ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - akredytowane szkolenie z egzaminem - forma zdalna w czasie rzeczywistym
ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - akredytowane szkolenie z egzaminem - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla profesjonalistów IT, którzy są odpowiedzialni za zarządzanie i doskonalenie usług IT oraz skuteczne budowanie relacji z interesariuszami w swoich organizacjach oraz na zewnątrz nich.
Jest idealne dla dyrektorów i kierowników IT, menedżerów usług, liderów zespołów, menedżerów praktyk ITIL, konsultantów IT oraz osób aspirujących do ról kierowniczych w zarządzaniu usługami IT.
Oczekiwane przygotowanie uczestników:
Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation.
Doświadczenie w pracy w dziale IT lub zarządzaniu usługami IT będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po szkoleniu zwiększy efektywność współpracy w ramach zespołów oraz z partnerami zewnętrznymi. Będzie zarządzał poziomami usług spełniających oczekiwania biznesu oraz opracowywał i wdrażał skuteczne strategii monitorowania i poprawy jakości usług IT. Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do zarządzania dostawcami usług tak, by wspierać dostarczanie wysokiej jakości usług dla organizacji. Uczestnik po szkoleniu zarządza ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje kluczowe koncepcje, cele i miary sukcesu danej praktyki | Kryteria weryfikacji • Definiuje cele i strukturę szkolenia• Charakteryzuje Podstawowe pojęcia i definicje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje współpracę i budowanie relacji (Praktyka Relationship Management) | Kryteria weryfikacji • Definiuje techniki efektywnej komunikacji i współpracy• Charakteryzuje sposoby budowania i podtrzymywania efektywnych relacji z interesariuszami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zapewnienie odpowiednich poziomów świadczenia usług (Praktyka Service Level Mangement) | Kryteria weryfikacji • Definiuje metody i narzędzia zapewniania jakości• Charakteryzuje sposoby monitorowania i raportowania jakości usług | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje ciągłe doskonalenie (Praktyka Continual Improvement) | Kryteria weryfikacji • Definiuje ramy i modele doskonalenia procesów• Definiuje techniki identyfikacji i wdrażania usprawnień | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza dostawcami i partnerami (Praktyka Supplier Management) | Kryteria weryfikacji • Definiuje strategiczne zarządzanie dostawcami• Charakteryzuje sposoby budowania długoterminowych relacji z partnerami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza bezpieczeństwem informacji (Praktyka Information Security Management) | Kryteria weryfikacji • Definiuje podstawy zarządzania bezpieczeństwem informacji• Charakteryzuje sposoby zarządzania ryzykiem związanym z poufnością, integralnością i dostępnością informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPeopleCert
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoPeopleCert
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
AGENDA SZKOLENIA
- Wprowadzenie do ITIL 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve
- Cele i struktura szkolenia
- Podstawowe pojęcia i definicje
- Współpraca i budowanie relacji (Praktyka Relationship Management)
- Techniki efektywnej komunikacji i współpracy
- Budowanie i podtrzymywanie efektywnych relacji z interesariuszami
- Zapewnienie odpowiednich poziomów świadczenia usług (Praktyka Service Level Mangement)
- Metody i narzędzia zapewniania jakości
- Monitorowanie i raportowanie jakości usług
- Ciągłe doskonalenie (Praktyka Continual Improvement)
- Ramy i modele doskonalenia procesów
- Techniki identyfikacji i wdrażania usprawnień
- Zarządzanie dostawcami i partnerami (Praktyka Supplier Management)
- Strategiczne zarządzanie dostawcami
- Budowanie długoterminowych relacji z partnerami
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Praktyka Information Security Management)
- Podstawy zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Zarządzanie ryzykiem związanym z poufnością, integralnością i dostępnością informacji
- Egzamin
Każdy z modułów zawiera następujące treści:
- Kluczowe koncepcje, cele i miary sukcesu danej praktyki
- Procesy i strumienie wartości praktyki
- Role i kompetencje praktyki
- Jak informacje i technologie wspierają praktykę
- Rola partnerów i dostawców w praktyce
- Jak model oceny dojrzałości ITIL może być wykorzystany do rozwijania praktyki
- Jak podstawowe zasady ITIL wspierają praktykę.
Liczba godzin wpisana w pole "ogólna liczba godzin" obejmuje tylko czas szkolenia (21 godzin). Egzamin trwa 90 minut w związku z czym cała usługa szkolenie + egzamin trwa 22 godzi i 30 minut.
Zdobyte kwalifikacje zostaną zweryfikowane poprzez egzamin w formie testu wielokrotnegokrotnego wyboru, po którym Uczestnik otrzyma Certyfikat ITIL®4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve.
Uczestnicy szkolenia otrzymają voucher na egzamin w formie online. Voucher jest ważny max. 30 dni po zakończeniu szkolenia.
Po szkoleniu Uczestnik dostaje maila z wytycznymi, jak zarejestrować się na egzamin. Termin ustala bezpośrednio z PeopleCert, używając swojego konta dlatego w harmonogramie wpisany jest tylko prawdopodobny termin i godzina zdawania egzaminu.
Egzamin online przeprowadzany jest w obecności proktora – osoby z firmy PeopleCert, która podpina się zdalnie pod pulpit kursanta i obserwuje przebieg egzaminu przez kamerkę. Zdający jest zobowiązany pokazać proktorowi za pośrednictwem kamerki pomieszczenie, w którym będzie zdawał egzamin. Proktor sprawdza, czy nie ma w pokoju osób trzecich i pomocy naukowych.
Egzamin ITIL®4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve:
- Czas trwania egzaminu 90 minut
- Test wielokrotnegokrotnego wyboru złożony z 60 pytań
- Minimalny próg zaliczenia to 65%
- Brak możliwości korzystania z podręczników i materiałów szkoleniowych.
W cenę szkolenie wliczone są:
- Akredytowane materiały szkoleniowe
- Voucher na egzamin online ITIL® 4 CAI
- Autoryzowany podręcznik ITIL® 4 CAI w wersji online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do ITIL 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve - wykład | Prowadzący Mariusz Tokarski | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Współpraca i budowanie relacji (Praktyka Relationship Management) - ćwiczenia | Prowadzący Mariusz Tokarski | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Zapewnienie odpowiednich poziomów świadczenia usług (Praktyka Service Level Mangement) - wykład | Prowadzący Mariusz Tokarski | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Ciągłe doskonalenie (Praktyka Continual Improvement) -ćwiczenia | Prowadzący Mariusz Tokarski | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Zarządzanie dostawcami i partnerami (Praktyka Supplier Management) - wykład | Prowadzący Mariusz Tokarski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Praktyka Information Security Management) - ćwiczenia | Prowadzący Mariusz Tokarski | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 027,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto287,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,33 PLN
- W tym koszt walidacji brutto2 214,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto1 800,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto1,23 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto1,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Tokarski
Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, specjalności Systemy i Sieci Telekomunikacyjne (2000-2007)
DOŚWIADCZENIE:
Manager z 16-letnim doświadczeniem w zarządzaniu usługami IT, zarządzaniu produktem i praktykach DevOps w branżach dóbr szybkozbywalnych i e-commerce. Jest trenerem i konsultantem ITIL, ekspertem w budowaniu odporności psychicznej oraz mentorem w procesie akredytacji EMCC.
Posiada certyfikacje: ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve, ITIL 4 Managing Professional, ITIL 4 Strategic Leader, CISSP, DevOps Leader i jest akredytowanym trenerem ITIL. Ponadto, jako master trener w Fundacji Marka Kamińskiego, rozwija umiejętności interpersonalne, komunikację, budowanie relacji, aktywne słuchanie i life coaching, prowadząc szkolenia oraz certyfikację Metody Biegun dla nauczycieli, psychologów oraz trenerów pracujących z dziećmi i młodzieżą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie:
https://www.altkomakademia.pl/ogolne-warunki-uczestnictwa-w-szkoleniach/
Oczekiwane przygotowanie uczestników:
Wymagany ważny certyfikat ITIL®4 Foundation.
Doświadczenie w pracy w dziale IT lub zarządzaniu usługami IT będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.