E-commerce Academy
E-commerce Academy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program studiów jest adresowany do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą, które chcą profesjonalizować swoją wiedzę i wzmocnić umiejętności w obszarze nowoczesnego e-commerce.
Program studiów kierowany jest w szczególności do:
-
pracowników, menedżerów i dyrektorów działów e-commerce i sprzedaży tradycyjnej,
-
pracowników, menedżerów i dyrektorów działów marketingu, komunikacji, logistyki,
-
osób prowadzących sprzedaż (biznes) w internecie,
-
trenerów wewnątrz organizacji zajmujących się sprzedażą,
-
konsultantów,
-
wszystkich osób proaktywnie zarządzających swoją karierą zawodową, pragnących rozpoznać i wzmocnić obszary własnej efektywności sprzedażowej.
-
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników33
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi188
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kierunku studiów "E-commerce" jest przygotowanie do skutecznego zarządzania i rozwijania działalności handlowej w środowisku internetowym oraz przygotowują uczestników do pracy na stanowisku specjalisty/kierownika ds. e-commerce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:-holistyczna wiedza z zakresu e-commerce i marketingu internetowego - prawidłowe posługiwanie się siatką pojęć z zakresu e-commerce - znajomość najnowszych trendów i barier rozwojowych w sprzedaży - rozpoznawanie narzędzi wspierających e-sprzedaż - definiowanie najważniejszych dylematów związanych z rozwojem e-commerce | Kryteria weryfikacji Udzielenie poprawnych odpowiedzi w 50% podczas testu wielokrotnego wyboru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności z:- tworzenia strategii biznesowej i marketingowej - budowania sklepu internetowego i zarządzanie jego treścią - stosowania w praktyce narzędzi analitycznych związanych ze sprzedażą - aktywnego korzystanie z największych marketplace | Kryteria weryfikacji - uczestnik opracowuje kompleksowy plan biznesowy, zawierający analizę SWOT, cele strategiczne i taktyki marketingowe. - uczestnik buduje sklep internetowy od podstaw, używając wybranej platformy e-commerce (np. Shopify, WooCommerce). | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- współpraca w zespole - świadomość znaczenia etyki w biznesie, w tym uczciwości, transparentności i odpowiedzialności społecznej. | Kryteria weryfikacji - zbudowanie zespołów projektowych- podział ról i zadań w zespole - okazywanie szacunku i akceptacji do innych członków zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
SESJA INTEGRACYJNA – 8 godz. |
TRENDY E-COMMERCE (4 godz.) |
DIGITAL BUSINESS. STRATEGIE I MODELE (8 godz.) |
DIGITAL MARKETING. STRATEGIE I MODELE (8 godz.) |
SYSTEMY CMS. BUDOWA SKLEPU I STRONY INTERNETOWEJ (8 godz.) |
CONVERSION RATE OPTIMIZATION (CRO) (8 godz.) |
USER EXPERIENCE (UX) W E-COMMERCE (8 godz.) |
STORYTELLING W E-COMMERCE (8 godz.) |
CONTENT MARKETING W E-COMMERCE (8 godz.) |
LINKEDIN MARKETING & SOCIAL SELLING (8 godz.) |
EO I SEM. ORGANICZNE I PŁATNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE (8 godz.) |
WARSZTAT GOOGLE ADS (PRZYGOTOWANIE DO CERTYFIKACJI) (8 godz.) |
INBOUND MARKETING W E-COMMERCE (8 godz.) |
OMNICHANNEL & CROSS-BORDER (8 godz.) |
SPRZEDAŻ NA MARKET PLACE. WARSZTATY AMAZON (8 godz.) |
SPRZEDAŻ NA MARKET PLACE. WARSZTATY ALLEGRO (8 godz.) |
WDROŻENIE I INTEGRACJA E-COMMERCE (8 godz.) |
WARSZTATY AUTOMATYZACJI MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA SALESMANAGO (8 godz.) |
SUPPLY CHAIN MANAGEMENT (SCM) W E-COMMERCE (8 godz.) |
PŁATNOŚCI W E-COMMERCE (8 godz.) |
PRAWO E-COMMERCE (8 godz.) |
WARSZTATY SPRZEDAŻOWE BIZSPACE (4 godz.) |
MODEL SUBSKRYPCJI CYFROWYCH W E-COMMERCE (8 godz.) |
DOBRE PRAKTYKI E-COMMERCE (8 godz.) |
E-COMMERCE W BIZNESIE (2 godz.) |
SEMINARIUM DYPLOMOWE (2 godz.) |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto30,85 PLN
- Koszt osobogodziny netto30,85 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Damian Wiszowaty
Robert Skowron
W branży e-commerce jest już od ponad 7 lat, a doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży. W firmie Landingi odpowiada za proaktywną sprzedaż w segmencie mid-market, a także pełni funkcję lidera zespołu usługowego, który realizuje m.in. usługi graficzne. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów, dzięki swojej wiedzy technicznej i branżowej odgrywa dla nich rolę opiekuna.
Ukończył informatykę na Politechnice Śląskiej. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w kontakcie z nowoczesnymi technologiami, analizie procesów oraz rozmowach z klientami biznesowymi.
Tomasz Kwiatkowski
Prowadzi rozbudowę baz newsletterowych oraz realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami za pośrednictwem kanału e-mail.
Nadzoruje działania we współpracy ze znanymi influencerami oraz jest odpowiedzialny za przygotowanie cyklów dedykowanych filmów instruktażowo-promocyjnych dla dużych klientów w branży automotive.
Specjalizuje się w rozwoju sklepów internetowych oraz ich optymalizacji pod kątem UX, na podstawie testów A/B oraz analizy doświadczeń zakupowych klientów. Planuje działania dla modeli CPS i CPL, tworzy i egzekwuje kampanie promocyjne, rabatowe i voucherowe na bazie analizy danych.
Prowadzi wykłady na uczelniach wyższych z obszaru e-marketingu oraz e-commerce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf w aplikacji MOODLE. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet. Extranet to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Możliwość uzyskania certyfikatów:
-
Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie)
-
SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat)
-
Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat)
Warunki uczestnictwa
Zgodnie z regulaminem zapisów na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu należy zapisać się również poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji WSB Merito w Poznaniu
Kryteria uczestnictwa w programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
- Test wiedzy po I semestrze
- Projekt grupowy
- Egzamin połaczony z obroną projektu
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 17:00,
- w niedziele od godz. 9:00 do 17:00.
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 188 godzin dydaktycznych = 141 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
Adres
Adres
1. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 2A
2. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 1A
3. VIII LO – ul. Cegielskiego 1
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Laboratorium komputerowe