieranie metod negocjacji do dynamiki grupy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera strategie negocjacyjne dostosowane do sytuacji grupowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Budowanie świadomości znaczenia komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia wpływ efektywnej komunikacji na środowisko biznesowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdrażanie czynników motywacyjnych w budowaniu relacji w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i wie, jak zastosować różne czynniki motywacyjne w praktyce zespołowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
MODUŁ I. Podstawy komunikacji Interpersonalnej
1.Czym jest komunikacja
2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
3. „Bariery” komunikacyjne
4. Komunikacja zdalna – szanse, zagrożenia, bariery
MODUŁ II Style komunikacji
a) Ocena umiejętności komunikacyjnych ( test)
MODUŁ III. SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ
1. Anatomia wypowiedzi
2. Mówienie – prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji
3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie
4. Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich
5. Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy” NVC
MODUŁ IV. AKTYWNE SŁUCHANIE
1. Znaczenie słuchania – zasady rządzące aktywnym słuchaniem
2. Sztuka zadawania pytań – siła DOBRYCH pytań́ w komunikacji
3. Rodzaje pytań́ możliwych do zastosowania – pytania coachingowe
4. Korzyści z zadawania pytań
5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
MODUŁ V. Cechy skutecznej komunikacji
- Osobowość, a styl komunikowania się
- Techniki komunikacji ekspresywnej
- Typologia DISC
- Idea kwadratu komunikacji von Thuna – komunikacja nastawiona na porozumienie
- Komunikacja zdalna i hybrydowa
MODUŁ VI Sztuka argumentacji
- Rodzaje argumentów
- Psychologia perswazji
- Dobre argumentowanie i sztuka komunikacji
Moduł VII Automotywacja i motywacja
- Rola naszej automotywacji i jej wpływ na budowanie zespołu – samodoskonalenie się oraz zwiększanie własnej efektywności
- Komunikacja motywująca
Moduł VIII Komunikacja i motywacja w zespole
- Role zespołowe wg. Belbina i ich rola w zespole
- Dopasowanie metod i motywatorów do osoby
- Komunikacja i budowanie dobrych relacji w organizacji, zespole
Moduł IX Teoria konfliktów
- Rodzaje konfliktów
- Sposoby rozwiązywania konfliktów
- Zasady negocjacji w przedsiębiorstwie
- Metody negocjacji - praktyka
- Asertywny pracownik
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Szkolenie | Prowadzący Rafał Nowak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Nowak
letnie doświadczeniem w sprzedaży, rekrutacji, wdrażaniu programów,
systemach technicznych i analizie danych dotyczących pracowników,
marketingu. Posiada ponad 120 godzin doświadczenia w szkoleniach i ponad 60 godzin
doświadczenia doradczego w ostatnich dwóch latach w zakresie usług marketingowych i
sprzedaży B2B oraz B2C
WYKSZTAŁCENIE
Uniwersytet Śląski w Katowicach DORADZTWO FILOZOFICZNE I COACHING Praca licencjacka na
temat:
„Perswazja i manipulacja w pracy z klientem
na przykładzie pracy handlowca”, Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Uzyskany tytuł mechatronika
z wyróżnieniem, w zakresie automatyzacji i robotyzacji procesów produkcyjnych. KURSY I
CERTYFIKATY
Szkoła Pierwszego Klienta - Akademia.pl
Szkoła Budowania Firmy - Akademia.pl
Szkoła Marketingu - Akademia.pl
Podstawy LinkedIn - Eduwords YES!- Young Entrepreneurs Succeed
LiveSpace
Marketing internetowy kurs zaawansowany II stopnia - PARP
Marketing internetowy kurs zaawansowany I stopnia II stopnia - PARP
E-commerce i marketing internetowy w MŚP - PARP
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami - PARP
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem - PARP
Marketing w CV - Wojciech Bizub
Local Training Course - AEGEE GLIWICE
Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych
Cykl szkoleń w ramach "Akademii Menadżera". Od 2019 roku jest Specjalistą ds. Wdrożeń i
zajmuje się szkoleniem nowych
wolontariuszy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne w formie prezentacji w formacie PDF.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komputera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest udział w co najmniej 70% zajęć.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 15 godzin edukacyjnych (11,25 godzin zegarowych)
- Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
- Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
- Ważność linku zgodnie z harmonogramem.
- Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
- W cenie usługi zawarto walidację.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy muszą posiadać dostęp do urządzeń mobilnych (laptop, smartfon) lub komputera, aby skorzystać ze szkolenia w formie zdalnej (system ZOOM)
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym. OKRES WAŻNOŚCI LINKU: zgodnie z harmonogramem. MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G) NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon