Profil osobowości - rozumienie siebie i innych.
Profil osobowości - rozumienie siebie i innych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztatowe szkolenie dla menadżerów, właścicieli firm, specjalistów i pracowników, którzy chcą poznać narzędzia i techniki skutecznej komunikacji w grupie, wykorzystując te dedykowane danemu typowi osobowości. Wiedza z zakresu psychologii społecznej i psychologii pracy, zdobyta podczas szkolenia, skutecznie przełoży się na stosowanie odpowiedniej komunikacji przez osoby na różnych stanowiskach w różnorakich sytuacjach i grupach docelowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
sługa "Profil osobowości - rozumienie siebie i innych." przygotowuje uczestnika do podniesienia poziomu współpracy w zespole oraz jakości obsługi klienta poprzez zastosowanie technik zgodnych z matrycą zachowańD-I-S-K (w tym w oparciu o modele: ocena, obawy, pragnienia, źródła motywacji).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia jego uczestnik zna matrycę D-I-S-K i jej zastosowanie w organizacji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje główne typy zachowania: dominujący, inicjatywny, stały, korygujący. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje właściwe typy zachowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje zasady budowy diagramu zachowania z podziałem na podstawowe grupy oraz przygotowuje ich analizę. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Poznaje swoje osobiste predyspozycje wynikające z profilu osobowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu ma wyższe kompetencje komunikacyjne oparte na wykorzystywaniu wiedzy z zakresu D-I-S-K. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje obszary kompetencji w kontekście komunikacji z różnymi typami osobowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża skuteczną technikę komunikacji dopasowaną do indywidualnego typu zachowania kontrahenta czy współpracownika. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje oczekiwania współpracowników oraz kontrahentów/ klientów dostosowując się do nich. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Poddaje refleksji i ocenia jak jego zachowanie wpływa na innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy strategie współpracy z otoczeniem swoim i organizacji w oparciu o wiedzę z zakresu profili osobowości. | Kryteria weryfikacji Dokonuje oceny i interpretuje 4 typy zachowań - ocena, obawy, pragnienia, źródła motywacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna sposoby dostosowywania zadań i komunikowania ich względem różnych typów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje swój dalszy rozwój zawodowy i osobisty w oparciu o wiedzę zdobytą podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Profil osobowości - rozumienie siebie i innych." oferuje uczestnikom kompleksowe poznanie metodologii D-I-S-K, zapewnia przestrzeń do warsztatowego sprawdzenia nowo-nabytych kompetencji i pozwala holistycznie spojrzeć na siebie i innych, zarówno w perspektywie życia zawodowego, jak i prywatnego. Jeżeli cenisz sobie pracę w zespole i zależy Ci na wydajności i realizowaniu potencjału Twojego zespołu - to dwudniowe szkolenie jest dla Ciebie.
Dzień I
1. Omówienie agendy szkolenia oraz zasad szkolenia. Pre-test sprawdzający wiedzę.
Moduł I - Integracja.
2. Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie uczestników, trenera oraz harmonogramu.
3. Kontrakt z uczestnikami i sprecyzowanie potrzeb indywidualnych, zasad. Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika.
4. Gra integracyjna.
5. Teoria profilu osobowości oraz omówienie modelu Marstona (wykład).
Moduł II - Diagnoza.
1. Profil zachowania – narzędzia autodiagnozy (wykład).
2. Omówienie wskazań testu. Zapoznanie się z indywidualnym profilem osobowości (dyskusja moderowana).
3. Sporządzenie diagramów: wewnętrznego, zewnętrznego i zintegrowanego, omówienie diagramów, przygotowanie do pracy na poziomami interpretacji (warsztat).
4. Prezentacja własnych profili oraz omówienie w grupie wyników pracy (dyskusja moderowana).
Dzień II
Moduł III – Model zachowań D-I-S-K.
1. Zasady zrozumienia różnych typów zachowań (wykład).
2. Rozwijanie strategii sukcesu – interpretacja wyników testu. Praca nad określeniem 13 poziomów interpretacji wyników testu oraz określenie zgodności wyników z własnymi doświadczeniami (dyskusja moderowana).
3. Czym jest persolog i czym są profile osobowości? (wykład)
4. Plan działania – mapowanie słabych stron oraz zrozumienie ich oddziaływania na efektywność w pracy (wykład).
5. Omówienie czterech typów zachowań wg. modelu D-I-S-K - cele, obawy, pragnienia, źródła motywacji (wykład).
Moduł IV - Podsumowanie szkolenia, walidacja
1. Ćwiczenia weryfikujące.
2. Profile osobowości D-I-S-K w miejscu pracy (dyskusja moderowana).
3. Wypełnienie post-testu przez uczestników szkolenia, walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Omówienie agendy szkolenia oraz zasad szkolenia. Pre-test sprawdzający wiedzę. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Rozpoczęcie szkolenia: przedstawienie uczestników, trenera oraz harmonogramu. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:20 | Godzina zakończenia 08:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Kontrakt z uczestnikami i sprecyzowanie potrzeb indywidualnych, zasad. Zapoznanie się z podręcznikiem Uczestnika. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:40 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Gra integracyjna. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Teoria profilu osobowości oraz omówienie modelu Marstona (wykład). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Profil zachowania – narzędzia autodiagnozy (wykład). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Omówienie wskazań testu. Zapoznanie się z indywidualnym profilem osobowości (dyskusja moderowana). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Sporządzenie diagramów: wewnętrznego, zewnętrznego i zintegrowanego, omówienie diagramów, przygotowanie do pracy na poziomami interpretacji (warsztat). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Prezentacja własnych profili oraz omówienie w grupie wyników pracy (dyskusja moderowana). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Zasady zrozumienia różnych typów zachowań (wykład). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Rozwijanie strategii sukcesu – interpretacja wyników testu, określenie13 poziomów interpretacji wyników testu oraz określenie zgodności wyników z własnymi doświadczeniami (dyskusja moderowana). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Czym jest persolog i czym są profile osobowości? (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Plan działania – mapowanie słabych stron oraz zrozumienie ich oddziaływania na efektywność w pracy (wykład). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Omówienie czterech typów zachowań wg. modelu D-I-S-K - cele, obawy, pragnienia, źródła motywacji (wykład). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Ćwiczenia weryfikujące. | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Profile osobowości D-I-S-K w miejscu pracy (dyskusja moderowana). | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Wypełnienie post-testu przez uczestników szkolenia, walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 952,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Meller
Od 5 lat pracuje na własny rachunek w branży rekrutacji i szkoleń. Specjalizuje się w zagadnieniach obsługi Klienta, sprzedaży, budowaniem zespołów i zarządzaniem zespołami, komunikacji w firmie. To w tych obszarach doradza i szkoli organizacje, z którymi pracuje. Drugą specjalizacją jest rekrutacja kadry wykwalifikowanej. Głównie są to: Pracownicy administracyjni, obsługi klienta, handlowcy, menadżerowie, specjaliści. W myśl zasady, że największym kapitałem w firmie jest jej kadra pracownicza. Certyfikowany trener persolog® w dwóch zagadnieniach: Profil osobowości, Profil stresu. Z wykształcenia wyższego socjolog, skończył szkołę podyplomową z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz BHP. Certyfikowany trener z tematyki dynamika stresu, profile osobowościowe, zarzadzanie czasem. Ukończył Akademie Managera, w trakcie studiów MBA z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami. W ostatnich 24 miesiącach przeprowadził 360h szkoleń z zakresu stresu, profili osobowościowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje notatnik i podręcznik.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi